Bir kaç gün sonra kiranın hergece arabasıyla dışarı çıktığını fark ettim yine o akşamlardan biriydi bu sefer kirayı takip ettim.biraz takip ettikten sonra ormanın yanına geldi arabadan indi ve ormanın içine girdi kirayı kaybetmemek için hemen arabadan indim ve gizlice arkasından gittim biraz yürüdükten sonra küçük bir kulübe gördüm kira kulübeden içeri girdi kulübenin yanına gittim ve camından baktım içeride bir adam vardı yaralıydı kira da ona yemek yapıyordu sonra kapının aralıklı olduğunu gördüm yavaşça ilerledim kapıyı açtım ve içeri girdim kira ortalıkta yoktu derken dılarıdan bir "çıtırtı"sesi geldi yavaşça camdan kafamı çıkardım kira yı gördüm elinde birde bıçak vardı. Kulübenin arka kapısından çıkıp beni arkamdan bıçaklıyacaktı herhalde kira içeri girmeden kapının arkasına saklandım kira içeri girince arkasından eline vurup bıçağı attım ve "sana zarar vermeyeceğim"dedim.bana baktı ve"sen!burda ne arıyorsun"dedi.bende"bir kaç gündür seni takip ediyorum her gece dışarı çıkıyorsun"dedim."neden beni takip ediyorsun"dedi kira.Bende cebimde evinde bulduğum notu göstererek"bu notu evinde buldum"dedim kira kapıdı hemen elinden aldı ve okudu sonra "ben mahvoldum"dedi ve ağlamaya başladı neden ağladığını o mafya ile ne alakası olduğunu ve yanındaki adamın kim olduğunu sordum.Kira"bu benim eşim chan, eskiden durumumuz hiç iyi deyildi. Bu yüzden eşim hırsızlık yapardı.dolandırdığı bir kişide mafyanın başkanıydı.eşim onları dolandırdıktan sonra hayatımız dahada kötüleşmişti ,sonra mafya bana bir teklifte bulundu eyer eşimi onlara teslim edersem beni mafyalarına lacaklarını ve büyük bir miktarda para vereceklerini söylediler biraz düşündükten sonra eşimi vermeye karar verdim ve eşime bir oyun oynayıp onlara verdim beni mafyaya aldılar parayı da verdiler ama her gün eşim rüyama giriyordu arasıra eşimi görebiliyordum her gün işkence yapıyorlardı bir gün ona su götürdüm ve kulağıma "beni kurtarırsan seni affederim dedi" ve sonra gece eşim ile birlikte kaçtık buraya geldik 1 haftadır beni arıyorlar"dedi.Sonra"sen bu mafyayı nerden biliyorsun"diye sordu tam cevap verecekken dışarıdan motor sesi geldiğini duyduk ve kira korku içinde "burdan gitmeliyiz"dedine olduğunu sordum ve bana mafyanın geldiğini söyledi hemen kulübeden çıktık ve ormanın diyer tarafına doğru koştuk chan koşamadığından bize yetişiyorlardı kiraya cheni alıp gitmesini söyledim ve cebimdeki şapkayı kafama taktım ağacın arkasına saklandım adamlar iyice yaklaştı ellerinde sadece bıçak vardı beni görmeden ağacın yanından geçip gittiler ve sonra arkalarından ıslık çaldım ve tekrar kulübeye doğru koştum içeri girdim ve kapının arkasına saklandım sadece iki kişilerdi içeri girip ışığı açar açmaz tekinin elindeki bıçağı yere fırlattım ve kavga etmeye başladık.en sonunda ikisinide bayılttım ve ikisininde cebinde eroin buldum polisi aradım adresi verdim ve olay yerinden uzaklaştım eve gittim evden içeri girdim chen in ve kiranın uyuduğunu gördüm.sonra odama çıktım çok yorucu bir gece olduğundan hemen uyudum.ne kadar rahat uyusakda olaylar dahada karışmıştı artık içinde bulunduğum mafyadan chen ve kirayı KORUMALIYDIM...!!