איך להיות ילד סנטר אימו rawr xd

483 15 71
                                    

אוח, הסנטר. לאחרונה הכניסו לשם רי בר, אז אל תתפלאו אם תמצאו שם ילדים שפשוט נשארים עד השעות הקטנות של הלילה, גם אם זה לא היה בעיה קודם לכן הודות לקופיקס (למרות שאני מהשטחים). מקום ענק ומדוכא, מלא ב-3 סוגים של אנשים. זקנים שלא מבינים למה ילדי הסנטר קיימים, אנשים שהלכו לאיבוד בתל אביב וכמובן ילדי הסנטר. לא כל הילדים שמוצאים את עצמם בסנטר הם בהכרך ילדי סנטר (כמוני), אבל הם בכל מקום. באמת. כל מקום. כל פינה שם, ילד סנטר. כל גשר, מפגש של ערימות של ילדי סנטר. ואולי אתם אוהבים את הסנטר, אבל לא מצליחים להרגיש שייכים? אולי אתם רוצים להיות... ילדי סנטר? טם טם טםםם

עזבו, אני כותב את זה בשעות לא נורמליות.

1) מה שחשוב זה הלוק - כי איך תרגישו שייכים עם חולצה מגוהצת ומשקפיים עבות ומכנסיים עד הפטמות (מתנצל לכל החננות והסבים שלובשים מכנסיים עד הפטמות)? דבר ראשון זה השיער, תבחרו בצבע שהוא או שחור או אחד בוהק כל כך שיזהר בחושך (סתם, אין דבר כזה. אבל נכון זה רעיון מגניב, שיער זוהר בחושך?!), גם אם זה אומר לברוח מהבית לצבוע (אל תקשיבו לי). עכשיו, הרחבות. זה לא חיוני, אבל זה מוסיף ללוק נקודות והאטמים או מה שזה לא יהיה בסנטר עצמו נראים מגניב. ועגיל באף, כי למה לא. תפלשו למגירה של אחותכם או חברה שלכם (על מי אני צוחק, בטח אין לכם חברה) או אמכם ותמצאו אייליינר, ותתפרעו! למי אכפת אם אתם דביבון בסוף? בסנטר לא שופטים! ותספורת זה גם חשוב - או שיער ארוך שמסתיר את העיניים (מומלץ בעיקר לגברים) או מגולח בחצי מהראש (מומלץ לנשים. וואי ראיתי מישהי כזאת בסנטר איזה יפה זה היה לה ועוד עם חולצה משובצת- על מה דיברתי? אה כן מדריך). ודבר אחרון - רכוש צ׳וקר, כמה שיותר גדול יותר טוב, כי הוא יהיה חברך החדש (אם אתה רוצה להפוך לילד סנטר גם ככה אין לך חברים).

2) עברנו את אזור הראש, אלא אם כן אתם רוצים לשים כובע של נהג משאית (אני ממליץ על יו אף או לכובעים), אז בואו נעבור לטורסו! קודם כל, תוריד את החולצה החמודה שלך ותקנה חולצה של להקת מטאל או משהו כזה - אסקינג אלכסנדריה, ברינג מי דה הוריזון, איירון מיידן, כל להקה! ועדיף גדולה ב2 מידות לפחות כדי להוסיף לוק של ׳ברחתי מהבית׳ או של ׳יש לי בעיה ואני לא הולך לטיפול כי זה סטייל׳. עכשיו ידיים - מה זה?! הידיים שלך חלקות! אתה רוצה להיות אימו או לא? קח טוש אדום ודק, וצייר חתכים! ואם אתה לא דורש עליהם צומי אין לך דיבור איתי. לך ליו אף או, או ליער הפיות או ברוריה אם זה הקטע שלך, וקנה צמידים של להקות או דברים. אל תדאג, אין שם רק להקות רוק ומטאל, יש גם צמידים של הביטלס ולפעמים צמידים של גאווה להט״בית אם זה הקטע שלכם. אבל תקנו מספיק שחצי מהזרועות שלכם יכוסו בצמידים. אם אתם בזה של הידיים כבר, תרכשו גם כפפות עם חורים לאצבעות, אבל שהכפפות יהיו מספיק דקות כדי לאפשר תזוזה מירבית לידיים, אחרת איך תוכלו להצטלם עם החברים שלכם בסנטר או להתכתב בוואטסאפ או לעדכן בטאמבלר?

3) רגליים! הברירה האוטומטית היא סקיני ג׳ינס או ג׳ינס כהה, עדיף שחור, עם כמה שיותר קרעים (רק בלי קרעים באזור התחת, תחסכו את זה מהעולם. בבקשה). במקרה של בנות, יש גם אפשרות ללכת עם ג׳ינס שורטס כל כך קצרים שהם נעלמים אל מתחת לחולצה (זה למה חולצות גדולות ב2 מידות לפחות הן חשובות!) או שרואים תתחתון. רק שוב, בלי קרעים בתחת. בבקשה. אם אתם רוצים ללכת על אקססוריז, קנו שלשלת לתלות מהכיס אח הכיס האחורי, סיגריות מגולגלות (אל תתחילו לעשן ככה סתם) ובקבוק אלכוהול קטן כזה שנכנס בכיס (אל תתחילו לשתות ככה סתם, אחרי הכל זה מדריך בערך חינוכי). בקשר לנעליים, ההמלצה שלי היא אולסטארס או וואנס, אבל כל נעל עם אקססוריז מוזרים כאלה ואחרים תעבוד. אם אתם רוצים להשקיע בפרטים הקטנים, תכתבו שמות של שיפים (לא יודעים מה זה שיפים? איך לא, אתם קוראים את זה בוואטפד) כמו דן ופיל או ג׳ררד וויי ועצמכם וציטוטים כמו ׳אף אחד לא מבין אותי׳, ׳יו נואו מיי ניים נוט מיי סטורי׳ או משירים של להקות שמוצאים ביו אף או.

4) אני ממש עייף. איפה הייתי? אה כן, מדריך. אז זהו, אתם נראים כילדי סנטר מהשורה! הדבר האחרון שנשאר זה... להתנהג כמו ילד סנטר! הדוגמא הכי טובה היא כמובן ללכת לסנטר (דה) ולספוג השראה (או עשן מסרטן, תלוי לאיפה אתה הולך) מילדי הסנטר הסובבים. אני ממליץ על ימי חמישי, כי משום מה כל המפגשים הם בחמישי. תרדפו אחרי ילדים מושפעים ותבקשו שיוסיפו אתכם לקבוצות מפגשים - והופה! כל מפגש תהפוך לקצת יותר סנטר.

כן, זה מדריך טיפלה קצר. אבל בכנות, אין לי מספיק ניסיון לכתוב אחד נורמלי וגם ככה רצו שאכתוב את זה. אז הנה, כעת אתם הדור ההרוס של המחר! שמרו על עצמכם משמחה ואושר, היגיון בריא ואיחורים באוטובוס, ולכו להתאבל על החיים על הגשר בסנטר (רק שתדעו שאף פעם השקעים לא פנוים בגשרים)

בעי.

ובבקשה, אל תאבדו את אשתונותיכם על אנימה. עד כאן.

המדריך הפארודי לישראלי הממוצע על איך לעשות דבריםWhere stories live. Discover now