Bölüm 7

23 1 0
                                    

Enver Bey ile Fuat yolculuklarının kalan kısmını uyuyarak geçirmişlerdi. Uçak inişe geçtiğinde uyanmışlardı. İkisi de daha sonra tekrar görüşebilmek için iletişim bilgilerini vermeye gerek görmüyor, bu konuyu açmıyorlardı. Ne de olsa kısa süre sonra girecekleri toprağın altında telefonlar çekmiyordu.

Uçak Edinburgh Havaalanı'na inmişti. Stornoway'e gitmek için binecekleri diğer uçağın havalanmasına yarım saat vardı. İkisi de havaalanında aynı yolu izlerken bu tesadüfe şaşırmışlar hatta kendi aralarında espri konusu bile yapmışlardı.

Enver Bey:

'Fuat beni mi takip ediyorsun?'

Fuat gülmüş ve şöyle demişti:

'Bence siz beni takip ediyorsunuz ne de olsa yola macera için çıkan benim.'

İkisi de gülümserken Stornoway uçağına binmiş, biletlerinde gösterilen koltuk numaralarına, yan yana oturmuşlardı. Fuat da Enver Beyle aynı şeyi düşünüyordu. Acaba ikisi de aynı siteye girmiş ve aynı hediyeyi mi kazanmıştı? Yine de otele varana kadar bu konuda konuşmaya niyetli değildiler.

İkinci yolculuk biraz daha suskun ve daha çok uyuyarak geçmişti. Enver Bey'in yanında olmasından duyduğu güven Fuat'ın uçak korkusunu yenmesine yardımcı olmuştu. Uzun yolculuk bittiğinde Fuat ve Enver Bey uçaktan indiler ve vedalaşarak ayrıldılar. Fuat havaalanına iner inmez daha yolculuğa çıkmadan önce sırt çantasına koymuş olduğu e posta çıktısını çıkarttı ve tatil detaylarıyla ilgili bölümü tekrar okumaya başladı:

Otel Adı: Hotel PEACE (Stornoway/ KANADA)

Otele giriş saati: 13.00

Odanızın bulunduğu kat: 3

Oda numarası:21

Aynı dakikalarda çoktan durdurduğu taksinin koltuğunda, e posta çıktısını ceketinin cebinden çıkaran Enver Bey, dilini anlayamadığı taksiciye otelin adını kağıttan gösteriyordu.

Otelin adı: Hotel PEACE (Stornoway/ KANADA)

Otele giriş saati: 12.00

Odanızın bulunduğu kat: 2

Oda numarası: 19

Daha İyi Bir Dünya İçin.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin