6.

2 0 0
                                    

Pov Stephany:

'STEPH WAKKER WORDEN' hoor ik kim schreeuwen 'STEEEEEPH' hoor ik nog een keer terwijl handen me zachtjes wakker schudden. Als ik mijn ogen open zie ik dat het kim is, al helemaal aangekleed. 'Hehe je bent eindelijk wakker' zegt kim half lachend. 'Duurde het zo lang dan?' Vraag ik sarcastisch waarop ik een even sarcastische 'ja' terug krijg.
'Ik fris me even op maak jij vast wat te eten? Dan kunnen we zo je haar gaan vlechten' zeg ik tegen kimberly en sla mijn dekens van me af 'ja is goed' zegt kimberly en ze loopt de trap af, ik besluit eerst mijn kleding uit te zoeken en daarna mijn gezicht te wassen en make-up op te doen. Uit mijn kast pak ik een grijs shirt met een randje kant en een highwasted zwarte broek. Dan loop ik naar de badkamer en was mijn gezicht, vervolgens doe ik mijn mascara en eyeliner op. 'HET ONTBIJT IS KLAAR!' Hoor ik Kim roepen 'IK KOM ER AAN' roep ik terug terwijl ik naar mijn kamer loop. Snel kleed ik me aan pak mijn mobiel van de lader en ren ik naar beneden. Hmm de geur van warme croissantjes dringt mijn neus binnen als ik de kamer in loop. We gaan eten en meteen na het eten vlecht ik Kimberly haar haren. Ze vraagt of ik ook nog mascara bij haar op wil doen, dus dat doen we ook nog en dan werk ik mijn eigen make-up nog even bij en borstel mijn haar nog een keer. Als Kimberly haar cadeautje gepakt heeft en we ons jas aangedaan hebben breng ik haar naar het feestje.

Pov Nils:

Boos sla ik mijn wekker uit, ik wil nog blijven slapen... Ik sliep uit eindelijk pas om 1:00 omdat ik foto's van Steph en mij van vroeger aan het kijken was. Haar lach is nog steeds het zelfde als je naar haar insta kijkt. Haar lach is zo mooi, haar ogen zijn zo mooi, ze is gewoon mooi. Oja fuck ik moet mn bed uit. De buurvrouw vroeg of ik haar zoontje ergens heen kon brengen, geen idee waarheen, alleen het adres weet ik nog.... Maar in ieder geval, ik moet me dus snel klaarmaken, mijn buurjongetje is er over iets van tien minuten al. Snel was ik mijn gezicht en doe ik deo en aftershave op. Ik trek een simpel wit shirt aan met een V hals er in met er onder een zwarte joggingbroek. Ik zie toch niemand denk ik. Ik borstel mijn haar snel en laat het dan voor wat het is. Snel maak ik een bruine boterham met boter en jonge kaas er op en zet ik mijn fiets vast buiten. 'NILS' hoor ik mijn buurjongetje roepen van boven, 'KAN JE KOMEN?' Roept hij dan als ik opkijk. Snel zet ik mijn fiets op slot terwijl ik 'IK KOM ER AAN' terug roep, dan bel ik aan. De deur wordt geopend door het jongetje dat nog in een spijkerbroek en een zwart hemd staat, 'kom mee naar boven' zegt ie dan waarna hij de trap op loopt, ik volg hem. 'Welke moet ik aan?' Hij laat me een lichtblauw overhemd zien en een zwart shirt met een borstzakje. 'De zwarte' antwoord ik dan, terwijl ik in zijn kast kijk voor een andere broek. 'Dan moet je wel deze broek aandoen' zeg ik terwijl ik hem een broek toe werp. 'Oke dankje Nils' zegt hij terwijl hij me een knuffel geeft. Wat een schat is het toch. 'Heb je al gegeten?' Vraag ik dan.

[A/N]

Sorry dat t zo lang duurde, had het druk in de vakantie en moet veel doen voor school😅 x e

Since day oneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu