!!MAFYA!!

108 8 5
                                    

Aradan bir kaç gün geçmişti o kuru kafa dövmesi ile ilgili hiçbir şey bulamamıştım.benimle kavga eden adamın yüzünü görmüştüm polis merkezinde robot resmini çizdirdim ve her iş çıkışı gidebileceği yerleri araştırdım.ama kimse adamı tanımıyordu.Yine bir gün iş çıkışı adamın gidebileceği yerleri tekrardan araştırmaya başlamıştım şehrin merkezinde küçük bir bar vardı çok küçük olduğundan oraya gideceğini hiç düşünmemiştim yinede bakmak için oraya gittim.bardan içeri girdim bir göz gezdirdim adam burdada deyildi bakmadığım bar kalmamıştı adamın bara gittiğinden emindim çünkü kira nın çantasını çaldığında sarhoş idi.neyse bar sahibine gittim ve "bu dövmeyi ve resimdeki adamı hiç gördün mü" diye sordum.Bar sahibi biraz tereddüt etti ve tanımadığını ve dövmeyi hiç bir yerde görmediğini söyledi.yalan söylediği her halinden belli idi hatta bence onların yanında çalışıyordu ama ne kadar zorlarsam zorlayım tanıdığını söylemiyecekti odasındaki tabloda para resmi vardı masasının altında iki para kasası vardı ve odasındaki tablonun arkasındaki duvar kağıdı yırtıktı duvarın arkasında gizli bir para kasası daha vardı bu demek oluyorki adam paraya düşkün o yüzden para teklif etmem lazımdı.adama 100.000 dolar teklif etti. Ve biraz düşündükten sonra parayı alacağını söyledi bende bana hemen adamın yerini söylemesini istedim ve bar müdürü dışarıdaki güvenliği çarıp beni gizli bölgeye götürmesini istedi ve güvenlik kolumdan tutup beni aşağı kata indirdi bir duvarın önünde durduk güvenlik duvara sertçe vurdu ve duvarın arkasından da sertçe bir vurma sesi geldi duvara biraz daha yaklaştım sanki içeride parti vardı müzik sesleri geliyodu kulağımı duvara tamamen yasladım dinlerken duvarın hareket etdiğini farkettim ve duvar bir kapı gibi açıldı güvenlik içerideki bir adama "bunu başkanın yanına götür"deyip beni adama teslim etti barın içinde gizli bir mekan niye düşünemedim bunu ye kendi kendime konuşurken birden bir perdenin üstünde adamın bileğindeki kurukafalı dövmenin aynısından gördüm yanımdaki adam perdeyi açınca kiranın çantasını çalan adam karşımda belirdi bana iyice baktı ve "se kimsin"diye sordu beni hatırlamadı sanırım kavga ettiğimizde sarhoş olduğundan beni hatırlamadı yanında bir kaç adam daha vardı hepsinin kolunda aynı dövme vardı sanırım bir mafya idiler.Adam birkez daha "sen kimsin" diye sordu.annemin katilini bulmak için bu adamların başını bulmam lazım ve bunu yapa bilmek için bu adamlara yakın olmam lazımdı.Adama "mafyanıza katılmaya geldim"dedim...

Katili ArıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin