2.

25 2 0
                                    

Pov Nils:

Ik pak mn mobiel en krijg een melding van instagram @s.tephany_ is begonnen je te volgen. 'WACHT WAT, NEE NEE MEEN JE DIT, IS DIT WIE IK DENK DAT DIT IS!' Slaan mn gedachtes op hol, ik kijk meteen op haar account en volg haar terug, en stuur haar een direct message of ze haar nummer kan geven zodat ik haar kan appen. Al snel krijg ik antwoord "oke isgoed, 0653938440* xx" krijg k binnen, en ik sla haar nummer meteen op onder de naam 'stephany❤️'. Snel kijk ik haar insta nog even door voor ik haar app, anders lijkt het zo opdringerig. 'Wow ze is zo knap geworden, op die foto is haar lach zo lief' gaat er door mijn hoofd heen. Ik stuur haar een appje.

"Hey Steph❤️, ik ben het Nils"

Zodra ik de vinkjes blauw zie worden verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Vrijwel meteen zie ik dat Stephany aan het typen is.

"Heey Nils! Lang niet gesproken, ik heb te veel vragen voor je, laten we begginen bij hoe het met je is?"

'Echt weer wat voor Stephany om het op die manier te zeggen' denk ik en ik krijg een grijns op mijn gezicht.

"Okay dat word dus een intervieuw, maar alles gaat goed hier, en met jou?"

'Aan het typen' zie ik onder Stephany haar naam verschijnen

"Intervieuw is nou ook wel weer n beetje overdreven sukkel😂❤️, ja hier gaat het ook goed"

"Zo zo nu al sukkel noemen eh, maar stel de vragen maar"

"Oke... 1. Speel je nogsteeds gitaar? 2. Klopt het dat ik jou net op tv zag? 3. Hoe the fack kreeg je dat voor elkaar?, en ehm dat was t wel even denk ik"

Ik begin te grijnzen, en denk dan bij me zelf 'fack heeft ze dat gezien, k keek niet altijd leuk' en dan begin ik te typen.

"1. Ja ik speel nog steeds gitaar, en jij? X 2. Fack waarom moest jij dat zien.... Maar ja dat was ik en 3. Door in een band te zitten"

Vrijwel meteen krijg ik antwoord van Stephany.

"Wow whut, je moet me volgens mij heel veel vertellen"

"Dat klopt wel denk ik... Misschien kunnen we binnenkort wel een keer wat gaan doen? Dan leg ik het allemaal wel uit"

"Ja lijkt me leuk❤️" krijg ik als antwoord en ik begin te stralen, ik loop snel naar boven zodat Stijn niet weer vervelende vragen gaat stellen. Het is inmiddels 17:46 dus we zullen zo wel gaan eten.

Pov Stephany:

"Hey Steph❤️ ik ben het Nils" krijg ik binnen, snel sla ik hem op in mijn contactenlijst en bekijk zijn ava. 'Hij is echt knap geworden' denk ik bij mezelf. En ik begin te typen.

"Heey Nils! Lang niet gesproken, ik heb te veel vragen voor je, laten we begginen bij hoe het met je is?"
En zo volgde het gesprek, ik ben echt blij dat Nils vroeg om binnenkort wat te gaan doen. Eigenlijk ben ik daar best blij mee, ik wilde het ook vragen, maar dacht dat het te snel zal zijn. Gelukkig dacht Nils dat niet.

"Maar wat en wanneer? X" stuur ik snel terug. En dan roept mijn vader of we naar beneden komen om te barbecuen. "JA LEKKER IK KOM ER AAN" schreeuw ik terug, ik zeg nog even tegen Nils dat ik ga eten en begin mijn slippers te zoeken.
"KOM JE STEPHANY!?" Hoor ik mijn broer roepen "JA IK KOM ER AAN MAAR KAN MIJN SLIPPERS NIET VINDEN" reageer ik "DIE STAAN BIJ DE ACHTERDEUR STEPH" roept mijn zusje naar boven. "OKE DANKJE KIM" roep ik terug en ik ren de trap af. En zoals mijn zusje al zei staan ze inderdaad bij de achterdeur, geen idee hoe ze daar komen maar oke.

Pov Nils:

"Maar waar en wanneer? X" staat er op mijn scherm, ik had het nog niet gezien omdat ik even naar het toilet moest, en ik zie nog een berichtje verschijnen 'ik ga nu barbecuen spreek je straks weer x' hmm lekker barbecuen denk ik. "Eet smakelijk xx en ik heb geen idee, ik weet wel wat om te doen, maar geen idee of je het wilt"

[A.N]

Wat denken jullie dat hij van plan is?

* dit is een random nummer, niet bellen want ik weet niet of t überhaupt bestaat en als dat zo is geen idee van wie het is.

Aankomende maandag (17 augustus) moet ik weer naar school dus ik denk dat ik deze week niet veel meer schrijf omdat ik maandag een frans toets moet maken of ik echt over ben of niet, ik publiceer dit alvast omdar jullie lang moeten wachten, maar heb maar 1 alinea van deel 3... Dus ik probeer maandag weer veel te schrijven x

Ik heb dit hoofdstuk al iets langer gemaakt dan de vorige en hoop dat jullie het leuk vinden xx Eline

Since day oneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu