10.07.2005
Ayy. Uff. Yine geç kaldım. Beş dakikam var. Hadi kalk kızım Çiçek dedem gelmeden önce orda olmalısın. Bu sefer cezan gün boyu bitmez. Geçen geç kaldığımda 100 şınav, 100 tur attırmıştı. Ölmüştüm o gün yani mecazi anlamda yoksa geri dirilip gelmedim. Hahahaah ne saçmalıyorum ben. 'Ehe ceza almak istemiyorsan hızlı ol bebeğem' hah bi sen eksiktin iç ses. 'Vınla bakem' Ayy senle konuşup boşa harcayamam dolu olan vaktimi geç kalacağım yoksa. 'Sanki farklı bişey dedim' Tamam be. Hemen kalktım, banyoya koştum, elimi yüzümü yıkadım. Üstüme sarı renkte T-shirt altıma spor tayt giydim. Saçlarım toplayıp at kuyruğu yaptım. Vakit kaybetmeden koşmaya başladım. Vakit demişken kaş dakikam kaldı. 4 dakikam kalmış. Dedem tam dakik insandır. Bir saniye bile geç kalırsan bittin demektir. Merdivenlerden ikişer üçer inerken bir kaç masamak kala ayağım takıldı. Sakarlığım nerde kaldı diyordum bende. Tedirgin olduğum zamanlar sakarlıklar yaparım her zaman ki gibi. Gülesim geliyor halime. Tam yere kapaklanaçaktım ki takla atarak çakılmadan yerde yuvarlanmış oldum. Uff belim. Sızlanma koş hadi koş. Kendimi nasılda gaza getiriyorum. Geç kalırsan olacakları düşünmek bile istemiyorum. Saate baktım 3:30 dakikam var. Kapıdan çıktım hem koşuyorum hem kahkaha atıyorum. Evem ormanlık alanda ileride boş arazı var. Dedem özel olarak yaptırdı. Yoldan gitsem 30 dakikalık yolu 13:45 dk da bitiririm. Ormandan gitsem 12 dakikalık yolu 3:27 dk da gideriz heralde. Yaa bismillah ormana daldım. Her sabah Çiçek klasiği diyebiliriz. Şu ormandan bir kerede koşmadan gitsem antereman yaptığımız yere ne olurdu sanki. Olsun buda güzel tebessüm ettim. 'Koşmadan başka yapa bildiğin bişey var sanki zıpla' Ne aahh ayağım 'demiştim sakar şey sinsi gülüşü' Kaybol iç ses. Neyse ki bişey olmadı. Tam düşecektim ki ağaca koala gibi yapıştım. Eyvahh 2: 20 dakikam kalmış. Sağ döndüm biraz koştum ağaç çıktı sola döndüm. Tekrar sola döndüm. Tam gaz koştum. 1 dakika sağ döndüm. Koştum. Sonunda gözüktü de 45 saniyem kaldı. Başarabilirsin bugün ceza almak yok koş güzelim.gözlerimi kıstım. Hızlı olursam vardım demektir. Birkaç ağaçlık kaldı. Önümdeki ağaçlara çarpmadan dümdüz gittim. Koşarken çarpmamak zor oluyor ama zorları her zaman sevmişimdir. 44,43,42,41, pes etmek yok koş yavaşlama. daha çok hızlandım. 30, 29,28.27.26 son ağaçı geçtim mi derken gelsen ağacın dalına takıl ayyy kolum. Derin nefes aldım verdim. Herkez görüş alınıma girdiler. 