כל העבודות המצוינות למטה (טוב, רובן עבודות) הינן אמיתיות! אני לא יודע לכמה מהן צריך בגרות, עד כמה הן מסוכנות או פשוט נוראיות, או עד כמה קשה להשיגן - אבל כולן היו או הן אמיתיות. ותודו בזה, ריאלי זה מעצבן. ואתם ממש צריכים כסף שהוא לא לקוח מההורים. אגב, חלק מהעבודות מותאמות לבני 18+, וקחו את הרשימה בהומור ולא ברצינות גמורה
ליד כל עבודה מצויין פירוט, או הערה
ספורטאי (במיוחד כדורגלן, הם לא צריכים חינוך גבוה בכללי)
ברמן (בעצם, צריך קורס ברמנים... עזבו, תהיו בוחני טעימות)
מדריך איג״י (18+ ממה שידוע לי, ואסור להיות הומופוב)
חקלאי (קחו בחשבון שצריך לדעת מתמטיקה בסיסית ואולי גם אחוזים. עזבו, חקלאות זה לא מומלץ)
חוואי (כל עוד יש לכם נחיריים מברזל)
נזיר (בעצם, אל תהיו נזירים אם אתם אוהבים את השיער שלכם, יחסים רומנטיים, אלכוהול, או כל דבר כייפי. ואני לא מעודד שתיה בקרב בני נוער!)
גיישה (זונה סינית של הקיסר, בהשכרה. ו... עכשיו זה נהיה ספר לא חברותי לכל המשפחה)
כל עבודה בבית זונות/מועדון חשפנות
בוחן טעימות (תודו בזה, תמיד רציתם לאכול שוקולד או גלידה כל היום)
פקיד (עזבו, זאת עבודה משעממת)
בוחן צעצועי מין (הנה עוד סיבה למה ההורים שלכם ישנאו אותי)
בוחן יציבות קוקוסים (הם בודקים עד כמה הקוקוסים יושבים יציב על העצים כדי שלא יפלו. אבל מצד שני, לכו תמצאו בארץ עצי קוקוס)
בוחן מיטות (מעניין אם אפשר להירדם בעבודה)
מוכר בשוק השחור (זה לא חוקי. אבל אחם זה מכניס הרבה כסף אחם. ואל תמכרו את סבתא! או את האחים שלכם!)
קצב (לא משה קצב, זה העבודה שחותכים בשר וכדומה)
תכשיטן (בעצם, בטח צריך להיות מדויק כדי לקבל את העבודה. אם אתם לא מתרכזים בקלות, עזבו)
וויינר (או שתהיו קמרון דאלאס הבא, או שתהיו מרושש עצוב עם 2 אנשים רשומים שאחד מהם זה עז המחמד שלך. ואני לא מתבייש לומר ששכחתי לרגע איך כותבים עז -נקרע מצחוק-)
מדריך טיולים (בעצם זה דורש ללכת הרבה, עזבו)
מתנדב קק״ל (רגע... בהתנדבות לא מקבלים כסף)
כותב חוברות לימוד הומניות (רובן לפחות)
כוכב פורנו (ההורים שלכם שונאים אותי #3)
כוכב פורנו גייז (ההורים שלכם שונאים אותי #4)
כוכב פורנו פטיש (אם אתם לא יודעים מה זה בבקשה אל תגגלו את זה)
זבלן (עובד בחברת אוטו זבל, אבל זה עבודה חרא - אהא, חשבת שאני אומר זבל! טוב נו, זה עבודה זבל. מרוצה?)
עורך אתרים (אבל אל תיכנסו לרדיט, כי מי שנכנס לרדיט לא יוצא)
מדריך של״ח (זה אפילו יותר גרוע ממדריך טיולים חחח)
משורר (מצד שני, מי כבר צריך משוררים?)
סופר (או שתהיו ג׳יי קיי רולינג הבאה או שתהיו - על מי אני צוחק, אף אחד לא ישתווה לג׳ואן. אבל למה הרגת את דמבלדור למההה)
היסטוריון (תאמת, שכחתי מה העבודה אומרת, אבל זה לא דורש חינוך ריאלי גבוה)
צייר (לא מרווחים הרבה מזה, אז תבלוט או שתהיה כמו אומנים שמכרו רק אחרי מותם. פיקאסו היה אחד, לא? או שזה היה וואן גוח? לא זוכר)
פסל (אחד שמפסל, לא פסל כעצם. רגע, בטח הפסלים האנושיים בנחלת בנימין מרוויחים הרבה. תשקלו גם להיות העצם פסל)
מנקה אסלות (לא אמרתי שכל העבודות לא מסריחות!)
