MEKTUP

67 9 2
                                    

Adam bana şaşkın şaşkın bakarak "Bu fikre nerden kapıldın"dedi.Adama "ben çok küçükken annem gözlerimin önünde öldürüldü katili arıyorum o yüzden size katıldım sizden daha çok şey öğrenip onları bulacağıma inanıyorum"dedim.Katil belkide karşımdaki adamdı boğazına yapışmamak için kendimi zor tutuyordum.Adam "sanki seni bir yerde görmüştüm"dedi.Hatırlıyacak diye korkmuştum o yüzden hemen bir şey söylemem lazımdı.Adamın düşünmesine izin vermeden"yurt dışından yeni geldim önceden karşılaşmamız imkansız"dedim adam belini yasladı biraz düşündü "tamam alındın"dedi.teşekkür ettim ve bardan dışarı çıktım.Bu benim için çok önemli bir adımdı onlara kendimi güvendirirsem annemin katilini daha hızlı bulabilirdim.bardan çıktıktan sonra eve gittim eve tam girecektim ki karşımda oturan kiranın kapısının açık olduğunu fark ettim kiranın evine doğru ilerledim evin üst katından fener ışıkları geldiğini gördüm ve eve doğru koştum içeri girdim yafaşca üst kata çıktım ve yatak odasının kapısının açık olduğunu gördüm kapının yanından içeriye doğru baktım bir adam çekmeleri karıştırıyordu içeri girdim ve adama tam vuracaktım ki adam arkasını döndü ve yumruğumu tuttu beni yere yatırdı adamla biraz kavga ettik ve ş kolundaki dövmeyi gördüm az önce katıldığım mafyanın adamıydı derken o sıra kiranın arabasının geldiğini fark ettim ve adama "benden sizden biriyim"dedim adam bana bir kere daha vurduktan sonra kaçtı ben tam pencereden kaçacaktım ki kira odaya girdi ve ışığı açtı."Burada ne yapıyorsun"dedi.konuşurken kolunu tutuyordu sanki orda birşey saklıyor gibiydi ve sonra sorusuna cevap verdim"evinin kapısı açıktı eve doğru gelirken üst katta bir ışık gördüm sonra eve girip üst kata çıktım ve bir adam gördüm adam ile kavga ederken senin geldiğini duyduk adam kaçtı ve bende tam çıkacakken sen odaya girdin"dedim bunları anlatırken yatağının altında üzerinde kurukafa dövmesi olan bir zarf gördüm kiraya çaktırmadan aldım ve kiradan özür diledim ve evime gittim zarfa baktım sanırım kaçan adamdan düşmüştü ama neden kiranın evindeydi,zarfı açtım içinde "Bize ihanet ettin bunu ödiyeceksin yazıyordu"sanırım adam bunu kiraya verecekti ama kiranın o mafya ile ne alakası vardiki ve adam bu mektubu sadece kiraya bırakacaksa neden çekmeceleri kurcalıyodu kira beni görünce kolunu kapattı yoksa ondada mı dövme vardı.Kirada mı onlardandı????

Katili ArıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin