Nina the Killer

3.7K 175 27
                                    

Era odata o fata frumoasa cu parul blond castaniu,cu ochii verzi albastrui.Toata poveste ei incepe de cand afla de Jeff The Killer.

Intr-o zi, la scoala,Nina s-a intalnit cu prietenele ei care vorbeau de un baiat foarte rau.Se numea Jeff Woods,el isi omorase familia.Nina era foarte interesata de acest tip.Asa ca si-a facut o papusa care arata ca Jeff.In speranta ca il va intalni intr-o zi.Seara,Nina s-a intalnit cu Jeff in apropiere de o padure misterioasa. Parca a fost atrasa de catre acel loc, din intamplare avea un cutit la ea. Nina se uita in ochii lui Jeff, nu ii era frica de el.

Jeff:-Buna!

Nina:-Buna Jeff!

Jeff:-Sa nu-mi spui ca ti-e frica de mine.

Nina:-Nu imi este.Am venit sa omor oameni alaturi de tine.

Jeff o ia de barbie si ii zice cu niste inspaimantatoare gesturi de psihopat.

Jeff:-Nina,sigur vrei asta? *uitandu-se ciudat la ea*

Nina:-Da.Asta e tot ce-mi doresc!Sa devin criminala!

Jeff:-Bine,dar nu uita ca ai fost de acord cu asta.Hai la tine acasa.

Nina:-B-b-bine...

Jeff merge acasa la Nina.Toata familia ei dormea.Jeff voia sa se convinga ca ea vrea sa devina ca el. El ii da cutitul Ninei,si ii spune sa-si omoare familia.Ninei ii era cam frica dar ce putea face?Le-a pus mana la gura.Cand a vazut sangele curgand, gandidu-se la Jeff le-a soptit"Go to sleep My Prince"(Du-te la culcare printul meu).Dupa ce si-a facut Nina treaba,Jeff s-a tinut de cuvant,facandu-i Ninei ce a patit si el, adica a batut-o si i-a dat foc...Inainte sa se faca nevazut,Jeff ii spuse:"O sa ne mai vedem.O sa te astept cand vei fi ca mine"

Dupa luni de recuperare,Nina se trezise la spital.Se ridica in pat se duse spre oglinda numai era ea.Era schimbata.Avea parul negru,pielea alba si ochii negrii.Dupa ce ii daduse drumul din spital,se duse in casa unde a locuit,in casa parintilor ei... mirosea a sange,era placut pentru ea. Merse la baie unde isi facuse un zambet ca al lui Jeff,isi cususe ochii ca sa nu mai doarma niciodata,si si-a vopsit o suvita din partea stanga a parului o culoare de roz aprins.Ca sa-i fie mai pe plac,isi legase parul intr-o coada,cu o funda rosie mare.

Iesise din casa,se gandea la locul unde ar putea fi Jeff.Merse in padurea unde s-au intalnit prima oara era acolo.Jeff vroia ca Nina sa devina iubita lui, acest lucru se indeplinise.Prin Jeff, Nina se imprietenise cu Eyeless Jack, se intelegeau extrem de bine.Nina incepuse sa fie mai distanta cu Jeff si ii acordase mai multa atentie lui E.J astfel devenind prieteni buni.Dar Jeff gelos fiind ajunse la cutite cu Nina, cearta dupa cearta.Nina se apropiase din ce in ce mai mult de E.J pana au devenit iubiti,ei formand un cuplu perfect.

Legende CreepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum