Gozlerimi actigimda hava yeni aydilanmaga basliyordu.Gozlerimi birkac kez kirpistirdikdan sonra dun dun olanlar aklima geldiyi gibi yerimde donup kaldim.Ben nasil kendi evime hatta odama gelmisdim?Dunku cocuk kimdi ve benden ne istiyordu?Kafamda binlerce soru vardi ve bu sorularin hepsi cevapsizdi.Onun icinde cildirmak uzereydim.Acaba Dunku meteor sapik falan miydi? Yok canim daha neler...Ama ben Merveysem bu cocugun kim oldugunu ve benden ne istediyini en kisa zamanda oyrenicem.Bunlari dusunurken yataktan kalkmak istiyordum ki,sirtimin uzerine sert bir sekilde dusdum.Zaten dunde sirtim cok agir darbe gormusdu ustunede bu cok kotu oldu. Uzun bir mucadelenin ardindan zar zor kendimi toparladim ve yeniden yataga uzandim.Bu defada Uykum kacmisti.Oflayarak yatakta dogruldum ve laptopumu aldim.Neyse ki,bu gun cumartesiydide okullar kapaliydi.Cunku hic okul havamda degildim.Laptopumu actim ve The Walking Dead izlemeye basladim.Sonrada bir kac sarki dinledikten sonra laptopumu kapatiyordum ki, ekranda siyah harflerle yazilmis yaziyi gordum ve korkarak okumaya basladim.Yazida aynen boyle yaziyordu: Seninle cok yakinda goruscez cirkin kiz benden korksan iyi edersin cunku hic dusunemeyeceyin seyler yasiycaksin haha
J.B
Uzunca bir muddet yazilanlari idrak etmeye calistim.Bu neydi simdi kamera sakasi falan mi?Eyer kamera sakasiysa cok fena olurdu.Saka oldugunu dusunduyum icin duvara dogru el salladim ama sonra bunun saka degilde gercek oldugunu gordum.Kalbimin ne ara bu kadar hizli attiğiyla ilgili hic bir fikrim yok.Bunlari kim yazmis olabilirki hemde benim laptopuma?Acaba J.B kim benden ne istiyor? Belkide babamin dusmanlarindan biridir ama babamin niye dusmani olsunki.Bunlari dusunurken bir fikir aklima dank etti acaba suandada Beni izliyolarmi.Bunu diyerek yataktan hizla dogruldum ve odami dolasmaya basladim.Odam kucuk oldugu icin kolayca her tarafa baktim ve kimsenin olmdigina emin oldum.Son bir yer kaldi oda pencereydi orayida kontrol ettikten sonrA rahat bir nefes aldim.Bu olanlardan sonra bir dusun iyi geleceyini dusundum ve kendimi cabucak banyoya attim.Ilk sacimi bir guzel yikadim.Sonra cikolatali kopuyu uzerime iyice yaydiktan sonra guzelce yikanip ciktim.Saclarimi guzelce kuruladiktan sonra dolapimin onunde durdum.Cocuklugumdan beri kiyafete fazla onem verirdim eh haliyle simdide oyleyim.Onun icin kiyafetlerim dolabimin hepsini tutuyor.Ve kiyafet seciminde hep zorlanmisimdir.Bu defa oyle olmadi.Cunku nereye gideceyimi biliyordum onun icin gunluk seyler giymeyi planliyordum.Dolabimdan bir kisa kot sort ve uzerinde "me?perfect always" yazili t-shirt u cikardim ve cabucak giyindim.Aksesuarlari cok sevdiyim icin koluma mor renk bir saat uzerine de sade bir bilezik taktim.Saclarimida dogal acik buraktim cunku sacim geneldede hep Duz onun icin hic bir islem gormesine gerek yok.Sacima renkli bir bandana takip son kez aynada kendime baktim.Ortaya cok hos bir goruntu cikti.Cantamida aldigim gibi odadan ciktim ve asagi kahvaltiya indim.Annemin yuzune sulu bir opucuk biraktiktan sonra anneme nereye gideceyimi soyledim.Ondan onaylayan homurtular ciktiginda sevinerek kahvalti masasina oturdum.Peynir simit ikilisinden buyuk bir isirik aldim ve istahla yemeye basladim.Yedikden sonra anneme hoscakal soyledikden sonra beyaz babetlerimi ayagima gecirdim ve evden ciktim.Serin havanin yuzume carpmasiyla gulumsedim.Sonra bisikletime bindim.Evet bu gunumu bisikletle gecirecektim.Bu gun cok guzel planlarim vardi.Tabi sabah olanlari saymazsak gunumu guzel gecirtecektim.Telefonumu cebimden cikardim ve Damlayi aradim aradim ama acmadi.oysaki ben onla bisiklet yarisi yapcaktim.Neyse o olmazsa ben de amcamin kizini ararim.Amcamin kizi da benim en yakin arkadasim gibidir.Cocukken hep onla bisiklet yarisi yapardim.Bu gun de cocuklugumu tekrar yasamak istiyordum.Onun icinde Amcamlara dogru yol almaya basladim.Biraz yol Kat ettikten sonra amcamlara geldim.Kapiyi caldim ve Ayse acdi.Amcamlar baya zengin olduklari icin evlerinde hizmetci barindiriyorlardi.Ayse Bisey icmek istermisiniz diye sordu.Bende Hayir bisey istemiyorumm diye gecistirdim.Ayse mutfaga dogru ilerlerken ben de Cansunun odasina dogru yurudum.Kapiyi tiklatmadan pat diye iceri gectim.Ama Cansu odasinda diyildi ben de banyoda oldugunu dusunerek onu beklemeye basladim bu zaman aklima gelen fikirle yuzume siritmami yerlestirdim ve dolabin arkasina saklandim.Az sonra su sesleri kesildi ve kapi acildi.Kapinin acilmasiyla saklandigim yerden direk Cansunun uzerine atladim.Atlamamla ciglik atib yere kapaklanmasi bir oldu.Ben de gulmekden karnimi tutmus nefes almada zorlanmistim.Gulmeyimi sonlandirdikdan sonra ayaga kalkip toparlandim ve Cansuya kalkmasi icin yardim ettim.Cansu gozlerini devirdikten sonra kalkti ve yatagina oturdu.Ya kizim" odumu kopardin "diyince benden yine sesli bir kahkaha cikti.Cansu hangi ruzgar atti seni buraya? diye sordugunda bisiklet yarisina var misin diye yanitladim.Oda yine cocuk mu olmak istiyorsun diyerek yarim agiz guldu.Sonra uzerine rahat yazlik bir elbise giydi.Ayseyede birazdan geleceyini soyledikden sonra evden ciktik.Bisikletlerimize bindik ve yarismaya basladik.Ben ondan acik ara onde gidiyordum.Cocukken de boyleydi hep ben kazanirdim o da bana atarlanir,kuserdi.Ama ben onun gonlunu almasini bilirdim.Bunlari dusunurken birden karsimda Dunku cocugu gordum.Ve orada donup kaldim.Cocuk sesli bir sekilde Goruseceyimizi soylemisdim diyerek goz kirpti.Bense zorlukla fisildayarak sadece Sen Kimsin? diyebildim.
Meraba arkadaslar bu benim yeni hikayemin 2 bolumu Umarim beyenirsiniz.Ayrica bir gun de 2 bolum yazdim deyerimi bilin yani Opuldunuz:-):-)<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bir Vampirim
AdventureHayatım son günlerde karmakarışıkdı.O hayatıma gireli 3 gün oldu ama bana 3 yıl gibi geliyordu.Bana siyahı hatırlatıyordu.Siyah kadar karanlık,beyaz kadar masumdu.O beni kendi karanlığına hapsetmişdi.Bu karanlikda uzun bir yol da vardı.Ben de o yold...