איך להפוך לפולני (+עדכונון)

717 48 72
                                    

(אין בכוונתי לפגוע בפולנים. אני בעצמי חצי פולני. חלק קטן מפה באמת נכון כמובן, השאר מבוסס על סטריאוטיפים. אם אתה פולני ונפגעת לך תתלונן על זה בשקט.)

1) אז, אתה רוצה לעשות את טעות חייך ולהצטרף לעם הפולני? דבר ראשון, שנה את השם שלך. אם אתה לא פולני אז רוב הסיכויים ששמך נשמע כמו שם של אדם שאוהב לחגוג וליהנות. פולנים לא אוהבים את זה. מומלץ לך לחפש שמות מהתנך של אנשים שלא עשו כלום או אנשים בוגדניים, או פשוט לחשוב על שם חסר חיים. אם בכל זאת קשה לך אז לך כמה מאות שנים אחורה בהיסטוריית ישראל וחפש אנשים שעשו דברים לא בהכרך טובים למדינה ויש לך שם חדש. אבל זה לא הסוף, שם משפחה שגורם לך להראות כמו נחנח משבית שמחות גם הוא חשוב (פה תפעיל את הדימיון או חפש שמות פולניים נפוצים בגוגל).

2) עכשיו כשהשם מאחורינו הגיע המראה. התלבש בסכבות או תשיג מכנסיים רשמיים והרם אותם עד הפופיק (אם יש לך שלייקס באורך מותאם לילד בן 7 אפילו יותר טוב) וחולצה שהיא או גופייה לבנה מוכתמת בדברים מיסתוריים או מכופתרת מקומטת במקצת שיוצרת ׳מאפין טופ׳ בגודל גלגל מתנפח לקבוצה שלמה בים. הוסף לזה שיער מאפיר ומרוט (מרוב הצרות שיש לך), פרצוף כל כך זועף שיש לך לחיי בולדוג נפולות, סיגר/סיגרייה/טבק ללעיסה/מקטורת/כל מקור כלשהו למחלה קשה שנכנס לפה (בלי רעיונות כחולים כאן, רק דברים עם טבק ו/או ניקוטין), כובע מרופט ותפור בצורה עצלה וסיימתם כאן (למשקיעים - קנו פטיש קטן כדי לדפוק על ראשיהם של ילדים מרעישים ומעצבנים וחטפו כדור מזוג ילדים משחק שלא הסכים להפסיק כי עכשיו שתיים בצהריים).

3) גם הדיבור של העם הפולני שונה משאר הארץ. תקנה עיתון ותתלונן כל הזמן על כותרות שמופיעות בו ועל המחיר עצמו (גם אם הכל טוב ויש שלום עולמי, וגם אם העיתון בחינם פלוס בקבוק מים). עבור לגור בשכונה עם פארק ליד והתלונן על הרעש (גם אם הפארק יותר ריק מהמוח הישראלי הממוצע בעת צפייה במשחקי הכס). אם אתה אוהב אקסטרים התחתן עם פולנייה כדי שיהיה לך על מה/עם מי להתלונן. אם אתה רוצה גם ללמוד משהו חיוני תוך כדי לך ללמוד פולנית/יידיש/רוסית מעורבבת עם ג׳יבריש (למשקיעים - הכן רשימה של 99 בעיות שיש לך וזכור אותה בעל פה למקרה שתקלע לים של פולנים ותצטרך לשלוף תלונה לשיחה. נושאים יכולים לכלול את המצב הכלכלי בארץ, ביבי והממשלה בעיקרון, חרדים וחילונים, עמים אחרים, בני משפחה, מזג אוויר ואהבת חינם).

4) עכשין החלק הקשה ביותר לכל אחד שלא נולד פולני (וגם לכל פולני בכנות. אני עדיין רוצה להקיא.) - האוכל הפולני הנפוץ והלא נפוץ. לא מומלץ לבעלי קיבה קשה, או קיבה בכלל. פשוט תחפש בגוגל לתוצאות הכי טובות או שתיקח כל אוכל בעולם וחרבש אותו עד שיש לך דמעות חרטה וגועל. אם אתה רוצה להיות פולני מומחה תכין אוכל שנראה רגיל עם ריח נתון בשאלה שברגע שיתנו בו ביס יגלו שהבפנוכו מלא באיכסה פיכסה (למשקיעים - בקש מהרופא המקומי דרכים להעלים את כל תאי הטעם שלך בפה. ואם אתה מכין אוכל אז לך על משהו שנשמע כמו מחלה קשה/ערבב דברים שאסור שיהיו ביחד בתוך פשטידה/צור מנה בשרית מחלק של החיה שנשמע כאילו אסור שיהיה אוכל. ותתרגל לאכול דברים כמו גפילטע פיש, כבד קצוץ, לשון פרה ורגל קרושה).

5) עכשיו כשעברת את כל התהליך בשלום ולא מתת בדרך תרגיש גאה (או תרגיש חרא) לענוד את האות ׳פולני׳. ולך תתלונן עם מישהו על זה.

~*עכשיו לעדכון! שיואו איזה טלפון איטי*~
אני כותב כבר הרבה זמן ספרים קצרים בסגנון פנטזיה ומדע בדיוני בעיקר, כל פרק כמה עמודים. בגלל קשיים עם השפה אני כותב מעכשיו רק בעברית. בפעם הבאה שאני אעדכן פה זה כנראה יהיה תקציר של אחד מהספרים וחלק קטן מהפרק הראשון, כי אני ממש רוצה לפרסם אותם. אם תאהבו אז תגיבו, תצביעו ותשתפו. תאמינו לי, זה יעשה לי את השבוע ואני אוהב את כולכם יותר. סליחה שאני לא מעדכן הרבה, אני עסוק ביצירת עלילות מסובכות לכל הספרים האלו. אז שיהיה לכם שבוע טוב! אל תשכחו לכתוב רעיונות חדשים אם יש לכם, להצביע וליהנות ממה שנשאר מהחופש.

המדריך הפארודי לישראלי הממוצע על איך לעשות דבריםWhere stories live. Discover now