İlk Kitabım

132 37 25
                                    

Marhaba arkadaşlarım benim şuan yazdığım ilk kitabım. Çok heyecanlıyım yoğun olduğum halde kafamı dağıtmak için yazıyorum. Açıkcası beklentim yok beğenilir mi bilmiyorum ama vakit buldukça dertleşeceğim birşey buldum yazmak. Beni rahatlattığı için bende yazayım dedim. Neden olmasın ki. Cesaret geldi ve burdayım yazıyorum. Çok uzatmıyacağım bir kaç güne hikayeyi tam olarak yazmaya başlayacağım. Hikayamden biraz bahsetmek istiyorum.

Çiçek adındaki torunumuz efsane dedemizle beraber yaşar. Dedemizin adı Murat lakabı ise efsane Murat olarak bilinir. Dedektiflikte çok muşhurdur. Tanımayan kimse yoktur. Birçok görevde yer alan efsane dede ezeli düşmanların korkusu olmuştur. Suç dosyayı eline aldım mı sunucu suçluları bir ipucu da bile yakalamayı başarmıştır. Birçok üstlerin hayatlarını kurtarmıştır. Böylelikle efsane olarak anılır. Peki Çiçek torunumuz nasıl mı? Biraz ukala, laf söylemeyi hiç çekinmez, iyi kalpli, dedesinin ününden hava atan, oldukça çok gülen, zeka küpü olup salağa yatan torunumuzdur:) Herşey güzel giderken dedesi gözünün önünde gizemli intahar ederse. Peki her sabah anteraman yaptığı abileri ablaları da ölmüş görürse ve bunun üzerinden 10 sene geçerse. Herşey geride kalır mı yoksa bombaşka Çiçek Karaş mı olur.

Bazen herşey iyiken en dibe düşersin. Ne yapacağını bilemezsin. Tutunmaya dal ararsın bulamazsın. Bulmamalısında kendin kalkmalısın, kendin başarmalısın bu zorlu hayatta başaramadıkların,yapamadıklarınla yıkılmadan inandıklarınla dala tutunarak değil, ağaç gibi kök salıp tutunmalısın ki hedefine ulaşasın...
ZELİHA

TSUNAMİ EFSANESİ( Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin