"Al Tae bu pijamaları benimkiler sana olmaz" bu söylediğine kıkırdadım. Jungkook çoktan uyumuştu ve ayakta ben ve Jimin kalkmıştık.
"Şimdi Tae sen benim yatağıma geç bende Jungkook' un odasında yatayım" bi misafirdim ama Jimin'in yatağında yatmak istemiyordum.
" Sen kendi yatağında kal ben Jungkook'un odasına giderim" "Am-" diyemeden Jungkook'un odasına yöneldim. Jimin önceden kendine yer yatağı hazırlamıştı.
Jungkook'u kontrol ettikten sonra yatağa yattım. Yorulmuştuk zaten hemen uykuya daldım.
Jungkook'un Ağzından
Abim evine arkadaşını getirmişti ve adı Taehyung benim sevdiğim çocuğun adı da Taehyung' du. Ama bu zamana kadar hiç sesini duymamıştım.
O zamanlar görüyordum ama sonradan araba çarptı ve artık görmüyorum. Şimdi Taehyung'u görmeyi istiyorum onu hala da deliler gibi seviyorum.
Aslında düşünmedim değil abimin arkadaşı Taehyung benim sevdiğim çocuk olabilirdi ama beni görmüştü o olasaydı söylerdi. Abimin yardımıyla odama geldim ve direk uyudum.
Beni bırakma lütfen lütfen sensiz ne yaparım ben ...
Birden uyandım. Ağlamaya başladım. Ve abim gelip bana sarıldı "Geçti kookie" bu abimin sesi değildi Taehyung'un sesiydi ne işi vardı burda.
"İyimisin kookie" "Daha iyiyim Tae de senin ne işin var burda" sorduğum soruya kıkırdadı. "Ben burda yattım Jimin kendi odasında"
"Tamam hımm..şeyy... Tae yanımda yatarmısın" sesini çıkartmadı galiba düşünüyordu."Tamam olur" dedi. Kenara kaydım. "İyi geceler kookie" "sanada Tae"
Yarım saat sonra
Uykum kaçmıştı. Acaba Tae uyuyormu göremediğm için konuştum "Tae uyudun mu?" "Hayır uykum kaçtı" " Benimde" yatağa oturur pozisyona geldim.
"Taeeee bana gitar çalarmısın? " " Gitarın var mı ki" " Evet sevdiğim çocuk hep gitar çalardı ben de onun için öğrendim ve biliyormusun onun adı da Taehyung du"
"Gerçekten mi" "Evet, Tae dolabın orda gitarım var onu alırmısın" kalktı ve alıp geldi yatağın çokmesinden anlamıştım.
" Ne çalayım Kookie" "Ne istiyorsan Tae" biseyler çalmaya başladı çok güzel çalıyordu. Birden kapı açılma sesi geldi.
"Ne yapıyorsunuz bu saatte" "Hyung uykumuz gelmediii" dedim o uykulu yüzünü görmek isterdim açıkçsı.
"Vay Tae sen çalarmıydın gitar?" "Evet eskiden baya çalardım ama şimdi çalmıyorum kookie istedi diye çalıyorum" ondan sonra abimde oturdu yatağa iğce çöktü.
"Devam et Tae" Tae devam etti benimde yavaş yavaş uykum geliyordu. "Hadi üçümüz beraber uyuyalım" " Evet" dedim uykulu sesimle üçümüzde aynı yatağa yattık.
Artık uykum daha fazla gelmeye başlamıştı en son duyduğum şey Tae'nin sesiydi. "Kookieee ne olursa olsun görüceksin tamam mı ? " sonrada uykuya daldım.
Taehyung'un Ağzından
Jimin ve Jungkook'un uyuduğundan emin olup yastığın altındaki telefonumu aldım ve internete girip göz doktorundan randevu aldım.
Yarın okulu asabilirim çok yaptığım bişey zaten maketi Jimin vericekti bi sorun olmıyacaktı yani . Uykum fazla gelmeye başlayınca telefonu kapattım. Ve uyuyamaya koyuldum...
Sabah muhteşem bi baş ağrısıyla tek gözümü açtım. Etrafıma bakınca ben Jimin'e, Jungkook da bana sarılmıştı. Güldüm.
Telefonu alıp saate baktım. 06.12' ydi. Suga'dan 10 Hoseok'dan 2 arama 5 de mesaj vardı. Mesajlara girdim hepsi 'suaşkım' yani Suga'dan dı...
Suaşkım: Taeeeeee
Suaşkım: Tae neden cevap vermiyorsun?
Suaşkım: Başına bişey mi geldi?
Suaşkım: Bu saatte uyumazdın
Suaşkım: Senden ayrılmak istiyorum Tae
Evet bölüm bitti arkadaşlar. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ..... ツ