Fostul.Uitarea

25 2 0
                                    

Ti-l vei aminri cu tot dragul sau nu.
Eu una nici nu stiu daca am fost cu el,el doar si-a batut joc.Mi-am dat seama prea tarziu.Dar nu e nimic,inca incerc sa uit.
Toate vre-ti sa aflati cum sa il uiti.Ei bine sunt multe modalitati dar dupa mine nu vor merge.Daca l-ai iubit cu adevarat,va fi foarte,foarte greu.Si credema ca niciodata nu il vei uita,doar te vei obisnui cu lipsa lui.
Dar chiar si asa merita sa incerci.
1.Ai putea sa incerci sa cauti pe cineva care sa te faca sa uiti.Un nou.Bineinteles il vei cauta in fiecare persoana pe care o vei intalni.Dar poate vei reusi.Te va face sa uiti.mie una mi-a aratat tot ce nu mi-a facut fostu.Mi-a aratat cum arata cu adevarar dragostea adevarata,mi-a schimbat parerea gresita despre iubire.Dar asta nu inseamna ca l-am uitat.
2.Sa ii dai blok,sa stergi mesajele vechi,numarul,pozele..absolut tot ce iti aduce aminte de el,bineinteles sa nu dai foc la cafeneaua in care l-ai cunoscut prima oara,ca s-ar putea sa ai probleme!
P.s oricum din suflet nu vei reusi sa il stergi vreodata..dar incearca...
3.Incearca sa mergi intr-o vacanta.Undeva departe,unde sunt sanse sa nu il mai intalnesti.
Sa lasi la o parte siteurile de socializare.Sa ai o viata simpla care te poate ajuta sa uiti.(poza de sus ca exemplu)
Oricum,dati seama ca o sa ii pare rau cand te va vedea cu altul ,dar va fi prea tarziu.Trebuie sa ii razi in fata.Asa cum ti-a facut si el.Si daca nu ii va pasa,inseamna ca nu stie ce a pierdut.
Data viitoare vii mai atenta de cine te indragostesti.
Heii!!
Ati putea sa imi cereti sfaturi,sau sa imi spuneti despre ce ati vrea sa fie urmatorul capitol.O sa incerc sa va ajut.Bineinteles ca e bazat mai mult pe dulcea si amara dragoste.
Va pup!

Zambete falseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum