Clockwork

1.6K 97 13
                                    

Natalie nu prea seamana cu copilul de 14 ani pe care il vedeți în fiecare zi la școală.De fapt, ea este mult mai diferita de ceea ce vă puteți imagina.

Chiar credeti că întotdeauna cand se intoarce acasă o sa fie întâmpinata cu o pereche de zambete calde de la părinții ei?Nu! De fapt, ea ar fi întâmpinata de injuraturi, urletele și chiar pumni!Natalie trăieste într-o familie abuzivă.

Nu mai e o fata normală de 14 ani acum,nu?

Cu toate acestea, ea nu a aratat asta ca sentiment nimanui.De fapt,a ținut în ea atât timp cat trăit pana acum.Nu s-a gândit niciodată să țipe la părinții ei.Nu s-a gândit niciodată să-i lovească pe părinții ei până când le vin mințile înapoi... De fapt, ea a trebuit să înfrângă nevoia de a se răni!Mai rău, ea a trebuit sa infranga nevoia de a ucide. A încercat să-si păstreze calmul cât mai mult posibil. Nu a vrut niciodată ca cineva să știe cum se simte cu adevărat, ceea ce crede cu adevărat despre părinții ei, ceea ce vrea cu adevărat să facă cu părinții ei.

Pana intr-o zi: Natalie s-a întors de la școală ca întotdeauna. Stia ce va primi cand o sa intre în camera din spatele ușii.Stia, dar nu a putut face nimic legat de asta. Parintii ei nu dau doi bani pe ea,asa ca a deschis usa rasucind de clanta.A intrat,părinții ei țipau și sunetul picioarelor lovind podeaua se auzea tare in casă.Următorul lucru pe care-l știa era că tatăl ei era la scara.După aceea,a venit nervos ,cu o mișcare rapidă a pălmuit-o pentru nici un motiv și a început să urle chestii aleatorii la ea.

După un timp de țipete,lovituri, pumni și altele,tatăl ei s-a oprit și a plecat.

Natalie a izbucnit in plans.A luat un ac si unele fire din trusa de cusut înainte de a merge în camera ei.Ajunsă acolo, a închis ușa și a pus kit-urile pe birou.Firul a alunecat prin gaura acului si a început să coase un zâmbet pe fața ei .Aceasta isi cojea rana si o durea,dar nu conta pentru acel scurt moment.

La scurt timp mai târziu, a terminat de cusut un zambet pe obraji.In acel moment,știa că are nevoie de ajutor psihologic.Natalie încearcă să caute ajutor.Dintre cele mai multe spitale mentale pe care le-a gasit,a fost în cele din urmă trimisa la unul. Medicul care a examinat-o i-a dat unele medicamente si tratament pentru problemele sale. Doctorul i-a dat instrucțiunile medicamentelor pe care ar trebui să le ia zilnic și programul ei pentru a ajuta-o sa scape de probleme.

Natalie nu si-a luat medicamentele și a plecat la şcoală.Când s-a întors acasă în acea zi,țipetele şi bătăile părinților ei au răpus-o complet.

Folosind cele două cuțite din bucătăria ei,si-a ucis ambii părinți.A înnebunit atât de tare încât a luat un ceas de buzunar pe care l-a primit şi l-a împins în ochiul stâng.Ceasul era plin de sange şi împins de ochiul stâng până a ieșit din orbite si l-a scos complet.În locul lui a blocat ceasul,care a intrat de tot în ochiul stâng.Apoi a spălat sângele rămas din obraji.

Cand a terminat,a fugit de la locul crimei cu cele două cuțite pe care le-a utilizat pentru a-si ucide parinții. Începând cu acea zi, Natalie îşi spune Clockwork.Fata de 14 ani care şi-a ucis părinții este acum afară, pe stradă,sub raze de lumină de felinar.Colindă lumea în lung şi-n lat pentru a-şi găsi următoarea victimă căruia să-i spună:
"Ți s-a terminat timpul!"

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 02, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Legende CreepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum