Karanlık yolu sadece arabanin farları aydınlatiyordu . Omuzlarımdaki yük artik iyice artmistı karşımdaki adam sadece annemin katili degil kardeşim dedigim insanin babasininda katiliydi ve onlarla hic alakasi olmayan bi adami öldurerek ne kadar vahşi ve gözu kara oldugunu gosterdi . Insan hayati onun için bu kadar değersizken oldurmekten hic kacınmazken ve her türlü imkana sahipken benim elimde olan tek sey nefretim . Beni yiyip bitiren her gecen gün insani duygulardan biraz daha uzaklastirip tüm vücüdumu esir alan nefret , Kan almadan bitmeyecek öfkem kinim . O adamın kanlarını kendi ellerimde gormeden o kan kokusunu solumadan asla bitmeyecek olan kinim . Farkında olmadan sıktıgım direksiyonu kırmızı ışıgın yanmasiyla serbest birakıp inceden acısını hissettim avuc içimin , açıp baktıgimda icinin bembeyaz oldugunu gordüm . Yesil icin hazirlanirken fazla sıkmamaya caliştım . Ara ara dikiz aynasindan Oguzu kontrol ediyordum . Sevdigim insanlarin aci cekmesine dayanamiyorum heleki bide benim yüzumden aci cektiklerinde . Ahh Deva nasıl dindircem ben senin acını , ıcindeki ateşe nasıl su serpcem . Senden canını alanın caninı alsam dinecekmi acın .. Düşünceler beynimi adeta esir aldi . Direksyona bi kaç kez hızla vurup sinirimi çıkartmaya çalıstım . Ama olmuyordu ellerim titremeye başlayinca saga cektim . Bi yandan avazım cıktıgı kadar Küfürler edip bagiriyor bi yandanda direksiyona vuruyordum . Oguz benim saga cektigimi gorunce yavasladı , sinyal yapip devam etmesini isaret edip bende arkadan devam ettim yola . Oguzlara vardigimizda. Oguz Devayi kucaginda odasına kadar cikarıp yatirdi . Deva hala baygindi . Asagiya kolanya felan almaya indi . Bende o asagidayken Devaya Oguzun ayarladigi pijamaları giydirdim . Oguz geldiginde elinde jak daniels ve 2 kadeh vardı evet tamda şuan ihtiyacim olan sey gercekten . Bu cocuk halden anliyo ya . Devanin kollarinı kolanyayla ovup kendine gelmesi icin biraz ugrastik . Uyaninca zorla biseyler yedirdik . Hala inanmiyordu babasinı kaybettiginde . Masada duran ickiyi gorunce kalkıp siseyi aldi . Bu halde icmesini istemedigim icin elinden almaya calistim ama alamadim tabi . Üzgün bi Devadan tehlikeli hic bisey gormedim ben . Siseyi kafasina dikti . Arada elinden alıyordum ama tabi bu onu durdurmuyordu . Hafiften carpınca yavaş yavas cozulmeye başladı hem aglıyor hem biseyler anlatiyor hemde iciyordu . Söyledikleri icime dokunuyor ağlaması beni mahfediyordu ama ıcini boşaltması onun yararina oldugu icin hic bisey demeden dinledim onu .
' babam , Umay hiç babalıginı gormedim ama hissediyorum seviyodu benii . O gün deden geldiginde tedavi olcam deyince bütun dünyayi kucaklamis gibi olmustum Umay . Bi biliyormusun ilk defa o gün sarildi bana , ben ona yeni kavuşmustum , daha çok sarılacaktım Umay ben sarilamadım , sarılamadım ' ağladıgı için sesi titriyordu ve sahoslukla duygularini apacik dile getiriyordu . Oguzun gozleri kıpkırmızı olmuş , gizli gizli aglıyor oda , dayanamayip bende saldim kendimi . Uzun bi sure Deva konusti hep beraber agladik . Ağladıkca , Devanın gozyaşlarinı gordükce deliriyorum benim yuzumden oldu . Onun tek suçu benim arkadaşim olması .
Saat nerdeyse 2 ye geliyirdu . Deva yatakta sızdıgında Oguzla ben balkonu gecip oturduk birer sigara yakıp . Ikimizde susup gökyüzunü izledik sadece . Içinde bulundugumuz durumu anlatacak hic bir kelime bulamıyorum kelime daragacimda nefretten başka.. Yaklaşik yarım saattir balkonda oturup ard arda sigara yakıyoruz . Sonunda sessizligi bozan Oguz oldu .
' İceri gecip ne yapacagimizı konusalim artik Umay bitsin bu oyun . Sizi kaybetmek istemiyorum . ' kafamı olur anlaminda sallayıp onu takip edip iceri girdim . Ikimizde yatagin yanina bagdas kurup oturduk . Deva hala uyuyordu , sızdı desek daha doğru olur ama neyse .
Oguz kucagina leptabıni acıp biseylerle ugrasmaya basladi . Bi sure sonra bi kac görüntu yansıdi ekrana pur dikkat izliyordu bende izledim .
Görüntüler bayagi lüks bir mekana aitti resepsiyon felan vardı . Yaka kartlarindan anladigim kadariyla otel calisanlariydi . Ve kapıdan Emel girdi ıceriye . tabi yaa bu gün dedecikle buluşup orospulugunu yapacaktı . Yaklasık bi 10-15 dakika sonrada dedecik goründü . Otele girince gorevlilerde biri yanina gelip biseyler söylemeye basladi yalaklik yaptigı her halinden belliydi , adamıntipinde hayır yok zaten . Dedecik adami pek sallamayıp asansore yoneldi direk .
Oguz elindeki kagıda biseyler yazdi Emel gece 12 de geldi otele , dedeyse 12 yi 15 gece geldi .
Goruntulere bakip bu gorüntulerin 2 saat oncesine felan ait oldugunu farkettim . Oguzla bi yandanda konuşuyor Deva icin ne yapabilecegimizi tartısıyorduk . Oguz sürekli olarak biseylere girip cıkıyordu klavyeyle surekli biseylere basiyordu. Hep istemisimdir bilgisayarin klavyesini su filerdeki gibi hizlı hizlı kullanmayı tipkı suan Balımın yaptıgı gibi . Bi sure gözünü hiç ayirmadan ekrana baktiktan sonra bulduuummm diye hönkürdü . Ona anlamayan gozlerle bakinca
'Bak cahilim benim dedecikle oruspumuzun surekli kaldıgi oteli , sürekli kullandiklari odayı ve bütun güvenlik kameralarina ulastim . Burdan otele tüm giriş cıkıslari görcez . ' vay anasini yaa cocuga bak.Balimin bu dahiligi benim çok isime yarayacak .' Balım ya suan onu düsunmek istemiyordum bu gün gercekten yıkım doluydu ve ben cok yoruldum . Seninde yorulduguna eminim , biraz kafa dagitıp uyusakmi ' yerimden kalkip odadaki gizli mini bara yoneldim .Gizli dediysem sadece anne babasina gizli olan Oguzun hazine kutusu . Oguz gercekten cok icen birisi ama nerde ne kadar iceceginide cok iyi bilir . Dalabi acıp rasgele bi şarap aldim elime kadehlere döküp Oguzun yanina bağdaş kurup oturdum siseyide yanimiza koydum .
Yavaş yavaş iciyorduk Oguzumla . Şoyke bi düsündümde Oguz ne kadar harika bi insan ya hic bikmadan usanmadan 4 yildir Deva ve benle ugrasıp durdu . Onun bu korumaci tavirlarıni gercekten cok seviyorum . Eger ona kardesim demeseydim hiç ona aşik olabilirdim . Adam hem yakışıklı , hem korumaci ve daha sayamadigim bi sürü karizmatik ve cekici özellikler , Sena ya olan sinirim ikiye katlandi bi anda bulmus boyke cocugu bide üzüyo ya göt.
'Alooo Kızim ne bakıyon öyle gozlerinle yedin lan beni ' yuuuhh Oguzun sozleriyle kendimi topladım ve yeni farkediyorum 2 saattir Oguzu gozlerie yedigimi . Utandim lan biraz eminim şuan yuzum kıpkirmizi olmustur. Gozlerimi hemen baska yere cekip
' ne yicem lan seni , dalmısim sadece baska bisey düsunuyodum . '
Deyince kahkahayla gulmeye basladi
' hadi lan yalancı yüzun niye sacinla ayni rengi aldi o zaman , yine ne kadar harika bi insan oldugumu düsünuyodun demi bebeğim . Ama inan bana sen daha harikasın . ' hemende götü kalkti ya itin
'He onu düsünüyodum canimcım , ama varya 4 yıldir nasil dayaniyosun Devayla ven sorun makinesinden baska hic bisey degiliz sen surekli arkamızi toplayıp duruyosun hic mi sikılmadın yaa . ' Oguz bi anda ciddilesti . Kadehi kafasina dikip bi yudumda hepsini indirdikten sonra gozlerime bakıp
'Siz benim için cok degerlisiniz Umay . Siz benim olmayan kardesim gibisiniz . Ve sizin icin yapamayacagim sey yok . Kızım kardeş dedigin boyle olur . ' deyip kocaman sarildi , bende ona sarilıp
Seni seviyorum kardesim
Dedim. Onu gercekten cok seviyorum kurtarıcim benim . Icmeye devam ettij bi yandanda yarının planini yaptık .Oguzun azından :
Umayin yerlestirdigi dinleme cihazinı dinlemeye baslamamizla azim acik kaldi resmen ya şerefsiz adam . Umayin gozü dondü resmen nefretinin içini yiyip bitirdigini biliyorum , ve kan dökmeden bu isin bitmeyecegine eminim . Ya Umay ya Yucel Karahan. Yani Karahan kanı dökülecek artik ok yaydan cıkti ve ben Umayın basına bisey gelmesine izin vermeyecegim . Gerekirse kendi ellerimle öldürürüm o adami ama Umayın bu zevki bana verecegini hic sanmiyorum . Ama once iyi bi plan lazim bize . Karsimizdaki insan cok güclü ...
Umayi sakinlestirdikten sonra Demir Korkmaz hakkinda bi kac kagitmı ne varmis onu almak icin eski evlerine digru yoal ciktim . Acikcasi Demir Korkmaz deyince icime bi sikinti cöktü . Adam şerefsizin piçin önde gideni , yeraltının patronu . Ve Boranın yani Umayin 4 yıldır kopek gibi sevip kimseye söylemedigi piçin babasi . Umayın Boraya karsi ilgi duymasi hic hosuma gitmiyor . Ve o gun yariş pistinde Boranin Umaya bakisları hiç hoşuma gitmedi . Umayın sevgilisi oldugumu sanmasini bilerek ben sagladim . Bu onun Umaydan uzak durmasini saglar .. aklimda bu düsuncelerle Umay ve Devanin evine varmamizla ikinci bi darbe yedik Devanin babasinın ölüm haberiyle . Devanin karsimda mahfolmasi icimde tarif edilemez bi öfke uyandirdi . Kimin yaptıgı yada yaptirdigi apacik ortadaydi . Yucel Karahan katliamına başlamis ilk olarak en dıştakini en alakasiz olani , yani ayak baginı ortadan kaldirarak baslamisti işe . Bu olayin ciddiyetini iyice anladim ve içimi bi korku kapladi . Umay ve Devaya bisey olursa ben yasayamam . Devayi mezarliga götürdügümüzde icim bi fena oldu . Kardesimin de bu soguk topraklar altinda oldugunu bilmek gercekten canimi acıttı . O kücuk bedeni nasil karısır bu topraga daha önunde yasamasi icin yıllar varken o simdi bu toprakların altinda . Devaya sarılirken hem kendimi hem onu teselli ettim . Şuan bi kardesim topragin altinda , iki kardesimse topragin üsrunde acilar icinde . Beni onlara yaklastıranda bu galiba onlarin acısiyla kkendi acimı unutmam . Ve onlarin topragin altina kardesim gibi erkenden girip beni yanliz birakmalarina asla izin vermeyecegim bunu icin herşeyi yaparim ..
Eve gelip Devayi uyuttuktan sonra Umayla biraz dertlestik . Salak kız onlara sahip cıktıgın icin bana minnet duyuyor bilmiyorki onlar benim en büyük acimı dindirip yarama merhen oluyorlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Intikamla Kirlenen Aşk
Teen FictionEğer intikam istiyorsan ; aşkin ne demek olduğunu unutacaksın Unutmazsan elbet bir gün Aşkın intikamına ihanet edecek