În romana, Jack cel orb.Despre Jack se spune că poartă un hanorac negru,el însuşi fiind negru din cap până-n picioare.Fața sa este acoperită de o mască albastru închis,fără nas sau gură,dar care are două găuri mari şi negre în dreptul ochilor,din care se scurge un lichid negru şi rece.
Povestea lui nu este prea detaliată,dar nu există versiuni prea diferite.Se spune că el împreună cu tatăl şi mama sa ar fi avut un accident. Mergeau cu maşina pe munte,când aceasta a derapat subit şi ei au căzut de pe o creastă.Jack a fost singurul supraviețuitor,dar nu a ieşit bine-merci.În accident şi-a pierdut ambii ochi,nimeni nu ştie exact cum.Totuşi, partea ciudată era că el putea să vadă la fel de bine.Din cauza durerii şi-a vopsit pielea în negru cu o substanță ciudata şi şi-a acoperit fața cu o mască.La un timp, din ochi a inceput sa-i curga o substanta neagra care pur şi simplu a găurit masca.Mai apoi a început să simtă lucruri ciudate.Ideea de a manca rinichii unei persoane îl tot rodea şi într-o zi a pus-o în aplicare.Noaptea, el a venit în camera unei fete pe geam şi i-a smuls rinichiul stâng din corp.Totuşi, fata dormea în continuare.Jack a început să se înfrupte din rinichi iar gustul i-a
rămas impregnat în gură.De atunci Jack nu mai mănâncă altceva decât rinchi cruzi,înca vii de la victimele sale.Mai avem o poveste care este din perspectiva unei victime.
Un băiat pe nume Mitch s-a mutat împreuna cu fratele sau într-un apartament nou.După o saptamana, pe la 1 noaptea,Mitch a început să auda soapte.S-a culcat la loc,crezând ca imaginația îi joaca feste,iar fratele sau a fost de aceeasi parere cand i-a povestit ziua urmatoare.A doua noapte, Mitch s-a trezit la 12 noaptea.Auzise un sunet ca şi cum un geam s-a deschis şi cineva a intrat în camera lui.Totusi, era singur.Când fratele sau l-a vazut dimineața,şi-a scapat cana de cafea.I-a dat o oglindă, iar Mitch a vazut de ce era atat de speriat.Pe obrazul stang avea o taietura mare si adanca, care înca sangera.Edwin s-a dus la spital, iar doctorul i-a aratat lui Mitch ceva ce l-a ingrozit.In dreptul rinichiului stâng, avea o taietura cusuta.
-Se pare ca noaptea trecuta ți-ai pierdut rinichiul.Din pacate, nu ne dăm seama cum.
Mitch s-a întors acasa, dar a treia noapte a fost cea mai terifianta.La 12 noaptea,s-a trezit cu o creatura în negru,care purta o masca albastra şi in dreptul ochilor avea doua gauri negre din care se scurgea un lichid negricios.Şi-a apucat aparatul foto de pe noptiera si a facut o captura cu aratarea.Atunci, creatura a sarit pe el, muscand-ui pieptul ca sa ajunga la plamani.
Mitch i-a dat un pumn si a fugit in noapte.Din cauza intunericului, s-a impiedicat si a cazut.Cand s-a trezit se afla pe patul de spital.Atunci doctorul a venit la el si i-a zis:
-Am o veste buna si una proasta.Cea buna e ca ai leziuni minore iar parintii tai vor veni sa te duca acasa.Cea proasta e ca...ei, bine...fratele tau a fost ucis de o...creatura.
Cand a iesit din spital, parintii sai l-au dus pe Mitch la apartament pentru a-si lua lucrurile.Dupa ce si-a luat aparatul foto de pe noptiera,Mitch a vazut ceva oribil.In capatul holului, corpul fratelui sau zacea pe jos, avand un obiect ciudat in mana.Mitch a luat obiectul si a fugit in masina, fara sa le spuna parintilor de corpul fratelui sau.Cand s-a uitat mai bine la obiectul mai devreme mentionat, Mitch era sa vomite. In mana sa isi tinea propriul rinichi, pe jumatate mancat, din care se scurgea acel lichid negru si rece.
Poate e adevarat, poate nu.Dar,daca noaptea auziti zgomotul unui geam deschizandu-se...