5.

5 0 0
                                    

Pov Nils:

Stephany vraagt waarom niet, dus ik reageer maar met wat puntjes. Ik voel me schuldig, door wat er laatst gebeurd is, maar dat gaat Stephany niks aan. Dat klinkt nogal gemeen dat weet ik, maar ik besef het zelf amper. Ik weet niet wat me bezielde...

'Nils, je kan me alles vertellen hè❤️ dat moet je weten' krijg ik binnen, waarom is ze zo lief, en waarom tegen zo iemand als ik... Ik bedoel, ik ben het, Nils... Ik ben niet bijzonder ofzo.
Ik besluit te reageren.

'Aw super lief Stephany... Maar t komt wel goed ik red me wel x, volgende week zaterdag naar de studio?' Stuur ik, en vrijwel meteen krijg ik een antwoord.

'Oke mooi❤️ JAAAA SUPER LEUK🎉' krijg ik als antwoord.

'Ik ga even douchen en dan naar bed, spreek je morgen, slaap lekker alvast steph❤️💋' stuur ik en ik pak vast een handdoek. Als ik mijn handdoek gepakt heb pak ik een schoon wijd shirt om straks nog even aan te doen voor ik naar bed ga en een schone onderbroek. Dan laat ik de douche vast stromen terwijl ik me uit begin te kleden. Als ik onder de douche sta begin ik depicable me te zingen, maar na 3 zinnen stop ik alweer. Ik was mezelf snel en zet dan de douche uit en begin me af te drogen. Snel trek ik mijn kleren die ik net gepakt heb aan als ik droog ben en ga ik naar mijn kamer.
Ik lees nog even snel de nieuwe songtekst door en ga dan slapen.

Pov Stephany:

'Slaaplekker steph❤️💋' ik lees het wel tig keer over, het blijft zich herhalen in mijn hoofd. Hij is zo lief, niet normaal. Gelukkig zie ik hem volgende week weer. Wow waarom denk ik zo? Het is mn beste vriend, dit mag ik niet denken. Maar hij is zo lief en zn ogen zijn zo mooi... HO STOP STEPHANY HET IS EEN VRIEND! Zeg ik tegen mijzelf. Ik pak mijn gitaar en begin wat te pingelen. Mijn zusje komt mijn kamer binnen. 'Steph, wil jij morgen mijn haar in een vissengraat vlecht invlechten? Ik heb een feestje van yara' zegt ze. Yara is een meisje uit haar klas dat hier wel is gespeeld heeft herinner ik me. 'Ja Kim is goed, hoe laat moet je weg?' Antwoord ik 'ehm half twee volgensmij, wil jij het aan mama vragen? Ik moet eigenlijk al slapen.' Nu pas zie ik dat ze in haar pyjama is en haar knuffelkonijn in haar hand heeft. 'Ja isgoed, ga maar gauw slapen, als ik morgen nog slaap om elf uur, maak je me dan wakker?' 'Ja doe ik, slaap lekker steph' zegt ze en ze geeft me een kus. 'Welterusten Kim' zeg ik. Snel loop ik naar beneden en vraag aan mijn moeder hoelaat het feestje begint. 'Twee uur, hoezo?' Krijg ik als antwoord. 'Nou het leek me wel leuk om Kim te brengen' zei ik maar als antwoord. 'Oh is goed hoor, jullie moeten half 2 weg' zegt mijn moeder 'JA WEET IK!' Roep ik nog snel omdat ik al bij de trap sta. Als ik boven kom borstel ik mijn haar wat nog in de klit zat van het douchen en dan maak ik me klaar om te gaan slapen. Als ik in bed lig luister ik nog even muziek en dan val ik in slaap.

[A/N]
Wow wow wow sorry dat t zo lang duurde en t zo n kort deel is, ik probeer zo veel mogelijk te schrijven, maar school gaat voor en het gaat niet echt heel goed... Dus zodra t weer beter gaat ga ik weer meer schrijven. Nu blijf ik natuurlijk ook wel schrijven, maar t worden wel kleine deeltjes😕 SORRY xx Eline

Since day oneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu