epilog + podziękowania

261 13 1
                                    


Hej Luke

Minął rok co? Ja się nie odzywałam. Bo się bałam . Wiedziałam że mnie nie kochasz a jak głupia się w tobie zakocham . Zdziwiony? Ja bardziej. Chciałam się od ciebie odsunąć . Po prostu wiedziałam że se ze mnie nie nawidzisz . Żartowałeś ze mnie. Powiem jedno - przez te 3 lata liceum miałam ochotę się tylko zabić. Kiedy poznałam Ashtona przestałam o tym myśleć. Potem wyznał mi miłość której nie odwzajemniłam . Czułam się śmieć w tym momencie . Potem zacząłeś się ze mną przyjaźnić. Zostawiliście mnie. Ty , rodzice , Ashton i chłopacy. Chcę wam powiedzieć tylko że już nie żyje. Zabiłam się . Powiedz Calumowi że tęsknie za jego żartami , Michealowi że kocham jego uśmiech , a Ashtonowi.... po porstu powiedz mu że go kocham jak brata i będę tęsknić.  A ty? Życzę tobie szczęścia. Nie tęsknij tylko Lucasie. Chociaż pewnie nie tęsknisz. Dostałeś jeszcze mój pamiętnik. Poczytaj jak mnie zraniłeś.

Kocham cię , Emily.

Do : Emily
Też cię kocham Emily xx

Wiedział że nie odczyta sms' a. Ona już umarła. Ona nie wiedziała że ją kochał. Chłopak czytając pamiętnik załamał się. Postanowił się położyć i czekać że to wszystko okaże się snem...

----------
Dziękuje że doczytaliście książkę.
Mam nadzieje że wam się podobała
Planuje zrobić jeszcze jedną książke o Luke'u więc się nie martwcie ;)
Zapraszam na Melody II C.H  i Papierowe miasto II A.I
Są na moim koncie zapraszam ;)

Widzimy się w imnych książkach xx

Zapomniana /L.H ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz