bonjouuuuuurrr ! hier is hoofdstuk 7, de kleding staat weer aan de zijkant! --->
oh, ja het meisje op de zijkant heeft bruin haar, Faith heeft BLOND haar ! ik zeg het maar even ;p heb niet echt veelt te zeggen dusse, ga maar lezen, lol xx
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HOOFDSTUK 7
*POV Faith*
Ik word wakker en heb knallende koppijn. Ik lig dus nog steeds op de grond.. Louis half op de bank en de grond. Het is nog donker. Ik kijk op het klokje in de keuken en ik zie dat het nog maar half 3 ’s nachts is. Waarom zo vroeg? Ik sta op en ga even wat drinken pakken. Als ik in de keuken sta hoor ik opeens geklop op het raam. Ik kijk richting het raam en zie een meisje met heel blond haar staan en dat fletst nogal. Ik sta verschrikt stil. Het leek wel een spook zo even. Als ze ziet dat ik haar zag verdwijnt ze snel achter een muur. Dit vind ik eng. Een meisje staat hier opeens en dan verdwijnt ze omdat ze ziet dat ik haar zie?! Apart..
Het begint nu te onweren… fijn dit. Ik ga naar mijn kamer toe en ik ga in bed liggen. Ik gaap nog een keer en val daarna in slaap.
*POV Steffie*
Shiiittt, ze heeft me gezien! Of misschien bedenkt ze zich later dat ik een verbeelding was? Ik weet het niet. Dus dit is Faith. Ik zal haar later nog wel ontmoeten. Eerst moet ik alles over haar en haar vrienden te weten komen. Heel lang zal het niet duren hoop ik….
*POV Harry*
Ik word wakker en gaap. Ik kijk op de klok en zie dat het al half 12 is. Gisteravond was echt leuk. Dat Faith zo’n drinker is had ik niet verwacht. Ze ziet er gewoon niet zo uit als iemand die zich bijna klem zuipt. Ik wrijf over mijn ogen en gaap nog een keer. Faith is echt gezellig. Gister leek het net alsof, alsof ik iets voelde voor haar ? Maar dat was het ook weer niet echt. Of wel … Ja, ik weet het. Ik vind Faith leuk. Als sinds dat ze hier is. Toen had ik het gewoon nog niet in de gaten. Ik wil haar. Maar ik kan haar niet zomaar vragen om uit te gaan.. Flirty Harry komt in actie. Ik lach bij die gedachte. Maar het scheen dat Niall haar misschien ook leuk vind. Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat ik een meisje echt leuk vind. Een vaste relatie bijvoorbeeld. Eerst ga ik met haar flirten, dan komt het toch wel. En anders heeft Louis wel een idee. Ik wrijf over mijn hoofd heen. Nog steeds knallende koppijn. Ik heb iets te veel gezopen gisteren. Ik blijf het liefst nog de hele dag in me bed liggen. Ik kijk naast me en zie dat het meisje van gisteravond er al niet meer is. Het was dat ik dronken was, anders had ik haar niet meegenomen. Ofnouja, dat weet ik niet. Ik zucht. Ik voel me echt niet lekker. Ik ben ook misselijk. Ik ga uit bed en ren naar de wc. Ik spuug al het drinken van gister uit en daarna ga ik weer terug naar bed.
*POV Faith*
Ik werd weer wakker en het was nu half 2 in de middag. Nu heb ik gelukkig even geen hoofdpijn. Ik ga maar eens uit bed en aankleden. Ik loop naar de badkamer en ik ga douchen. Ik poets mijn tanden en loop daarna weer naar mijn kamer toe. Ik kijk in mijn koffer en als ik zoek naar mijn kleren dan zie ik een papiertje er in liggen, ik kijk erna en lees het zachtjes op. Er staat op: ‘’It’s time to start living’’. Ik weet gelijk dat dit het briefje is die mijn moeder ooit aan me heeft gegeven. Een briefje die mijn moeder heeft geschreven toen zij net zo oud was als mij, 18. Maar ik heb nooit de bedoeling er van begrepen. Half wel, half niet. Me moeder vertelde me ooit dat je niet bang moet zijn voor de dingen die je tegemoet komen. Gelijk heeft ze. Ik zucht en ik kijk naar het briefje. Ook weet ik dat mijn moeder vroeger een moeilijke tijd heeft gehad, maar daar ben ik nooit achter gekomen wat dat is. En ze wou het me ook nooit vertellen. Maar ik was toen nog jong, veel kon ik er waarschijnlijk toch nog niet van begrijpen. Ik was toen nog maar 4 jaar oud. Het doet pijn als je weet dat je je ouders nooit meer kan zien. Milou is ook al dood .. Iedereen moet mij ook verlaten. Ik bedenk me opeens dat ik nog mijn danskleding en kickboks spullen nog thuis heb liggen, nouja thuis, bij mijn pleegouders. Ik moet die spullen hebben er staat ergens ook nog fotolijstje bij van mij en mijn ouders. Ik kleed me aan in een lichtblauwe spijkerbroek en een kort wit navelshirtje met een tekst erop en een zwart leren jack. Ik pak snel mijn grijze muts en dan ben ik klaar.
Als ik de kamer inloop hoor ik de bel en doe ik open. ‘’Dit pakketje is voor Faith, ik heb even een handtekening nodig’’ zegt de man in zijn post tunu en ik knik en zet een handtekening op het apparaatje. ‘’Dank u wel’’ zegt de man en hij geeft het pakketje af. Ik open het pakketje en zie dat mijn spullen erin zitten die ik nou net nodig had, kickboks spullen, danskleding en mijn overige spullen. Ik leg het pakketje terug neer in mijn kamer en loop dan weer terug naar de woonkamer. ‘’Wat was dat?’’ vraagt Niall. ‘’Oh, niks. Gewoon wat spullen’’ zeg ik. Ik doe mijn sneakers en ik ga naar buiten en roep nog even snel dat ik voor het avondeten weer terug ben.
Als ik buiten ben pak ik een sigaret uit het pakje en steek ik de sigaret op. Ik loop door de straten heen en kom opgegeven moment bij een dansschool. Ik gooi mijn sigaret op de grond en veeg het uit met mijn schoen. Ik kijk naar binnen en zie jongens en meisjes dansen in de verte. Ik lach en zie dat iemand naar me toe komt. Een meisje met rood achtig haar en schattige kuiltjes als ze lacht. Ze is ongeveer net zo lang als mij en ze draagt een joggingsbroek met een kort topje. ‘’Waarom kom je niet naar binnen even kijken? Het is gezellig, we bijten niet hoor’’ zegt het meisje en ze lacht. ‘’Haha, oke dan’’ zeg ik. Ik loop achter het meisje aan en zie verschillende danszalen mensen dansen, breakdance, ballet, hiphop, blacklight dansen, allerlei soorten dans. Ik lach en kijk vol verbazing hoe goed ze allemaal zijn. ‘’Dus, doe je ook aan dansen?’’ vraagt het meisje aan me als ze ziet dat ik voor een raam ben gestopt waar een groep hiphop dansers zijn. ‘’Ja, ik doe hiphop’’ zeg ik. ‘’Cool, ik ook! Waarom kom je niet hier dansen? Dan kom je vast bij mij in de groep en ik weet zeker dat je supergoed bent!’’ zegt ze en kijkt erg blij. ‘’Hahaha, misschien. Ik kijk nog even, maar bedankt’’ zeg ik als ik haar nu aankijk. ‘’Trouwens ik ben Vajén, hoe heet je?’’ zegt ze. ‘’Leuk je te ontmoeten, ik ben Faith’’ zeg ik als we onze handen schudden. Dit kan misschien het begin worden van een nieuwe vriendschap. Ik weet wel zeker dat ik hier ga dansen.
YOU ARE READING
Broken Hearts (One Direction Fanfic)
FanfictionJe leven is kapot. Je ouders zijn dood. Ik skypte voor één keer met Niall Horan. Ik overleef een vliegtuigcrash voor de tweede keer en ik verlies iedereen. Mijn vriendin is doodgegaan. Ik ben in Engeland 'gestrand' en kom bij het appartement van One...