Multe din noi ne-am simtit singure,ca nu avem pe nimeni care sa ne inteleaga.Dar stiu,chiar va inteleg.Chiar daca aveti o multime de prieteni,familia aproape,nu la asta va referiti.Simplul fapt ca persoana pe care o iubiti,nu are aceleasi sentimente pentru tine te face sa te simti singur.Nimeni nu va intelege,stati mai retrasi,stati in coltul vostru si incetul cu incetul va inchideti in voi.Si nu e bine!!
Va inteleg durerea,si eu am trecut prin asa ceva.El nu ma baga in seama,se comporta ca si cum eu nu as exista.El nu ma vroia aproape,iar asta ma facea sa ma simt singura.Doar pentruca o singura persoana nu ma iubea,simteam ca absolut nimeni nu ma iubeste.
Stateam departe de prieteni,familie..departe de toti.Simteam ca nimeni nu ma intelege.Eu pur si simplu simteam un gol in mine,parca ceva lipsea.Nici o persoana nu ar fi putut sa astupe acel loc.Doar el era ce imi trebuia.El era motivul pentru care ma simteam a nimanui.Stiam ca daca il asteptam,era in zadar.El era imun la sentimente.
Am inceput sa ma inchid in sine,dar mi-am dat seama ca nu avea nici un rost.Din nou sa imi pierd prietenii pentru un prost.Am fost imdiferenta.Acum eu nu ii mai dadeam importanta.
Si culmea,atunci el incepea sa ma caute.Eu ce am facut?Am calcat din nou in plasa,am cedat.Si s-a intamplat exact acelasi lucru.Eu nu mai existam pentru el.
Din nou ma simteam singura,ma simteam mai rau ca niciodata,dar nu i-am dat beneficiul sa ma distruga.Din nou indiferenta,din nou.Stiam ca de data asta nu se va reintoarce.Deja avea pe alta.Iar eu trebuia sa astup golul ala lasat de el de multe persoane.Din pacate era adevarar,nu mai gaseam pe nimeni.In fiecare noapte,im toiul noptii ma trezeam cu golul acela,ma simteam mai singura ca niciodata,si inca ma mai simt din cand in cand.
Ce ma reparat?Un nou el ,unul care ma pretuieste,nu ma ranit niciodata..si asa am realizat cate am pierdut stand cu ala.Am vazut cate imi facea el,si ala nu.Am realizat cat de proasta am fost lasandu-ma distrusa de un nimic.
Asa ca,nu asteptati pe nimeni.Daca va va iubi cu adevarat,te va cauta.Daca nu,evident nu iti merita timpul.Nu lasati pe nimeni sa distruga sau sa va faca sa va simtiti singuri.Sa stiti ca golul acela va ramane,dar nu definitiv.Intr-o buna zi cineva va veni si va astupa complet locul acela.Nu va faceti griji.Daca aveti nevoie de sfaturi,sau idei pentru urmatorul capitol,nu ezitati sa imi spuneti!