Annem öldükten sonra polisler ile birlikte karakola gittik.Karakolda ne gördüğümü sordular herşeyi anlattım tüm kanıtlar babamı gösterdiği için bana inanmadılar zaten polislerin yüz ifadelerine bakılırsa bu olayın hemen kapatılmasını istiyorlardı ama ben katili bulana kadar bu olay kapanmıyacaktı şimdi 22 yaşındayım ve polisim, büyük annemin yanında yaşıyorum.Bir gün büyük annem hastalandığı için eczaneye gittim eczaneden çıktıktan sonra bir kadını "yardım edin çantam çalındı!!"diye bağırdığını duydum kadının yanına giderken çantasını çalan adamı gördüm ve peşinden koşmaya başladım adam bir çıkmaz sokağa girdi ve bana bıçak doğrultdu elinden bıçağı alıp yere attım biraz kavga ettikten sonra bıçağı almaya çalışırken kolunda bir kurukafa dövmesi gördüm sanki bu dövmeyi önceden görmüştüm ben dövmeye doğru bakarken adam bıçağı yerden alıp kolumu yaraladı ve çantayı bırakıp kaçtı çantayı alıp kadının yanına gittim kadın bana teşekkür etti ve ardından "koluna ne oldu" diye sordu bende"sadece küçük bir sıyrık"dedim sonra "isterseniz gideceğiniz yere kadar bırakabilirim"dedim.kadın"hiç param kalmamış bırakırsanız sevinirim"dedi ismini sordum kadın adının"Kira"olduğunu söyledi ardından arabaya bindik ve kirayı evine götürdüm kira'nın evi benim evimin hemen karşısındaydı.Kirayı eve bıraktıktan sonra eve girdim odama girip o dövmeyi nerde gördüğümü düşünmeye başladım kesinlikle emindim onu bir yerde görmüştüm ve sonra hatırladım ki bu babam ile kavga eden adamın kolundaki dövme ile aynıydı.ACABA ANNEMİN KATİLİ OLABİLİRMİYDİ???!...