4.

10 0 0
                                    

Pov Stephany:

Na het eten pak ik mijn mobiel van mn bed af en kijk of Nils nog wat heeft gezegd.

"Eet smakelijk xx en ik heb geen idee, ik weet wel wat om te doen, maar geen idee of je het wilt" staat er als ik mijn chat met Nils open.

Ik krijg een grijns op mijn gezicht en zo praten we nog even verder, ik heb eigenlijk wel behoefte aan een lekkere douche na vandaag, maar ik wil ook met Nils blijven appen... Na nog wat gepraat te hebben over school enzo besluit ik een douche te nemen.

'Sorry, ik neem even een douche, ik spreek je straks weer x" stuur ik nog even snel en ik loop naar de badkamer.

Ik kijk in de kast of er nog handdoeken liggen, maar die zijn op, dan maar kijken of ze nog in de wasdroger zitten... Ik loop naar de wasdroger en ja hoor, daar zie ik een aantal handdoeken. Ik besluit er een stuk of 10 op te vouwen en in de kast te leggen, voor ik terug ga naar de badkamer pak ik nog snel wat kleren, een onderbroek, bh, joggingbroek en een simpel shirtje om precies te zijn. Als ik in de badkamer aan kom leg ik de handdoeken in de kast, op één na, en begin ik me uit te kleden terwijl de douche vast op aan het warmen is. Ik wil er al onder stappen als ik zie dat ik mijn sokken nog aan heb, zoals wel vaker. Snel trek ik mijn sokken uit en stap ik onder de douche waar ik de heerlijk warme stralen op mijn schouders landen. Meteen ontspan ik me en ik begin 'Stay' van Rihanna te zingen, een van mijn favoriete nummers. Naar dat nummer kan ik zo lang luisteren zonder dat het me verveeld.
"Round and around and around and around we go, oho now tell me now tell me now you know" rolt er uit mijn mond.
"Not really sure how to feel about it something in the way you move, makes me feel like I can't live without you it takes me all away, I want you to stay" vervolgt er. Als ik het hele liedje gezongen heb ga ik mijn haren wassen, eerst met shampoo die heerlijk ruikt, en daarna met crèmespoeling in de punten zodat het minder pluizig is als het weer droog is. Daarna was ik mijn lichaam met zwitzal zeep, al is het voor kinderen gemaakt blijf ik het gebruiken, het maakt je huid zo lekker zacht en het ruikt nog lekker ook. Als ik helemaal schoon ben blijf ik nog even onder de douche staan genieten van de heerlijk warme stralen die mijn huid raken. Na zo een vijf minuten zet ik de douche uit. Voor ik uit het bad stap voor mijn handdoek wring ik mijn haar nog even goed uit zodat de grond niet helemaal doorweekt wordt. Dan pak ik mijn handdoek en droog ik me af. Snel kleed ik me aan en doe mijn haar in een slordige knot op mijn hoofd. Als ik mijn handdoek opgeruimd heb en mijn vieze kleren in de was heb gedaan, ga ik naar mijn kamer die ik nodig eens op moet ruimen trouwens, maar eerst stuur ik Nils een appje dat ik er weer ben. Geen reactie, dus ik ga maar opruimen. Ik begin met mijn bureau door oude tijdschriften weg te gooien, mijn schoolboeken in mijn kast te leggen en mijn pennen in mijn pennenbakje te stoppen. Dan zie ik mijn mobiel oplichten, ik pak hem meteen om te kijken of het Nils is maar nee, het is een appje van een groep. 'Raar dat hij niet reageert' denk ik bij mezelf en ik ga verder met opruimen, mijn potloden doe ik in mijn etui en die leg ik boven op mijn schoolboeken, de oude toetsen gooi ik weg en de losse blaadjes sorteer ik. Driekwart van de blaadjes gooi ik weg, de andere zijn belangrijke school aantekeningen en een tekening die ik van een van mijn nichtjes heb gekregen. De tekening hang ik op aan de binnenkant van mijn kastje met schoolboeken. De aantekeningen doe ik in een map zo een platte met een elastiek. Ik leg alles nog even recht en begin mijn vuile was naar de wasmand te tillen, ik kan wel 6 keer heen en weer lopen met kleren en dan is bijna mijn hele vloer leeg. Ik zie dat er wat oude toetsen op de grond zijn gevallen, nederlands, engels en wiskunde. Een zeven voor nederlands, een 5,5 voor engels en een 6,3 voor wiskunde. De toetsen landen in de prullenbak en ik kijk op mijn mobiel om een ander liedje op te zetten, ja ik heb altijd muziek op bij het opruimen, anders is het zo saai. Ik zie dat ik een melding heb op whatsapp, het is van Nils.

"Heeyy, sorry ik moest even mijn gitaar solo oefenen" staat er.

"Steph?"

"Hallo Steph ben je er nog?"

"Je bent online, is er iets?"

'Shit mobiel niet vergrendeld' denk ik

"Hey, sorry was mijn mobiel vergeten te vergrendelen en ik was aan het opruimen, nee er is niks. Ging het oefenen goed?" Stuur ik als antwoord.

"Oh gelukkig❤️, mwah niet echt goed..." Verschijnt er op mijn scherm.

"Wat was er dan?" Vroeg ik

"....." Krijg ik als antwoord.

'Raar' denk ik bij mezelf en ik stuur dat hij me alles kan vertellen, gelezen maar geen antwoord, ik maak me zorgen.

[A/N]

Wat denken jullie dat er met Nils aan de hamd is? Laat het weten in de reacties, ook wat jullie van het verhaal vinden. X eline

Since day oneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu