Kapının israrla çalmasıyla daha dogrusu biri kapiyi indirmeye calisiyor gibiydi . Gözlerimi ova ova kapıya gittim .sabahin koründe her kimse insallah uyandirmasi icin gecerli bi sebebi vardir . Dodulana dodulana kapiya gidip kim o dedikten sonra Oguzun sesini duymamla uykum açıldı acele acele kapiyi acip sıkıca sarildim Oguza . Oda bana sıkıca sarıldi .
Oguz benim 4 yildir sinif arkadasimdi Deva ben ve Oguz lisede hic ayrilmamistik 1 ay önce okullarimiz bittigi icin Oguzida bir daha goremeyecegimi düşünüyordum . Abimi kaybettigim sene Oguzla tanistik . Abimden dolayi acilan boslugu azda olsa Oguzla kapatabildim . Oguz olmasaydi o gunleri kesinlikle atlatamazdim .
"Kapinin önünde bu halde durmaya devam edersek bahriye teyze adıni sürtüge cıkaracak kızım . Cekilde iceri gireyim" uyuz nerde olsa uyuzdur abi , hayir yani 1 ay gorüsmemisiz gelir gelmez bozmak zorundamisin be olum . Burnumdan makas alip iceri girdi bi dakika bi dakika ayakkabilariylami girdi o !!!
" höhh ayı dingonun ahırı mı lan burasi cıkar ayakkabilarini " yüzünu bana donüp muzipce gülümsedi oyy altın saçlarına kurban oldugum . Halinin ustünde tepinmeye başladı
" a aa aaa napıyon lan sen mal " beni sinir etmeye bayilır zaten ben yapma diyosam Oģuz onu yapar yoksa rahat uyuyamiyomus . Baktim duracagi yok . Sırtina atladim bende :D ohaa cok güzel lan zipzıpla sekiyo gibi ama biraz daha devam ederse midemdeki herseyi Oģuzun gömleginin yakası vasıtasıyla sırtına bosaltcam . Neyseki ögürmeye başlamadan paldır küldür yere düştük . Neyseki bende hasar yok Oh olsun sana Oguz bey kolunu tutmuş kıvranıyo . Ayaga kalkıp yavaş olsada iki tekmede ben vurdum .
" yapma be Umay duséne bi tekmede sen vur , bir ay görüsmedik diye böylemi olduk şekerim "" yapma dedim şeyi illa yapcan demi uyuz " koluna baktim azıcık kızarmis canida pek tatli öküzün .
Kolundan tutup kaldirdim bilerek aciyan kolundan tuttum yasasin kötülük :D ayakkabilarini cıkarip koltuga yayildi
Yanini işaret edip
"Gel söyle otur bebegim "
Yanina oturup iyice sokuldum Oğuzla bizi tanimayan biri boyle görse sevgili sanir mazallah . Oguz la bendende ne çift olur ama :D
" ee anlat balım ne var ne yok "
" ne olsun Umay ya babamla ugrasip duruyorum ben beden hocası olmak istiyorum biliyosun ama babam tutturdu şirketin başina gececeksin , yönetim okuyacaksin diye . Anlayacagin hayaller suya düstü peder bey kazandi yine "
Oguzlarin cok buyük olmasada bi sirketi var . Ailesiyle pek anlasamaz . Lisedede bizden uzaklastirmak icin özel okula almaya cok ugrastilar ama Oguz orali olmadi . Oguzun niye bizimle takildıgınıda anlamiyorum zaten Deva da bende kötü bi hayat süŕüyoruz burnumuz boktan kurtulmuyo anlıyacaginiz Oguz hep kollar bizi beladan . Deva ve Ben bi barda barmenlik yapiyorduk geceleri , okul haçlıgımızi cıkarmak icın bir ay öncesine kadar Oguzda sagolsun her gece yanimiza gelip göz kulak olurdu bize .
" dünyadan Umaya alooo iyimisin kızım derinlere dalıs yaptin yine "
Kulagimin dibinde bi ayının bögürmesiyle kendime geldim aa bi dakika bu bizim Oguzmuş .
" iyiyim lan hafif sarssan yeterdi ne bögürüyon kulagımın dibinde "
" aaa ayip ediyon ama geleneksel Oguz yöntemlerini kullanırim hep biliyosun . Neyse bak siz napcaksınız üniversiteyi . Bi kać gundur burs alabileceginiz kisileri araştiriyorum , devlete kredi başvurusuda yaparsiniz ee bende yardimci olurum hallolur gider . Bak özel üniversiteye gitmicem sizin icin ayni bolümu okumasakta aynı universitede olcaz "Ben susturmazsam hayatta susmaz biliyorum ben malimı
" lafını balla kesiyorum Oguzum ama bi dur soluklan yav . 4 yildir yeterince yuk olduk sana ama yeter artik bizim arkamizi kollucam diye dogru duzgün kendi hayatini yaşayamiyosun , sen özel universiteye gidip en iyi sekilde egitimini alacaksin tamam mi . Deva ve ben gidemiyecegiz zaten . Deva nin babası hic bi yere birakmaz onu "
" ya kızım kaçırıyım o zaman sizi, gelmiyosunuz ki benimle tamam sirketler zincirimiz yok ama idare edecek kadar biseyler yaparim bende"
Daha once denedik kacmayi burdan oguz kafa dinlicem diyerek cikti evden ilk bi hafta iyiydik sonra Oguzun ailesi bizimde Oguzla oldugumuzu ögrenip bütün kredi kartlarini iptal etti . Ev sahibiyle konusup evden cıkarttirdilar ,Devanin babasi bizi buldu surüye sürüye eve götürdü bi gün sonra kanlar icinde yatarken buldum Devayi eve göturup pansuman yaptim . Oguzun ailesi Oguzun arabasini ,telefonunu aldı iletisimimizi bi surede olsa kesebildiler tek cocuk olmasaydi muhtemelen evlatliktan reddederlerdi . Benim kimsem olmadigi icin sessizce eve dönup aglayarak sızdım .
"Balim bu konulari cok konustuk daha fazla üstelemenin bi alemi yok tadimiz kacmasin hem " derken kapi caldi .
" misafir mi bekliyodun Umay "
He misafir bekliyodum mal yaa ,akrabam yok yakinim yok bi Deva bi Oguz bilmiyo sanki .
" he misafir bekliyorum Oguz yaa sacmalama Devadır başka kim olacak " gidip kapiyı açtim devanin kaşını patlak görünce küçük bi cıglık attim ,sesimi duyunca Oguz da kosup geldi Devanin halini görünce o tatli yüzü catıldi birden Oguz bize göre daha sevecen , oldugu icin onu sinirli görmek bizi hep korkutur .
" Deva noldu kızim baban mı yapti yine "
tabi Deva Oguzu gorunce beni felan tınlamadı . Oguzun boynuna sarildi . Deva yi o halde görünce Oguzun sinirden kasilan bedeni Devanin sarilmasiyla yumuşadı . Oda sikıca sarildi Devaya ,onlari o halde görünce dayanamayip bende onlari sarip sarmaladım . Derken kapı caldı . Biz şaşkın şaşkın birbirimize baktık . Oguz bize hayirdır der gibi baktı , herhangi bi tahminim olmadigı icin omuz silktim . Oguzda bana gözlerini devirdi. Gidip kapıyı actı . Karşimızda 60-65 yaşlari da yaşlı bi adam görünce Deva ve ben tahmin ettigimiz icin önce birbirimize sinyal yaptık sonra öfkeli öfkeli adama baktik . Oguz ne oldugunu anlamadigı icin bi bize bi adama bakti . Adam gözlerinde acı ve mahcuplukla bana bakıyordu . Evet bu adam o dedem olan şahıs . Gözleri aynı babam gibi bakıyodu o an kalbimin acıdigini hissettim . Bi yanım kosup sarilmak bi yanımsa yüzüne tükürmek istiyordu . Annem canim annem yardım et bana ne yapmaliyim karsimdaki senin katilin ama o kadar pisman bakiyor ki ne yapmaliyim bana yardım et .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intikamla Kirlenen Aşk
Teen FictionEğer intikam istiyorsan ; aşkin ne demek olduğunu unutacaksın Unutmazsan elbet bir gün Aşkın intikamına ihanet edecek