2 Gün Sonra
Tae taburcu olmuştu. Şimdi iyidi. Abim bakireliğini Hoseok'a vermişti. Şimdi ise uyuyorlardı. Bende Tae'ye çorba içiriyordum.
"Daha iyisin demi sevgilim" " Evet sevgilim sen yanımda olduğun sürece ben iyiyim" kaşığı çorbaya daldırıp çıkarttım.
"Yeter bu kadar içmek istemiyorum" "Çocuklaşma Tae içiceksin" " İçmicem" "içiceksin" ağzını açmamak için dudaklarını birbirine bastırdı.
"Hadi ama Tae benim hatırım için" kafasını salladı ve ağzını açtı. "Afferin böyle uslu bi çocuk ol" 32 diş güldü.
"Hadi uyu tae" "uykum gelmiyor" "ama uyuman gerekli Tae" omuz silkti.
Hımm "Tae pasta yapalım hadi" "olurrrrr" "Neli olsun Tae" "Çİ-KO-LA-TA-LI" "ahahah tamam hadi yapmaya başlayalım" mutfağa geçip malzemeleri hazırlamaya başladım.
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
"Taeeee parmaklamaa şu pastayı. Kime diyorum yaa" pastamız hazırdı ve süper yapmıştık. Aslında ben yapmıştım. Tae'nin ayakta olmaması lazımdı o yüzden Tae hep oturdu ben yaptım. Etraf az olsada dağılmıştı of tamam tamam itiraf ediyorum çok dağıldı ama toparlayacak hal kalmadı bende. Pastayı tepsiye koydum.
Pastayı dilimlemiyecektik öyle yiyecektik. Tepsinin yanlarına da çatal koydum. "Abiiii hoseok" 2 dakika sonra hoseok abimi kucağında taşıyarak getirdi. Galiba şey yüzündendi şey .. siz anladınız.
"Hadi pasta yiyelim" kesmeden yemeğe başadık. Süper olmuştu. "Ellerine sağlık kook süper olmuş" "ahah tesekkür" bir parça alıp Tae 'ye uzattım.
Ağzını açıp yedi. O da bir parça alıp bana uzattı. Bende yedim. Abim ile hoseok bize iğrenmiş bi şekilde bakıyorlardı. Bizde onlara öyle baktık. Aslında bizde çok uyumlu bir çift olmuştuk.
Onları sallayıp pasta yemeğe devam ettik. Ben gidikçe Tae'ye bağlanıyordum. Kısa sürede bu kadar bağlanmayı tahmin etmezdim.
Koca pastayı bitirdiğimizde kimse nefes alamıyordu. "Off ne çok yedimm" karnımızı resmen doyurmuştuk akşam yemeğini bile yemeyiz. Biraz oturup maç izledikten sonra uykum gelmeye başladı.
"Taeee uykummm geliyooo" "Tamam hey biz uyumaya gidiyoruz" ikiside kafasını salladı. Üzerimi değiştirip yatağa yattım.
Tae ve hoseok artık bu eve temelli taşınmış ve o evi satmışlardı. Tae de üzerini değiştirip yanıma yattı. Yatağa yattım da uykum kaçtı. Düşünmeye başladım.
Tae hayatıma girdiğinden beri çok güzeldi tabi bazı durumlar hariç. Suga da tutuklanmıştı ve 2 yıl hapis cezası verilmişti.
Bence çok azdı. İkimizde konuşmuyorduk. Öylece duvara bakıyorduk. "Şey kookie benim olur musun?" Birden bu soru karşısında Tae'ye baktım. Ciddi mi diye ciddiydi.
Hemde fazla ciddiydi. Korkuyordum ben ama Tae benim için o kadar çok şey yapmıştı ben ise korkuyordum. Tae'nin kulağına yaklaştım ve tahrik edici bi ses tonunda konuştum.
"Sen benim için çok şey yaptın Tae sıra bende seninim Tae" deyip geri çekildim. Tae üzerime çıktı. "Dikişlerine dikkat et Tae" "Seni.. seni çok seviyorum kookie" "bende seni Tae bende seni" ...
Yarın
Dün bakireliğim gitmişti ama memnundum bu durumdan. Dün akşam çok güzel geçmişti. Artık aramızda ben ve sen diye bişey yoktu biz diye bişey vardı öyle kalmaya da devam edicekti...
Arkadaşlar bittiiiii. İnşallah beğenmişsinizdir. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Yeni bir fanfic de görüsmek üzere hepinizi öpüyorumm... ツ