5,4,3,2,1 vardım şükürler olsun. Herkez yerini almış bekliyorlar. Yine bana gülüyorlar. "Y-yeti-ştim" nefes nefese söylerken yerime geçtim. Dedem geldi. Beni görünce bir an şaşırdı ama istifini bozmadı. Tam zamanın da gelmenin sevincinle gülerken dedemin sesiyle irkildim resmen. Dedem benim iyisin hoşsun senin herşeyini bilirim de, sesin nedir yaa buzul kadar sert ve soğuk. Dedem "Ne oldu koluna" dedi. Bende "Ş-ş-şey koşarken ağacın dalına takıldım. Yetişe bilmek için koştumda zaten yetiştim de" dedim gülerek. "Güldüğüne göre canın yanmamış" dedi." Biraz acıdı ama koşarken acısını unuttum. Ne oldu ki kötümü gözüküyor" derken koluma baktım.' Hay bin kuvvet baya yarılmış kız kolun. İzi de kalır şimdi kötü gösterecen elaleme bini' nerde kaldın lafların efendisi. Kafamı iki yana sallarken göz devirdim iç sesime sanki herkeze yapıyodmuşum gibi bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı. Samimi gülümsememle omuz silktem. Dedeme odaklandım. Rahat pozizyon aldım ki dedemin korumasına bana doğru kafa oynatmasıyla danımda buldum. Koruma "Revire küçük hanım" dedi soğuk sesiyle. Ses çıkartmadan kafamım tamam der gibi salladım. Arkasından giderken giyinişine baktılda içler acısı bu nedir yazın ortasında takım elbise mi giyilir abicim. 'Danha havalı duruyor gız. Bak sen bu kaçırma kaya gibi yakışıklı adamı canışcım' iç ses şivene hayranım yaaa konuşma sen yok bir daha konuşacak dil bulamazsın.' Sustum' hah şöyle lafların efendisi. Revirde hastahane yataklarından birkaç tane var. Hiç sevmem pekde uğramam ufak tefek sıyrıklar olmadığı sürece:) Oturdum en baştaki yatağa. Ahh yavaş olurmusun. Konuşmadı. İnsan bi tamam der. Tabi zor geldi koluma pasuman yapmak, sargıyla sarmak, yemek vermek. Dur bir dakika yatağın başucunda kahvaltı tepsisi mi gördüm. Evet evet kahvaltı tepsisi gördüm. Nasılda acıktım dedem benim canım benim nasılda düşünceli ayy yerim seni. Ne diyordum ben açlıktan kafayı yedim heralde. Kafamı yana çevirirken abinin güldüğünü gördüm. Kahvaltı ya gömülürken bir şey sorabilirmiyim dedim.ağızım dolu olduğu için sesim değişik çıkmıştı. Aldırış etmedim. Tekrar güldü. Uff niye gülüyor ki şimdi bu abi. Gülmeyi kesti eski suratsız haline geri döndü. Gülmek yakışıyordu abiciğe yazık kendisi bilir gülmezse gülmesin. "Kolum çok mu komikti " dedim. "Evet" dedi. Neresi komik olabilir ki alt tarafı çizik. Ofladı ve biraz önce içemden söylediklerimi bir nefeste söyledi ve gitti. Dışından konuşmuşum.rezil oldum abiye banane iyi oldu cevap verseydi o zaman soruma. Kahvaltımı bitirdim elimi yüzümü yıkadım. Revinden çıktım herkez yerini almış anteraman yapıyorlar. 4 dedektif kendi aralarında anteraman yapıyorlar. 7 kişi de parkurda en az sürede biterecek yarış yapıyorlar. Parkura doğru giderken dedemin sesiyle irkildim yok bu az kalır korktum. Geriye döndüm. Dedem benden 5 adım uzağımda " dur. Karşıma geç" dedi sırayla dediğini yaptım yani yerimden kıpırdamadım. Kesin ceza verecek bittim ben öldüm ben nakavt ben. Her zaman olduğu gibi salaha mı yatsam. Etrafıma baktım herekez işlerini bırakmışlar bize bakıyorlar. Bu sefer ki ceza nasıl bişey olacak acaba diye merak ediyorlar bakışlarından belli. Dedeme baktım bugün farklıylı dedem farklı bakıyordu bana. Dedemle birbirimizin gözünün içine bakıyorduk. Bi süra sessizlik