Okulumdayım şimdi sınıfıma doğru gidiyorum her bir kapının sol üst köşesinde hangi sınıf olduğu yazıyor.
He işte 11/b yazıyor sınıfıma geldim.
İçeriye adımımı atar atmaz herkes bana baktı sonra bu kız kim dediler bende kendimi tanıttım sınıfın yarısı geldiğimde çok sevindi yarısıysa "Bu kalkıp da Antalya dan neden gelmiş ki ay yazıık şimdi birsürü arkadaşı orda kalmıştır şimdi yalnızlık çekiyordur."
Bende hemen;-Evet yalnızlık çekebilirim 9. sınıfta herkes yalnızlık çekiyor zaten ama neden arkadaşlarını daha tanımıyorlar diye bende şimdi burada yeniyim yalnızlık çekebilirim görünüşe bakılırsa çekeceğim de ama bence bu sınıfın yarısı hatta yarısından daha fazlası benim yalnızlık çekmemi önleyecekler ve bana sıcak davranıcaklar.
İsmini bilmediğim bir kişi;-Vaay kıza bak kendine ne de güveniyor hayallere bak. Kızım bu sınıf sana hiç iyi gelmeyecek en azından yarımız adına söylüyorum.
Ben ne dediğini anlamamıştım. Sınıflarına yeni gelen birine hep böylemi davranıyorlar yoksa bu sınıf lise nin en psikopat sınıfı mı peki diğer yarısı? galiba onlar da benim gibiler sonradan gelenler.
Bende hemen bir kıza;-Şey pardon bu sınıftakiler bana neden böyle davrandılar?
-Ya bu sınıf biraz değişik ama psikopat gibi birşey değil sadece değişik insanlarla eğlenmeyi seviyorlar. Seninle bir alakası yok sen sınıfın yarısı falan dedin ya hani işte o yarısı böyle yoksa diğer yarısı senin benim gibi kişiler diğerlerine güvenebilirsin.
-Teşekkürler.Bu arada senin adın nedir?
-Benim adım Gaye. Seninle tanıştığıma memnun oldum. Bu arada senin adın nedir?
-Bende seninle tanıştığıma memnun oldum Gaye. Benim adım da Aslı.
-Sınıfımıza hoşgeldin Aslı.
-Hoşbuldum.Şimdi başka sınıfa yazılsam diyeceğim ama artık öyle birşey olamaz zaten sınıfın hepsi insanlarla eğlenmeyi sevmiyor. Yani benim gibilerde var. Evet benim sınıfım artık burası 11/b.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret ve Aşk
Teen FictionMerhaba arkadaşlar bu benim yazacağım ilk kitabım inşallah beğenirsiniz. Kitabımdaki tüm karakterleri kendim kurguluyorum. #Nefret ve Aşk#