Bugün günlerden perşembe bugün çok uykum var. Neyse, ben eski okulumdayken kız arkadaşlarımla birlikte perşembe günleri sınıfta son ses müzik açıp koparız. Ne yazık ki bugün bensiz yapacaklar. Eski okulumu çok özledim. Yeni sınıfım çok garip hele ki Mete bana hep gıcıklık yapıyor sinir oluyorum ya.
Neyse nediyordum. Hm evet her perşembe kızlarla dans ederiz belki yeni sınıfımdaki sevdiğim kızlara söyleyip kızlarla böyle bişeyler mi yapsak amaan onlarla da dans edilmez ki. Of neyse ya ben sorarım kendileri bilirler. Şimdi kahvaltı yapmaya gidiyorum kahvaltıdan hemen sonra okuluma gideceğim.
Okuluma geldim.
-Selam. Gaye;
-Selam
-Ne haber Gaye?
-İyidir. Senden?
-İyidir bende. Senin suratın asık ne oldu?
-Ne olmadı ki ya.
-Ya ne oldu söylesene.
-Biz yarın buradan taşınıyoruz.
-Ne? Nasıl ben eski okulum diyordum şimdi de yeni okulumdaki sevdiklerim mi diyeceğim yani?
-Maalesef çok üzgünüm.
-Ama neden?
-Çünkü bu sınıftan bıktım artık seneye ygs ye falan hazırlanamam bunlarla anla beni lütfen.
-Ama benim arkadaşım tek sen vardın ben ne olacağım yalnız mı kalıcam?
-Hayır canım sende artık benden başka bir kanka bulursun senin tek kalmanı istemem.
-Tamam canım sen öyle diyorsan öyle olsun sen nerede okumak istersen oraya git hayat senin hayatın.
-Sağol canım buralara geldiğimde ilk işim seni görmek olacak.
-Tamam canım ders başlıyor.
Derslerde yanyana otururuz biz Gaye ile ama yarın oturamayacağız. Gaye bir sey yazıyor ne yazıyor acaba? Bişey yazdığı kağıdı çantasına koydu.
Zil çaldı ve Gaye kantin e gitti. Acaba o kağıtta ne yazdığını öğreneyim mi?
Kağıdı aldım. Kağıt ta yazanlar;Canım ya ben gidiyorum diye nasıl da üzülüyor. Ama ben tek ygs için falan değil ki ben Aras ı seviyorum ve Aras ın da kankamı sevmesine katlanamam. Eğer Aslı da Aras ı severse sevgili olurlarsa işte o zaman çok üzülürüm ben üzülmek istemiyorum en iyisi başka okulda okuyayım.
Aa yani ben bu sınıfa hiç gelmeseydim Aras beni sevmeyecekti Gaye de gitmeyecekti. Benim bu sınıftan gitmem lazım hem Gaye için hem de bu sınıfı sevmedim.
-Gaye benim sana birşey demem lazım.
-Ne oldu Aslı?
-Sen kaç yıllık sınıfından ayrılma ben buradan ayrılırım.
-Nasıl yani anlamadım?
-Sen bu sınıftan benim yüzümden ayrılıyorsun. Sen derste kağıda birşeyler yazıyordun bende merak ettim kağıdı aldım okudum ve okulundan benim yüzümden ayrıldığını anladım.
-Of ya niye okudun ki.
-Benim yüzümden mi gidiyorsun gerçekten?
-Ya tek o yüzden değil. Dedim ya ygs falan da var bu sınıftan da sıkıldım.
-Benim yüzümden değil yani.
-Ya sen geldin gidiyorum ama gelmeseydin de gidecektim. Ne olur kendini suçlama.
-Anladım canım, tamam. Mete;
-Merhaba Aslı.. Aslı?
-Of Mete ben sana benimle konuşma demedim mi?
-Dedin ama sana birşey diyeceğim.
-Of zaten çok uykum var birde seninle uğraşamam.
-(kulağıma fısıldayarak) Tamam uğraşma zaten ama şunu bil bugün çok eğleneceğim.
-Ne diyorsun sen ya?
Bu yine birşeyler yapacak ya nedir benim bundan çektiğim.
Mete kendi kendine;
Bugün ne yapacağımı planladım umarım herşey planladığım gibi olur.
Ay çok uykum geldi bir şekerleme yapsam birşey olur mu acaba olmaz ya ne olacak ki.
Mete nin ağzından;
Evet işte uyudu tam zamanı nerede benim tükenmezi silinmeyen kalemim aa ya da onunla yapmasam mı en iyisi keçeli kalem bir günde izi geçer çok iyi kalpliyim ya. Eveet keçeli
kalemi de aldım tamamdır bitti. Bugün bayağı eğleneceğim.
Aslı nin ağzından;
Of şekerleme yapacağım dedim uyudum ya ders başlamış mı? Oh başlamamış. Ben bir lavaboya gideyim. Tanımadığım bir kız;
-Ahhahah Aslı ya bakın Mete gel gel Aslı ya bak. Mete;
-Biliyorum. (sessizce) Zaten ben yaptım. Aslı senin alın yazın bir bebek miş.
-Mete ne diyorsun sen?
Kız bilmeden yüksek sesle;
-Haahah Mete yaa korkulur senden.
-Mete ne yaptın yüzüme? ne var ki yüzümde? dediğim an beni bir aynanın yanına götürdü ve aynada gördüğüm şey alınımda yazılmış olan kocaman bir BEBEK kelimesiydi. Bunu da beni okula babam bıraktı diye yaptı.
-Mete ne yaptın sen? senden nefret ediyorum. Ama ben sana karşılık vermeyeceğim çünkü ben senin gibi insanlarla alay etmeyi sevmiyorum.Hemen lavaboya gittim ve o yazıyı silmeye çalıştım. Silindi ama biraz izi kalmıştı. Of Mete ya senden nefret ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret ve Aşk
Novela JuvenilMerhaba arkadaşlar bu benim yazacağım ilk kitabım inşallah beğenirsiniz. Kitabımdaki tüm karakterleri kendim kurguluyorum. #Nefret ve Aşk#