Jeffrey Woods avea 17 ani.El şi familia lui s-au mutat în alt oraş şi cum au ajuns acolo au fost invitați la o zi de naştere a unui vecin.La început el si fratele său nu au fost de acord.
Într-o zi când se duceau la şcoală în stația de autobuz au apărut trei băieți bătăuşi.Unul din ei i-a furat portofelul lui Liu fretele lui Jeff) şi altul a scos un cuțit.Jeff s-a enervat atât de tare încât a sărit la cel cu cuțitul,i l-a luat şi i-a bătut pe 2 dintre ei.Celuilalt i-a dat un pumn în stomac.
Când au ajuns acasă mama lor i-a întrebat cum a fost la şcoala si Jeff a răspuns că a fost o zi excelenta.Mai târziu cineva a bătut la uşa lor.Mama lor a deschis uşa şi era poliția care le-a povestit părinților ce s-a întâmplat. Atunci Jeff a recunoscut că el i-a batut pe cei 2 baieți dar apoi fratele său a zis că el i-a bătut,arâtand chiar şi cuțitul şi ridicându-şi mânecile bluzei. Era plin de vânătăi şi zgârieturi ca şi cum ar fi fost într-o luptă.Aşa că poliția l-a luat pe Liu la şcoala de corecție.
Nu a trecut mult timp şi a sosit ziua în care trebuia să plece la petrecere.A plecat împreună cu părinții lui la casa acelui băiat.Când a ajuns acolo i-a văzut şi pe cei 3 băieți.Unul din ei i-a spus că au o treaba neterminată aşa că s-au luat la bătaie din nou,dar de data asta mai rău.Unul dintre ei a scos iarăşi un cuțit iar altul a găsit o sticlă de vodka şi l-a lovit pe Jeff în cap cu ea.El s-a umplut de tătieturi şi vodka pe față.Jeff a fugit in baie,a rupt suportul de prosoape şi i-a dat în cap unuia dintre cei trei care s-a ținut după el.Acesta a început să râda şi a scos o brichetă din buzunar aprinzând-o si aruncând-o în fața lui Jeff.El a căzut pe scări plin de flăcări şi apoi a leşinat.
Când s-a trezit era la spital plin de bandaje şi cusături.Lângă el stătea toată familia lui.Doctorul a venit pentru a-i da bandajele de pe față jos.I le-a dat şi toți au rămas şocați.Fața îi era foarte albă şi buzele îi erau arse şi negre.El a fugit la o oglindă şi văzându-se a început să râdă spunând că îi place cum arată.Când s-au întors acasă el s-a dus să doarmă.
În miezul nopții mama lui a auzit nişte sunete din baie ca şi cum cineva ar plânge aşa că s-a dus să vada ce e.Acolo l-a găsit pe Jeff cu un cuțit în mână şi cu gura plină de sânge.El a spus că îi plăcea mai mult cum arâta când zâmbea aşa că şi-a tăiat fața în aşa fel încât să râdă mereu.Mama lui s-a uitat mai bine la el şi a văzut ca în jurul ochilor avea un cerc negru.Jeff a zis ca îi plăcea foarte mult cum arâta doar că ochii începuseră să i se închidă aşa că şi-a ars pleoapele ca să stea cu ochii deschişi mereu.Apoi şi-a întrebat mama dacă frumos.Mama lui i-a spus ca e foarte frumos şi că se duce la tatăl lui ca să-i ceară părerea şi lui.De fapt ea s-a dus la tatăl lui ca să-l întrebe dacă nu cumva are vreo armă.Jeff a auzit şi i-a omorât pe amândoi.
Liu,fratele lui a auzit un zgomot dar fiindcă nu s-a mai auzit nimic a adormit iarăşi.El s-a simțit de parcă cineva l-ar privi şi când s-a uitat mai atent deasupra lui era Jeff care i-a spus într-un mod îngrozitor " Go to sleep."
In ziua de azi,se spune că Jeff colindă lumea căutând victime, iar noul sau nume este Jeff the Killer.Se spune ca inainte sa ucida spune "Go to Sleep!". Jeff poate fi oriunde, chiar langa tine, daca nu ai noroc!