O persoana te poate schimba

34 5 3
                                    

Sunt trista,ca orice om.Am si eu o suparare care ma schimba ca om.Ma face mai agresiva,mai nervoasa,mai distanta.
Mereu las tristetea sa ma conduca,nu ca nu as avea puterea sa o opresc ...dar din pacate am inceput sa ma obisnuiesc cu idea de a fi trist.
Am inceput sa devin o persoana mai rece,din cauza lui.
Toti ati avut un el sau o ea care aparuta in viata voastra sa va schimbe radical.Viata cat si personalitatea.Cu ce m-am schimbat eu?
Am devenit o persoana mai rece,mai retrasa,lasand tristetea sa ma cuprinda.Am devenit din ce in ce mai indiferenta.M-am maturizat din cauza lui.Acel "el" m-a transformat cu adevarat.Eu eram ceva gen"fata cuminte" dar din cauza lui am devenit "fata rea".Am facut multe chestii noi care sa ma faca mai importanta in fata lui.Dar fara nici un sens.A fost un idiot,prost..a fost..si este..si va fi..punctul meu slab.El era raul care imi facea bine.ERA.
Mereu am incercat sa ma fac pe placul lui,fara sa imi dau seama ca ma pierd,incetul cu incetul.Devenind o alta persoana,o alta copie ca toate celelalte.Pierzandu-mi simplitatea,devenind din ce in ce mai obsedata cum aratam.Ma uitam in oglinda si ma simteam urata,din cauza lui.Vedeam ca nu ma place si faceam imposibilul sa ajung ca cea pe care el o placea.
Noroc ca mi-am dat seama destul de devreme,ca ma pierdeam.M-am trezit la realitate.Nu mai eram eu,ma uitam in oglinda si imi cream greata.Eram frumoasa,dar nu cum vroiam.M-am transformat inapoi in vechea "eu",in originala eu.Era mai bine ca oricand,mi-am dat seama cate m pierdut din cauza lui,si cat de putine am castigat.Riscam sa imi pierd cei mai buni prueteni pentru un nimeni.
Deci va dau un sfat.Nu lasa-ti pe nimeni sa va schimbe.Nu va schimbati pentru nimeni.Absolut nimeni.Daca nu te place asa cum esti inseamna ca nu e potrivit.Exista cineva in lumea asta care te iubeste asa cum esti,care te-ar accepta cu toate defectele tale.Chiar mai mult,pentru el vor fi calitati ..deci nu uitati.
Nu va schimbati pentru nimeni,fiti voi,nu va pierdeti simplitatea,devenind copii ca toate.FIITI ORIGINALE!!

Zambete falseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum