Kapitel 19

43 1 0
                                    

"Nickis perspektiv"

Hur tappad får man vara, HAHAHAHA fyfan.
Han är inte tillräcklig för mig, och aldrig någonsin att jag stoppar min tunga i hans mun. Om jag inte måste då.
Han flyttade sig närmare mig och tog sedan sin hand i min.

Jag kollade på honom som om jag njöt, men egentligen var det bara helt jävla frustrerande. Det är inte många som fått mig på fall, det är bara jag som fått andra. Och enligt mig är det här bara ett spel, vem som vinner. Det är självklart att jag kommer få honom falla.

"Oscars perspektiv"

Jag struntade helt i att äta utan bara fokuserade att få hennes läppar mot mina.
Jag höll nu hennes hand och jag är redo.

Jag ställde henne upp, tog mina händer på hennes midja och hon tog upp sina armar runt min nacke.
Rätt som det var så lutade jag mig försiktigt fram och kysste henne mjukt.
Efter kyssen kollade hon på mig som om det vore fel eller som om hon var i himlen. Vilket av de är väldigt oklart.

Jag drog in henne i min famn, hon är ungefär ett halvt huvud kortare än mig vilket gör det mysigare.
Rummet var vitt med en spis bredvid oss och soffan, hela rummet var en enda stor fluffig matta och det var bara sjukt cozy.

- Jag tycker om dig, fett mycket. Sa jag tyst men ändå så hon kunde höra.
- detsamma honey.

Kramen var inte längre och jag hade inte alls ätit av min croissant eller druckit av min cola. Egentligen gillar jag då inte croissanter så jag lät de båda vara.
Vi satte oss ner i soffan igen men denna gång satt hon i mitt knä men en filt över oss.

Jag höll om henne och det här är det jag längtat efter. Det var sent, väldigt sent. Det är mörkt och allting var rena drömmen.

Efter vi hade sett klart på familyguy så gick vi in till hennes rum igen. Jag hade inte ätit någonting så hon frågade om jag inte skulle äta eftersom jag faktiskt sa att jag var hungrig.
Jag skakade bara på huvudet och vart vet jag inte riktigt, men hon la det någon annanstans .

Jätte tråkigt kapitel jag vet 😄🔫
Men det blir bättre i swear 💫💫

I don't even know your name - o.eWhere stories live. Discover now