TSUNAMİ olacağım. Size inat.

130 32 14
                                    

Çok sinirlenmiştim. Bir anda atağa geçtim. Yumruğu yüzüne geçirdim. Kendime inanamadım. Ne zaman yanına gittim,ne zaman vurdum anlamadım. Gitmek istedim burdan uzaklaşmak istedim. Aklım hadi daha ne duruyorsun. Vursana bitir işini başladıysan devamını getir derken. Ayaklarım burdan uzaklaşmak için koşmaya hazır bekliyor. Kaçalım gidelim der gibi. Kalbimi dinleyip gidecekken dedem." Dur. Nereye"dedi. Hiç birşey düşünemiyordum. İkilemde kalmıştım. Arkamda dört adam önümde uzunca yol. İkilemle debileşirken dedem damardan iki çift laf söyledi ki. Hadi git yeyiyorsa git bakalım Çiçek. "Eğer gidersen seni red ederim. Herkese söyler kimsenin yüzüne bakamaz, kaçar hale gelirsin." dedi. Ah be dedem beni bir kimlik parçasından çıkartsan ne olacak. Eğer sen beni kalbinden rede basarsan ben ne yaparım o zaman sensiz yaşayamam ki. Saklanak yaşasam güzel bile olabilir ama seni görememek en önemlisi senden her saniye uzaklaşmak ayrı kalmak beni kahreder canım dedem. Benim senden başka kimim var ki. Sessizce tamam dedim. Dedem sevinmişe benziyor hafifçe güldü. Koluma bakan koruma abide derin bi ohh çekti. Arkama döndüm dört adam karşimda, sağımda dedem biraz ileride amcam ve ikizlerim var. Tam çapraz solda da antereman yapan abiler ablalar var. Dedeme bakarak " Tamam dövüşeceğim. " dedim.. Nerden geldiğini bilmediğim sinirle dolmuştum. Onlara baktım. Sırayla dizilmişler bana bakıyorlar. Yüz ifadelerinde küsümceyici ve alay vardı aldırmadım. En büyükleri Ahmet: Aslan pençeleri diye bilinir. Yumrukları çok güçlüdür. Bir kere vurdun mu gidersin. Onun yanında ki Bora: Şahin diye bilinir. Senin bakışlarını mimiklerini herşeyin en ince ayrıntısını görür.Ona göre hamlesini yapar. Keskin gözleri vardır. Çok uzuğı görebilecek derecedir. Aydın: Tilki diye bilinir. Çok kurnazdır. Konuşarak rakibini oyalar ve sağ yaparken sol yapabilir. En son olarak. Cihan: Çita diye bilinir. Aşırı hızlıdır. Sağında solunda önünde arkanda olduğunu bilemezsin. Ben bunlarla dövüşmeyi hazırlanırken herkes susmuş bize bakıyor. Aynı koyboy filmlerindeki gibi sessizleşir hani alt müzik gelir ya aynen öyle durumdayım.. Bian gözüm ikizlerime ve amcama kaydı.(Neden ikizlerim dediğimi ileriki zaman da anlayacaksınız.) İkizlerim aferim böle devam et. Biz sana güveniyoruz. Der gibi bakıyorlardı. Hafif gülümsedim. Tetrar dördüne baktım. Siz dedim." Dördünüz bi adam etmezsiniz. Çünkü kibir ve küçümseme sizi ele geçirmiş haberiniz yok. Karşınızdaki kim olursa olsun hafife almayın. Gücünüzle değil,yüreğinizle hareket edin." Dedim. Nafile beni dinlemediler bile. Tilki hafif gülümsedi" Ne o küçük hanım benimi örnek alıyorsun" dedi." Hıhıı ne demezsin" dedim. Şahin biraz sabırsız gibi idi. Yerinde duramıyor gibi sallanıyordu. "Sanki çişi gelmiş de tutuyor." Hah bi sen eksik kal iç ses. Gülmüştüm. Gülmem şahini delirtmeye yetti. Hızlı şekilde yanıma geldi. Gelirkende beni tartıyordu gözüyle. Ellerime baktı çünkü yumruk yapmıştım. Tam yumrukla yüzüme vuracaktı ki yana kaydım. Ve tekmeyi karnına geçirdim. Karnını tutarak ouv gibi sesler çıkarttı. Diğerleri geç kalır mı şap diye damladılar yanıma. Çıta hızlı hareketle arkama geçti. Ne oluyor nerede bu şaşkın numarası yaptım.Saniyesinde yerimden kıpırdamadan sağ topuğumla döndüm sol ayağımla suratına tekmeği geçirdim. İnleyerek yere düştü. Tilki tabi meşhur kurnazlığıyla bana "bak kardeşim bunlarla uğraşma git sen baba kuzusu ikizlerinin yanına git. Sana göre biz büyük geliriz." Dedi tabi sinirlenmemek elde değil zannediyorki refleks olarak ikizlerime bakacağım oda fırsattan ziyade geçirecek tekme yumruk. Lan siz beni ne sanıyorsunuz. Demedim mi size beni hafife almayın diye. Şimdi başlıyoruz görün bakalım rakibin neymiş. Salak uçan tekme atacaktı bana ama ben biraz sağ kaydım. Sol Yumruğumu sıktım uzattım karnına geçirdim. Hemen ardından saniyesinde tekme ile arkasında boynunun köküne vurdum. Acıyla bi inledi akukouv gibi sesler çıkartırak yere düştü bayılmıştı. Biri gitti üçü kaldı. Aslan pençesi bak bide yumurklarını sıkmış hızlı geliyor hiç fırsat vermeden çıtanın yaptığı gibi arkasına geçtim sağ elimi düz şekilde yapıp ensesine indirdim.hiv diye ses çıkartı anında bayıldı. Abicim o sesde neydi. Biri daha gitti ikisi kaldı. Çok hırslandılar ikiside yerden kalktılar çıta ağızında biriken kanı tütürdü ve elinin tersiyle sildi." Görürsün şimdi sen" dedi. Yaaa tabi tabi. Çıta sağdan şahin soldan gelirken şahin sarılı koluma göz ucuyla saniyle baktı. Hemen anladım tabi ya koluma dokunarak canımı acıtacaktı. Çıtada hızlı hareketiyle bana saldırıp nakavt edecektiler. Yok öyle bi dünya ben varken. Onlar koşar adımla gelirken tam bir iki adım kala Yere yattım kayarak ve ayaklarından tuttum yere düşürdüm ikisinide. Anında kalktım iki elimi yumruk yaptım. Kalkmalarına fırsat vermeden boğazlarına geçirdim. Böhğğ diye acıyla inlediler nefessiz kaldılar tabiki öldürmedim bayıldılar. Hepsinin işi bitti. Nefes nefese kaldım yerden sola yuvarlandım. Bir kaç saniye nefes aldım ayağa kalktım. Yanıma kimse gelmemişti. Çünkü bağırmıştım." Ben Çiçek Kara efsanenin torunuyum. Sizin kullandığınız özel isimlerinize inat TSUNAMİ olacağım. Size inat. Efsanenin kralı kraliçesi olacağım. Benim sularıma gelenin dalgalarımla boğacağım nefes dahi aldırmayacağım." Dedim.

O zaman hiç birşey bilmiyordum ki herşeyin başıma kalacağını. Bilmiyordum ki başıma neler geleceğini. Tek bildiğim şey vardı. Oda benim başladım tsunaminin sonu gelmiyecek olması idi....

Çok uzun zaman oldu hikaye yazmayalı demi arkadaşlarım. Sık sık yazamıyacağım boş olduğum da yazmaya çalışacağım. Belki iki haftada , belki bir ayda bir gelecek. Bölümlerim kısa oluyor biliyorum. Çünkü yazarken çoook heyecanlanıyorum ve elim ayağım birbirine giriyor. Yazarken hikayemi elim titriyor zor yazıyorum inanın.Bunun sayesinde kısa kesiyorum ne yapalım.

Sağlıcakla kalın. Allah'a emanet olun arkadaşlarım...

TSUNAMİ EFSANESİ( Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin