Kapitel 21

36 2 1
                                    

Nickis perspektiv

- Det är Nicki, lovie
- Hej baby
- Allt bra?
- Yezzzzzz
- Kom över
- Är Oscar där?
- Vad fan tror du
- kommer om 5

Det Oscar inte vet, vet vi.
Jag har hållit på med Felix i cirka 2 veckor, hur annars skulle han fått tagit i mig för att träffa Oscar från första början? Egentligen var det alltid Felix jag fantiserat om när jag kysst Oscars läppar.

"Öppna dörren"   Såg jag på skärmen.
Jag gick direkt ner och öppnade dörren, men när jag kom ner hann jag se att Oscar hade glömt sina hörlurar här. Jag antar väl att han kommer imorgon eller nåt.

- Hej, sa jag till Felix och tog mina armar runt hans nacke.
- Hej lovie, sa han och kysste mina läppar mjukt.

När vi hade avslutat kyssen så gick vi upp på mitt rum, och om jag får säga det själv så har jag ett fett cozy rum.

- Hur gick det med Oscar? Frågade Felix och åt sina chips som stod på sängkanten.
- Blandat, allt gick bra tills jag bad honom att gå
- Bra Pickis
- I know

Vi hade krupit in tätt intill varandra, men Felix avbröt det mysiga och övergick till något mer oss.

Felix satte sig gränsle över mig och började kyssa mig intensivt men passionerat.
Jag besvarade kyssen och han lämnade mina läppar. Han övergick till nedre delen av min hals och träffade direkt min svaga punkt.
Ett svagt stön hördes ifrån mig och Felix fnissade lågt.

Han fortsatte med sitt arbete och när han hade gjort sitt var det min tur.
Vi rullade och jag kom över Felix. Jag lutade mig ner tills jag nått hans läppar. Jag gjorde ungefär samma sak som Felix hade gjort på mig, men han avbröt mig och bestämde sig att jag fick ligga underst ändå.

Han tog upp mig ur sängen och bad mig lyfta armarna.
Han drog snabbt och smidigt av min tröja och lika så gjorde jag på honom.

När nästintill allting var av kysstes vi bara intensivare och intensivare.
- Hoppa, sa Felix hest. Han brukade inte låta så, men jag gillade det.

I don't even know your name - o.eWhere stories live. Discover now