איך לשרוד את הקורסים של בית״ר! + יומני הדפוק ביותר (פרק 1)

338 19 16
                                    

עדכונון מ׳ס 6:
נשכתי את הלשון.
עדכונון מ׳ס 7:
תודה למי שהצביע לעדכון הקודם רק דקה אחרי שהוא פורסם!
עדכונון מ׳ס 8:
לא פספסתי את ההסעה :c
טוב, עכשיו לביזנס.

האם אתה בית״רי גאה? (מתנועת הנוער על שם יוסף תרומפלדור, לא קבוצת הכדורגל) אם לא, חבל. אם כן, ברוך הבא! *תרועת חצוצרות* אני די חדש בסגל שלי, רק עברתי את קורס ד׳ (אני לא בהדרכה אגב, כי אם אני כן אהיה בהדרכה כל הילדודים יהרגו) ואני רוצה ללמד אתכם קצת מנסיוני המסוים מאוד. מתוך טעמי כבוד וכבוד עצמי, לא יצוינו שמות של מדריכים או חניכים. וכל חניך/מדריך/מפקד בבית״ר - בבקשה אל תקחו בדיחות על מעו״זכם קשה. אני רק צוחק ורוב הסיכויים שמה שכתבתי לא נכון.

1) לפני הכל - איך תשרוד בקורס שלך אם לא תדע מה להביא? כמובן שלפני יחלקו לך רשימה של דברים, אבל אני זוכר חלק מהם. וגם יש דברים שלא כתובים שם, אך הם חשובים עד מאוד :
א) חולצת בית״ר. ובאמשכם, תקפלו אותה כך שתהיה חסרת קמטים.
ב) מנות חמות. בגלל שגם אסירים לא בדיוק יתענגו על מה שמגישים שם.
ג) עט. כך שבמקרה שמישהי יפה (או מישהו, מי אני לשפוט) נותנת לכם את מספר הטלפון שלה תוכלו לרשום אותו (לא נתנו לי מספרים כי אני בדד).
ד) ג׳ינס אחד או יותר. מי שלא בא מסודר למסדר אצלנו חטף נזיפה, אז תדאגו להיות הדריים!
ה) כובע. כמו ג׳ינס, תחטפו נזיפה אם לא תלבשו אחד. רק שבניגוד לג׳ינס, את הכובע תיאלצו לקחת לכל מקום.
ו) ג׳קט. כי קר בלילה.
ז) שוקולד. כי בקורס שלכם יש סיכוי גבוה שלפחות למישהי אחת יש חבר בביקור - אדון מחזוריקו (קרדיט לפרה האהובה
עליי על השם הזה)
וזה מה שאני זוכר. אה, וגם טיטול - כי אם תגלו אצלכם מה שאני גיליתי אתם תעשו פיפי במכנסיים (להבהרה - גיליתי שהקראש שלי מסתובבת בחדר שלה ערומה לגמרי, והידידה הבי בארון שלי הייתה איתה בחדר). וגם אקסטרה כבוד עצמי, כי תאבדו ממנו גוש נדיב.

2) תכינו את עצמכם לאכזבה קשה. אם אתם קווירים כמותי כנראה שלא תשיגו אף אחת/אחד בקורסים. ואם אתם נתקעתם עם פלוגה קקי (אני לא), או מפקד/ת קקי (אני כן), אז תצטרכו להיות מוכנים להיות תקועים איתם שבוע.

3) תפגשו חברים חדשים! בקורסים באים ממעו״זים מכל הארץ, וחבל לפספס הזדמנות כזו להכיר אנשים נחמדים חדשים (ופחות נחמדים). בנוסף, אני יכול להבטיח שחצי מהאנשים שתכירו (לפחות!) יהיו ממעו״ז ערד. המעו״ז. הזה. בכל. מקום. באמת.

4) תכינו את גרונכם. אני אישית לא נהייתי צרוד, אבל חצי בערך מהקורס שלי נהיה. המורלים שתשירו שם יהרגו לכם את הגרון בדם קר, אז אל תופתעו אם פתאום ביום החמישי אתם תישמעו כמו זקנה שמעשנת עשרה קופסאות ביום.

5) תלמדו איך לנצל את ההפסקות שנותנים לכם. ברוב הזמן ההפסקות שלכם לא יעלו על ההפסקות העלובות האלה שנותנים בשעה ארבע בבצפר, ולכן תצטרכו לדעת איך להחליף בגדים במהירות שלא תבייש את סופרמן ולחטוף תנומות במהירות שלא תבייש את אל השינה היווני היפנוס.

6) תוכיחו שאתם שווים את המקום הפנוי בהדרכה/לוגיסטיקה. יש יום שתהיו חייבים לכתוב פעולה בהתראה ממש קצרה, ורצינות, נחישות וביטחון עצמי יהיו מאסט. אחרי הכל, אתם תקבלו תעודה בסוף הקורסים שתעריך אתכם לפי כמה קריטריונים - ומספר המקומות במעו״זים מוגבל! וגם, מי אוהב להיכשל?

אם יש לכם רעיונות חדשים תכתבו בתגובות, ואם אהבתם או אם אתם בית״רים תעשו שייר, תצביעו ותגיבו!

יומני הסודי ביותר (פרק 1)
יומני היקר,
השיר בלנק ספייס לא יוצא לי מהראש.
אני מפחד שאני הופך לטיילור סוויפט.
היום בצהריים התעוררתי מאיבוד הכרה ומצאתי את עצמי במכנסוני ג׳ינס וחולצת פסים, מחזיק צ׳יוואוואה וכוס של ארומה. הייתי במגרש חנייה של ארומה. השיער שלי הפך לבלונדיני. ניסיתי לצרוח ומה שיצא לי היה רק צווחה נשית גבוהה. הלפ מי.

יומני הסודי ביותר,
היום הסתכלתי על ג׳וק מעוך על הרצפה במשך רבע שעה.
הזזתי אותו טיפה עם העט שלי.
הוא עדיין היה חי.
לפעמים אני מפחיד את עצמי.

יומני היקר,
היום נדפקתי בעמוד.
הסתכלתי על הקראש שלי כשיצאתי מבית הספר. הלכתי מאחוריה. בהיתי לה בתחת. הרבה. בנקודה כלשהי, כשהגעתי לעיקוף, החברה שלה אמרה לה שאני בוהה בה. היא הסתכלה אחורה וראתה אותי בוהה בה. הרמתי את מבטי וקלטתי שנתפסתי על חם. היא פנתה בדרך אחת עם חברתה והייתי צריך דרך אחרת, ובאמצע היה עמוד. אז, נדפקתי בו.
אני אדם קסום.

עכשיו אתגר : נסו לנחש איזה באמת קרה (; ואם אתם רוצים עוד פרק - תבקשו בתגובות!

המדריך הפארודי לישראלי הממוצע על איך לעשות דבריםWhere stories live. Discover now