יוטיובר (או שתנסו להיות טיילר אוקלי הבא, או שתהיו מהקריפיים האלו שמתפרסמים מרשימות של ׳הסרטונים הכי מפחידים ביוטיוב׳ ושיירים)
מורה למקצוע הומני (בעצם אל תהיו מורים, זה דורש ממכם סמינר ו... לדבר לעוד מורים)
עובד במפעל (רק שזה לא יהיה מפעל למשהו כמו מונופול, כי המשחק הזה הוא השטן)
קופירייטר (אתה מקבל כסף על שיכתובים וביקורות, תודו שזה מגניב)
מפעיל דוכן לימונדה (מתי בפעם האחרונה ראיתם דוכן כזה שלא היה בטלוויזיה? ראיתי אחד פעם בראש העין, וחשבתי שאני חולם)
זמר/נגן/שניהם (קחו בחשבון שקשה להיכנס לתעשיית המוזיקה, ובבקשה אל תנסו להיות ג׳סטין ביבר הבא)
קומדיקאי (כולם ישנאו אותך בסוף ולא תהיה לך אישה)
שחקן (רק לא בשחזור של דמדומים)
קים קרדשיאן (מעניין אם אני יכול להיות קרדשיאן... אם אתם רוצים, אני רק ארמוז שקלואי ממש רוצה חבר או חברה קריצה קריצה)
יורש עצר (איך נהיים בעצם יורשי עצר? מתחתנים עם הנסיך ג׳ורג׳? לא רגע זה פדופיליה אני לא מעודד פדופיליה!)
מעצב גבות (קחו בחשבון שאם אתם גברים יקחו אתכם כהומואים)
סטייליסט (לא הארי סטיילס, זה משהו אחר... ולא זה לא סטילס מזאב צעיר- עזבו)
מעצב בגדים (רק תציירו בגד בעיניים עצומות! זה מה שרוב מעצבי האופנה עושים בימינו)
ספר (יענו של שיער. לא החפץ)
קומיקסאי/מעצב גרפי (בואו נתערב שכמעט אף אחד לא זוכר יותר מי זה הקומיקסאי אורי פינק. אוח, אני אוהב את הקומיקס שלו)
מוכר בקיוסק/מרקט (תצטרכו לחשב כסף קטן בעצם, אז תדעו מתמטיקה בסיסית)
טינאייג׳ר מרדן חסר מטרה (כי מקבלים כסף... מההורים)
בייביסיטר במשרה מלאה (רק אם לא אכםת לכם להתקלח 5 פעמים ביום. איכס, ילדים)
מנקה רחובות (לכו תדעו איזה אוצרות תמצאו ברחובו- זה הומלסית מתה?!)
עובד בבית אבות (תיזהרו, לזקנים כן יש ריח)
נהג (16+, אלא אם כן יש לכם קשרים קריצה קריצה. אני לא מעודד נהיגה מתחת לגיל המותר!)
שומר/מאבטח (רק תדאגו להיות רוסים)
בנאי צעצועים (ואם הבובות שלכם קמות לחיים תברחו כי אתם בסרט של פיקסאר)
שף/סו-שף (כל עוד יש לכם כסף להכשרה קודם אוי)
ספרן (האלו העצובים שמסדרים ספרים בספריות, כי לא אוהב ספריות. רק חנויות ספרים. לכו לעבוד בחנויות ספרים)
אמא (זה עבודה בפני עצמה, אבל תנסו לא להשיג אותה בזמן הלימודים, אני לא מעודד את זה)
מנקה בריכות (איכס, שאריות רטובות של אנשים)
מסאז׳יסט/עובד בספא (איפה בכלל יש ספא שהוא מחוץ לבית מלון?)
כל עבודה במקום שיש לך בו קשרים (קריצה קריצה)
גיבור על במשרה מלאה (נווו זה יהיה מגניב!)
עיתונאי/כתב (איפה בכלל משיגים עבודה כזאת)
קברן (כל עוד אין לכם לב חלש)
מובטל אומלל (מיי לייף)
צייד ערפדים (שמתי עין על איזה אדוארד חשוד מעבר לרחוב)
צייד (לבבות. סתם סתם, מי ירצה אותך)
אביר (עדיין אפשר להיות אבירים רק שתדעו)
נינג׳ה (בעצם, זה לא עבודה. אבל זה מגניב!)
בלאקסמית׳ (הזה שיוצר חרבות ולהבים)
רוצח בהשכרה (אני ממליץ להתחיל ברדיט)
חשפנית בהשכרה למסיבות (סליחה אמא)
מוכר מכוניות (טוב נו לך תמכור משהו חוץ מעוגיות צופים)
דילר (של כל דבר, לא רק סמים. השמיים הם הגבול)
דוגמן (ברדיו חי חי. סליחה)
צבאי (זה שצובע)
כל עבודה חסרת מטרה בצבא (מ.ק - מגישת קפה)
מעביר הגהה על ספרים/כתבות/הכל (כי זה לא באמת דורש מאמץ)
אופה/קונדיטור (בהצלחה עם לא לגרום לשריפה של לונדון מחדש!)
מציל (אני מכיר מישהו שקוראים לו מציל. אני יודע, אני לא קשור. ביי)
טושר (אדם המחפש דברים יקרי ערך בביובי לונדון)
YOU ARE READING
המדריך הפארודי לישראלי הממוצע על איך לעשות דברים
Diversosברוכים הבאים למדריך הפארודי לישראלי הממוצע על איך לעשות דברים! המדריך ילמד אתכם איך לחקות פרחות, להפוך לפולנים למופת, להפוך לג׳ינג׳י ועוד הרבה יותר! אנחנו הישראלים תקועים בצרות : ערבים ששונאים אותנו, שפלים כלכליים, העלאת מחירים וביבי, אז למה לא לצחו...