ツ 1. BÖLÜM ツ

4K 174 72
                                    


Sıradan bi günün ardından yine yolda yürüyorum. Yarın Jimin'e gidicektim performans ödevi için. Aslında ders ile alakam yoktur ama performanslara önem veren bir insanım.

Evin kapısına kadar gelmiştim ama eve giresim yoktu ve arkamı dönüp evden uzaklaşıcakken "Aynı hatayı tekrardan yapmak istemezsin herhalde " haklıydı hoseok.

Tekrar geri dönüp eve girdim. Çantamı yere fırlattım tam yukarı çıkacakken hoseok kolumdan tuttu. " Neyin var " " Yok bişeyim " deyip yukarı odama çıktım.

Soğuk duş iyi gelicekti. Hemen banyoya girip duşumu aldım. Banyodan çıktıktan sonra üzerimi giyip kendimi yatağa attım ve uyudum.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

" Jimin daha ne kadar yürücez" " Az kaldı Tae " biraz daha yürüdükten sonra " Hah geldik bile " " Sonunda " Jimin anahtarı çıkartıp kapıyı açtı. " Ben geldim kookiee " kimden bahseyordu bu Jimin " O kim Jimin ? " " Ha sen bilmiyorsun benim küçük kardeşim var adı Jungkook " bize bu zamana kadar bi kardeşi olduğundan bahsetmemişti ve doğrusu merak ediyorum.

" Burdayım hyungg " koltukta yatıyordu Jungkook. Sırt çantalarımızı kapının önüne bırakıp hemen Jungkook' un yanına gittik. Çok tatlı ve masum yüzü vardı. " Kookiee bi misafirimiz var " hemen koltuğa oturur pozisyonuna geçti Jungkook.

" Merhaba ben Taehyung " yüz ifadesi biraz değişti ama sonradan yine eski halini aldı. " Bende Jungkook " " Tanıştığıma memnun oldum Jungkook " ona elimi uzattım ama oda başka bir yere uzattı.

Jimin'e baktığımda 'eğil' dedi ve kulağıma şunları söyledi " Tae benim kardeşim görmüyo " şaşırmıştım ve ne diyeceğimi bilmiyordum . Kook'un elini tuttup sıktım " Bende memnun oldum Taehyung " içim bi tuhaf olmuştu.

" Hadi Tae performansı yapmaya başlayalım " " Jimin burda yapsak olurmu " " Olur ben malzemeleri getiriyorum " Jimin yukarı odasına çıktı ben de koltuğa oturdum. Görememesi çok kötü bişeydi.

" Kaç yaşındasın kookie " " 18 yaşındayım Taehyung sen? " " 19 bide bana sadece Tae diyebilirsin kookie " bunu dedikten sonra güldü bişey demedi. " Ben geldimm hadi başlayalım Tae " Jungkook tekrardan koltuğa yattı.

Gözümü ondan alamıyordum belki bi 10 dakika geçmişti ki " Tae hadi başlıyalım " " Ah pardon dalmışım " Gözümü Jungkook' dan çekip Jimin'e baktım üzgün gibi duruyordu.

Hemen performans ödevimiz olan maketi yapmaya başladık. Yaparken Jimin biraz zorlanıyordu ama üstesinden geldik. Akşama kadar maketimizi yaptık ve gerçektende çok yoruduk.

" Tae pizza siparişi verdim birazdan gelir " " Çok iyi olur, bide Jimin kardeşin Jungkook doğduğundan beri görmüyor mü ? " " Yok sonradan oldu " demesinin ardından zil çaldı.

Koşup kapıya baktı Jimin. O arada da Jungkook uyandı. Ayağıya kalktı ve ben hâlâ onu izliyorum ben bir yerden görmüştüm Jungkook' u eminim. Bir adım attı, tam yere düşekken hemen ayağa kalkıp tuttum.

" Kookie bişey olmadı demi " " Yok iyiyim " " Tamam açmısın peki kookie " " Evet açım " Jimin bizim yanımıza geldi ve oturur oturmaz kutuyu açtı. Hemen bi parca alıp ağzına attı. Bende iki parça alıp birini kendime birinide Jungkook 'a verdim.

" Saol Tae " sadece gülümsedim ama o beni görmicekti. Pizzalar bitene kadar iğrenç espiriler yaptı Jimin komik değildi ama Jungkook güldüğü için bende gülüyordüm.Telefonum çalmaya başladı hoseok arıyordu üvey abim!

Açmadım ama tekrardan yine aradı " Niye açmıyorsun Tae " " Boşver Jimin " Birkaç kez tekrardan aradı hoseok ama yine açmamıştım uğraşamazdım. " Bu akşam burda kalsana Tae " tam cevap vericekken Jungkook " Evet Tae bu akşam burda kal lütfenn " o kadar masum söylemişti ki kıyamdım 'Evet' dedim.

Kendine gel Taehyung senin sevgilin var Suga var. Jungkook sevinçten ellerini birbirine çarptı. Bu haline 32 diş sırıttım. Jungkook görücek ve bunu ben sağlıcam...



Selam arkadaşlar VKOOK hikayesi yazmak istedim inş beğenmişsinizdir. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ツ










You'll see me ♚ Vkook ♚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin