Hoofdstuk #01

208 9 2
                                    

HOOFDSTUK 1

*POV FAITH*

Het was een rustige dag en de zon scheen. Ein-de-lijk een keer mooi weer hier in Nederland.

Ik loop langs de grachten in Amsterdam met mijn oortjes muziek te luisteren. Het liedje ‘They Don’t Know About Us’ komt nu. Ik vind dit liedje zó mooi. Stel je voor als dit liedje eigenlijk over jezelf gaat met één van de bandleden van One Direction. Hoe geweldig zou het wel niet zijn om van een van hun het vriendinnetje te zijn? Ik zucht, dat zal waarschijnlijk toch niet gebeuren. Ik bedoel kom op, wat is er nou leuk aan mij? Ach ja, ik blijf het gewoon geloven. Ik loop richting de ijssalon en haal een ijsje met 2 bolletjes, aardbei en vanille. Nadat ik betaald heb loop ik richting Milou’s huis. Milou is mijn beste vriendin. We kennen elkaar al sinds dat we bij elkaar op de peuterspeelzaal zaten. Zij begrijpt mij gewoon altijd, en ik haar. Ik sta nu voor Milou’s huis en bel aan. De deur gaat open en daar staat Milou. ‘’Hee! Kom binnen’’ zegt ze. Ik lach en loop naar binnen richting de woonkamer en plof neer op de bank. ‘’Lekker ijsje? Haha. Oh trouwens, ik heb leuk nieuws…’’ zegt Milou plagend. ‘’Haha super lekker ja! Leuk nieuws? Wat? Vertel het!’’ zei ik terug met een grote lach op mijn gezicht. ‘’Wij… wij gaan samen naar Engeland Faith!’’schreeuwde Milou uit. Mijn mond viel open van blijdschap en ik sprong van de bank en gaf haar een knuffel. ‘’Echt? Omg super leuk! Maar, hoezo opeens dit? Een verrassing?’’ ‘’Ja! Het was eigenlijk een verrassing voor je verjaardag, maar ik kon het niet meer voor me houden ik moest het je gewoon vertellen! Ik heb er zo veel zin in! We vertrekken woensdag al!’’ ‘’Woensdag al… Het is zaterdag en je had het me nog niet verteld? Lol oke is niet erg hoor’’ zei ik en we gingen nog de hele middag shoppen.

Ik lag nu op mijn bed een beetje te kijken op mijn laptop. Ik was moe van de hele middag shoppen, maar het was het zeker waard. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik naar Engeland ga met Milou, woensdag is het zo ver… Dan zullen we op het vliegtuig stappen en op naar Engeland! Als ik Skype heb aangemeld staat er dat ik een nieuw vriendschap verzoek heb. Ik klik erop en kijk wie het is. De naam zegt Niall Horan… maar wie weet of het de echte is? Ik denk na en kijk aarzelend wat ik zal doen. Ik besluit toch maar om hem toe te voegen ook al is het misschien niet de echte Niall Horan. Zodra ik hem heb toegevoegd begint hij meteen tegen me te praten via de chat. ‘’Maria? Is that you?’’ krijg ik binnen. Ik typ en antwoord terug. ‘’Umm no, I’m Faith.. are you the real Niall Horan? :s’’ ‘’Ow I’m sorry than.. ! Uhh well yes. I’m the real Niall Horan’’ ‘’Are you kidding me?’’ ‘’No I’m seriously.. call me than you’ll see me’’ Ik staarde in shock naar het scherm. Ik ga gewoon skypen met Niall Horan! Ik klikte op ‘videogesprek’ en niet veel later nam hij op. En jahoor, daar was hij.. de echte Niall Horan. Ik kan dit gewoon niet geloven… ‘’Hello!’’ zei Niall erg blij. ‘’Omg, hi’’ antwoorde ik. ‘’Sooo, do you now believe that I’m the real Niall Horan?’’ ‘’Yes, yes ofcourse I do!’’ ‘’Let me guess, you’re a directioner aren’t you?’’ vroeg Niall aan mij terwijl hij me vrolijk aanstaarde. ‘’Yeah, I am a directioner’’ ‘’Haha, I knew it! You’re a beautiful girl you know …’’ zei Niall als hij een beetje blooste. Wacht… Noemde hij me nou mooi? Dit is gewoon een droom die waar komt! Ik blooste een beetje en lachte verlegen. ‘’Thank you’’ antwoordde ik als ik naar zijn perfecte gezicht keek. ‘’Where are you from?’’ ‘’I’m from Holland, Amsterdam’’ zei ik. Ik keek naar het klokje op de laptop, het was al bijna 12 uur. Ik gaapte een paar keer. ‘’Cool! Are you tired? You should sleep’’ zei Niall heel hartverwarmend. ‘’Yeah I am, it’s almost 12pm’’ zei ik. ‘’Go sleep sweetheart, can we Skype another time?’’ vroeg Niall en ook hij gaapte een keer. ‘’Ofcourse we can’’ Ik gaf hem een lach en zwaaide naar hem en sloot toen mij laptop af. Wauw. Dit was geweldig. Ik heb gewoon met Niall Horan van One Direction geskypt. Ik ging slapen met hem in mijn gedachte.

Broken Hearts (One Direction Fanfic)Where stories live. Discover now