Tanrım! New York'tayım. Buna inanmak gerçekten çok zor. Evimiz küçük bir villaydı ama ben odama bayılmıştım. Küçük falandı ama hoşuma giymişti. Eve alışmam zaman alacaktı. Ama yine de Sorun değildi. Annem ev alışverişi yapıp yapamayacağımı sordu. 10 saat araba kullandığı için haır diyemedim ve listeyi alıp dışarı çıktım. Hem biraz gezinmek için iyiydi değil mi? Markete hiridim ve bir alışveriş arabası aldım. Ve alışveriş yapmaya başladım. Ama annemin yazdığı deterjanı bir türlü bulamıyordum. Tam o sırada biri aradığım deterjanı eline aldı. "Bundan mı arıyorsunuz?" Diye sordu. "Şey...evet. Sağol" "Ben Zac. Ve sen deeeee?" "Vanessa" tanıştığımıza memnun oldum. "Baya bir şey almışssın. Eve bırakmamı ister misin? Sanırım burada yenisin?" İşte o anda eve kadar yürüyecek olmam geldi..."Harika olur!" Dedim. Ve kasaya gidip aldıklarımı ödedim. Sonrada Zac'in arabadına bindik. Hemen beresini çıkarıp arkaya attı.Onu süzme şansı buldum. Mavi gözleri açık kahverengi saçları vardı. Saçları berenin altındayken dağılmıştı. Yüzünü bana çevirince hemen kafamı çevirdim. Ve tabii ki işe yaramadı ve "ne oldu?" Diye sordu. Cevap vermedim daha doğrusu veremedim çünkü evin önüne gelmiştik! "Burada mı oturuyorsun?" "Evet""ben de yandaki evde oturuyorum.komşuyuz!" Sevinmiştim. Bu meteorla komşuluk. Yaşasın!!!
Multi Vannessa&Zac market çıkışı