oldu. Sessizliği bozan redem oldu"yeni geç kaldın" "Neee. Şaka mı bu dedeciğim benim sen gelmeden ben geldim. Gördün" "Hayır" diye bağırdı resmen. Valla içim buz oldu ürperti geldi. Dedem "gelelim cezana" dedi ve dörtlüyü yanına çağırdı. Eyvah. Yok yok canım olmaz hayır. Dedem bi kafa işaretiyle herkez geriye çekildi. Dörtlü karşıma geçti. Anladı herkez dörtlüye baktım tek tek hem üzgünler hem mutlular dedem görev verdiği için. Dedemin dörtlüsü güçlüler kıvraklar hızlılar acemi hiç değiller. Benim işim bitti. Kesin cenazem çıkar benim şansım yok. Dedem düello başlasın dedi. Gerçekti evet şaka değildi gerçi dedem şaka hayatta yapmaz. ne yapmaya çalışıyordu dedem. Bak sinirlendim ellerimi sıktım. Yamıcam dedim. Dörtlü şaşırmışa benziyordu. Çünkü ben hayatım boyunca dedeme karşı çıkmadım. Dedem "Yapacaksın" dedi. "Hadi ne duruyorsunuz başlayın" diye bağırdı. Güldüm daha doğrusu kahkaha atmaya başladım. Taki yumruk yiyene kadar. Beklemediğim için yere yıldım. Herkezde aaa, hiih, olamaz, Çiçek tek dövüşmez. Yazık kıza... gibi şeyler söylüyorlardı. Salağa yatıp bayılsam mı ki. Tabi dedem yer mi yemez yemedi. Dedem benim içimi dışımı bilir. Bende aynı dedemin içini dışını bilirim." Hemen ayağa kalk yoksa ben gelirsen iyi şeyler olmaz" diye kükredi resmen. Bu nasıl bağırmadır dedecik. Hemen ayağa kalktın hazır ola geçtim nerdeyse asker selamı vereceğim o dedece korktum. Y-ya-pamam dedim korkak sesimle." Son kez söylüyorum yapacaksın" dedi. Bana yumruk atan ahmet abi zaten sana kanım ısınmadı gıcığın teki. Çok yakışıklı ama benim gözümde iğrenç insan. Çünkü kendini beğenmişlik taslıyor en üstü kendisiymiş gibi davranıyor. Diğerleride aynı onun gibiler. Belki dedem bana değilde onlara ceza veriyordur tavırlarına, son zamanda çok değiştilerde. İyide bunun benimle ne alakası var ki ben tek kişiyle dördünü nasıl haklıcam. " Ne oldu tırstın mı deden efsane diye hava atıyordun". Sinsi gülümsemesiyle devam etti. "Bencilsin elinde güzel imkanlar varken tersinle itiyorsun. Biz senden güçlü çeviğiz. Kız başınla kendini daha fazla rezil etme." Dedi sinirli bi okadarda bağırarak konuştu. Bende şertaller attı. "Ne dedin.SEN." Diye bağırdım. Orman inlettim. Ve...
Merhaba arkadaşlarım ilk bölümümü yazmış bulunmaktayım. Her yazdığımda heyecandan zorlansamda
şükürler olsun bitti birinci bölümüm. Galiba heyecanlı yerde bitti nedersiniz.yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmezsiniz insallah.Peki nasıl hikayem hoşunuza gitti mi?
Allaha emanet olun. Kendinize iyi bakın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TSUNAMİ EFSANESİ( Askıya Alındı)
ActionBir ölüm; Nefret,acı,kin, intikam, öfkeyi beraberinde getirirse neler olabilir. Bir ölüm; Genç kızın hayatını tepe taklak ederse. Bir ölüm; Dedenin vasiyetinde en çok sevdiği torununa biraktığı koltuğuna geçmesini isterse işler daha ne kadar karışab...