ŞİMDİKİ ZAMAN
Ben böyle düşünürken ayazı iyice unutmuştum.Ya güzelim çocuğa kavuşamadan bizim dağdan inme ayının elinde kalıcaktı.Ehh yeter be uçarım ben bu çocuğa."Ya yeter ayrılın artık" diyip bağırdım.Yani şimdi Allah güzelliğimden alıp sesime vermiş.Tabi bağırmamla tüm yüzler bana döndü.Hadi ama sadece uyarıydı bu neden herkes bana bakıyoki.
ÖMER:Kızım kulaklarımı siktin ne ses varmış lan sende
BEN:Abartmaaa sadece normal bağırdım
ÖMER: Normal dedin dimi.Peki bunun anormali nasıl oluyo lan
BEN:Bana bak egolu camış seni öldürürüm.Cesedinle selfie çekinirim.O saçlarını tek tek yolup, gözlerini tornavida ile oyarım. Yürüyen egoya bak yaa.
ÖMER:Ben mi egoluyum
BEN:Sorumu bu ? Tabiki öylesin.
ÖMER:Kızım bak elimde kalırsın.Kız falan dinlemem döverim seni.
BEN:Boşuna dağdan inme ayı demiyorum sana. Kavga mı istiyosun camon beybi.
Bişey demesine izin vermeden sırtına atlayıp kafasına yapıştım.O saçlar yolunucak arkadaş.Fazla mükemmel.Bence biraz el atsam hiçte fena olmaz yani.Tabi annemle Ayaz bizi film izlermiş gibi izliyor. Ellerinde tek mısırları eksik.Bu arada benim masum dağdan inme ayım elimden kurtulmaya çalışıyor.Ayy kıyamam.Banane lan uğraşmasaydı.Benle uğraşmak yürek ister.O da eninde sonunda anlıcak bunu.Ya erken ya geç. Aslında geç anlamasu daha iyi.En azından daha çok uğraşırım.
ÖMER:İn lan cadı üstümden
BEN:Yoo şahsen burası çok güzel.
ÖMER:İn lan bak kızım sinir etme beni valla elimde kalırsın.
BEN:Kes lan artistlik yapmasaydın.Dağdan inme ayı,Pis camış, Yürüyen ego, mal çoc
Dememe kalmadan beni sırtından attı.Evet yanlış anlamadınız bildiğiniz sırtından attı.Hiçbiyerimi hissetmiyorum. Yok arkadaş ben bu çocuğu adam edicem.Lan insan bi kızı atar mı lan öyle yere ? Yok yok olmamış bu yapamamışlar.Bende simaysam bu dağdan inme ayı olucak kibar çocuk.Tabi bol miktarda sabır sabır ve yine sabıra ihtiyacım var.
ÖMER:Noldu lan az önce çok güzel konuşuyodun sırtımdayken şimdi bakıyorumda yerdesin.
BEN:Bekle sen bekle ben seni adam etmesini bilirim.
ÖMER:İnşallah be güzelim
En son bu konuşmadan sonra okul bitip evlere dağıldık.Düşün simay düşün. Bu çocuğu kibar etmek için ilk sana itaat etmesi gerekiyor.Bittin sen yürüyen ego bittin.Akşam olunca ben ziyaret etmek amaçlı Gülfinaz teyzelere gittim.Tabi eli boş gitmek olmaz.Gülfinaz teyzelere kurabiye Ömere eyeliner kalemi.Aa tabiki bişey yapmıcam arkadaşlar saçmalamayın. Azıcık oyundan kimseye zarar gelmez.Kusura bakma ama Ömercim bunu yapmam gerekiyor.Neyse düşüncelerime son verip kapıyı çaldım.Kapıyı Gülfinaz teyze açtı."Aa hoşgeldin kızım." "Hoşbulduk Gülfinaz teyze kurabiye getirmiştim de gelmişken ömere bişey soracaktım müsait misiniz ?" "Tabi tabi müsaitiz Ömer odasında uyuyor gel geç içeriye."Aha tam istediğim gibi.Neyse içeriye geçer geçmez Ömerin odasını buldum.Kimse görmeden içeriye girdim.Cebimdeki eyeliner kalemini çıkarıp Ömerciğimin biricik yüzünü çizmeye başladım. O kocaman alnına BEN BİR HAYVANIM yazıp öküz resimleri çizmeye başladım.Kesin beni öldürcek ama kusura bakmasın.Psikolojimi bozuyor ya.Azıcık kibar olsa nolur yani.İşim bittikten sonra Gülfinaz teyzelere iyi geceler diyip evime çıktım. Bakalım sabah bizim dağdan inme ayıyı okulda görenler napıcak diye düşünüp uykunun kollarına bıraktım kendimi.Sabah uyandığımda nedense çok mutluydum.Sanırım Ömerin rezil olmasının verdiği mutluluktu.Yine dizimim 2 karış yukarısında olan eteğimi ve tişörtümü giydim.Azıcık makyaj yapıp saçlarımı salık bıraktım.Aynadan son kez bakınca yine mükemmel olduğumun farkına varıp okulun yolunu tuttum.Okulda pür dikkat Ömeri beklerken tek duyduğum şey bizim dağdan inme ayının SİMAYYYY diye bağırmasıydı.