ツ 3. BÖLÜM ツ

1.8K 144 116
                                    

"Tae hadi gel kahvaltı hazır" sesimi çıkartmadım. Suga beni nasıl terkederdi buna aklım almıyo beni gerçektende sevdiğini söylemişti oysaki.

"Tae sana diyorum" "Yemicem ben" "Neden" "Aç değilim" bugün Jungkook ile hastaneye gidecektik. Jimin'e bir bahane uydurmam lazım.

"Jimin ben bugün okula gelmicem başım ağrıyor" bunu söylerken Jungkook'a baktım yüzü değişiyordu. "Ben de kalayım yanında" "Yok sen okula git Jimin" "Tamam sen bilirsin ama bişey olursa beni a-" kapıyı kapatmıştı.

Şimdi sıra Jungkook'a söylemekte. "Kookiee hazırlan hasteneye gidiyoruz" "Bişey mi oldu, bişeyin mi var Tae abimi arayalım" kocaman bi kahkaha attım.

"Benim için değil kookie senin için" "Benim bişeyim mi var ki" "Kookie göz doktoruna gidicez" bunu dediğim zaman Jungkook ağlamaya başladı yanına gidip sarıldım.

"Tae hastaneye gidersek bana ameliyat yapacaklar ve buu.. bu çok pahalı bi ameliyat olmaz" "Hayır kookie olucak ne pahasına olursa olsun ameliyat olucaksın tamam mı?" "Tamam" dedi ve yukarıya çıktık.

Jungkook'un dolabından kıyafet çıkartıp verdim. "Kookie sen bunları giy bende kendimkilerini giyiyim" "Tamam Tae" aşağıya inip dünkü kıyafetlerimi üzerime geçirdim.

" Ben hazırım Tae" Jungkook'un yanına gidip koluna girdim. Aşağıya indiğmizde Jungkook'un ayakkabısını giymesine yardımcı oldum sonradan kendimkimi giydim kafamı kaldırdığımda bi araba son sürat Jungkook'a geliyo hemen kolundan tutup kendime çektim.

Araba da tam dibimizden geçti. "Ne yapıyorsun sen Jungkook az kalsın eziliyordun" gözünden bir damla yaş aktı. "Tamam kookie bağırmamalıydım üzgünüm" hiçbişey demedi, demezdi de zaten. Biraz bekleyip taksinin gelmesini için tanrıya dua ettik.

Yarım saat sonra

Uzaktan gelen taksiyle gülümsedim yarım saattir taksi bekliyorduk. Taksiyi durdurup bindik. "Nereye efendim" "Seoul Hastanesine" ...

<><><><><><><><><><><><>

"Ne kadar tuttu" "20 won" cebimden çıkartıp taksiciye verdim. Hastaneye girdiğimzde Jungkook biraz tedirgindi. "Kookie korkmana gerek yok" danışmada olan kadına göz doktorunu sorduk.

3 kat ve 10. Kapı dedi. Asansöre binip 3. Kata çıktık. Kapıda Göz doktoru KİM Namjoon yazısını görünce kapıyı vurma zahmetinde bulunmadan içeriye girdim.

"Hey doktor arkadaşım görmüyo bunun için-" lafımı kesmişti en nefret ettiğim şeydi. Jungkook'u bi sandaleye oturtup elindeki fenere benzer şeyi Jungkook'un gözüne tuttu.

"Ameliyat olması gerekiyor" "Hah bunu bizde biliyoruz DR. KİM ne olursa olsun yapın şu ameliyatı" "Ama çok pahal-" "Ne pahasına olursa olsun yap şu ameliyatı doktor" hemen bi sedye getirdiler ve Jungkook'u sedyeye koydular.

"Tae korkuyorum" "Korkma Kookie hiç bişey olmuyacak" sona doğru sesim kısıldı çünkü ameliyata girmişti bile. Hastanedeki kantine gidip soğuk bi su aldım.

Susamıştım. Şimdi sıra paradaydı bankaya gidip bütün paramı çektim ve geri hastaneye döndüm. Ameliyat hâlâ bitmemişti...

1 Saat Sonra

Jungkook çıkmıştı ve şuan normal bi odadaydı içeriye doktor girdi. Bu adama çok kıllanmıştım. "İyimisin Jungkook" "Evet iyiyim doktor da bu gözümdeki bantları ne zaman çıkartıcam" onlar konuşurken telefonum çaldı odadan çıkıp koridora geldim ve açtım.

"Sonunda Taehyung" "Ne istiyorsun hoseok" "Neredesin sen" "Bu seni ilgilendirmez kapatıyorum" " Bekle bekle ha bide Suga'dan ayrılmışsın" "Sen nerden biliyorsun" "Dün akşam bendeydi ve beni sevdiğini söyledi" telefonu kapattım ve yere attım param parça oldu lanetler.

Tekrardan Jungkook'un yanına döndüm." Hadi kookie çıkıyoruz" para işini çoktan halletmiştim. Hastaneden çıktığımızda Jungkook yürümek istedi ve yürüyerek evin yolunu tuttuk.

"Taeee sana bi espiri yapayım mı" aynı Jimin gibiydi Jungkook zaten kardeştiler. "Yap bakalım" "Hımm.. uçan köpeğe ne denir" "Ne denir" "Havuç denirr" Jungkook kahkaha atarken bende gülüyordum. Yolumuz espirilerle geçmişti.

Kapıya geldiğpmizde Jimin'in eve gelmiş olduğunu gördüm ışıklar açıktı çünkü kapıyı tıktıkladım ve hemen kapı açıldı.

"Sonunda nerdeydin-Jungkook sana ne oldu" " Ameliyat oldu Jimin" Jimin'in kulağına eğilip "Herşeyi karşıladım Jimin merak etme" Jimin bana mahçup bi şekilde bakıyordu kaşlatımı çatıp lafamı hayır anlamında salladım.

İçeriye girdik "Tae bu akşam da burda kalsan sabaha kalktığım zaman seni görmek istiyorum" Jimin'e baktım kafasını 'evet' anlamında salladı.

Herkes dünkü yattığı yerlerine geçti. hepimiz erkenden uyuduk ve Jungkook'un kulağına şunaarı fısıldadım" Beni görüceksin"

Jungkook'un Ağzından

Sabah kalkmıştım gözlerimdeki bantları çıkartmak için sabırsızlanıyordım. Yatağa oturur pozisyona geçtim ve gözümdeki bantları çıkartmaya başladım.

Çıkarttığımda gözümü açamıyordum. Biraz çabalayıp gözümü açtım. Güneş vardı gözlerimi yakıyordu. Yanımda yatan Tae'ye baktım ama ama buu..

Merhaba okuyucularım bölüm bitti. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum... ツ









You'll see me ♚ Vkook ♚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin