Chapter 6

50 1 0
                                    

Prošli put :

"Debilu kak si glup...ali ajde dobro." rekla sam i sjela Oscaru u krilo i poljubila ga.Počeo je uzvrčati nakon par sekundi.Neznam koliko je to trajalo ali bilo je predivno makar smo oboje bili pijani.

"Nađite si sobu.." rekli su svi u jedan glas.

Bilo je oko 3 ujutro kada su nas nekako uspjeli isterat doma.

__________________________________________________________________

UNEDITED

Oscar I ja smo prvi došli do mog hotela.Neznam kako je samo uspjeo vozit tako pijan ko letva.Otvorila sam vrata auta jedva i tamo me je već dočekao Oscar koji me je uzeo u naručje i nosio do moje sobe.

Otključala sam vrata i ušli smo u sobu.Oscar me je pribio uza zid i počeo me ljubiti.Ja sam zaplela prste u njegovu tamnu kosu.Uskoro smo se našli na krevtu i dalje vam ostavljam mašti na volju.

______________________________

LUCY P.O.V

Idućeg jutra probudila sam se u Oscarovom zagrljaju sa zadnjom noći u maglovitom sjećanju.Glava me je boljela na kub.Pogledala sam oko sebe, soba je bila blago rečeno u velikom neredu.Po podu su bili odjevni predmeti ili barem njihovi djelovi, perje iz jastuka posvuda, polomljen krevet i otvorena, prazna boca vodke na noćnom ormariću.Zadnje čega se sjećam je bio odlazak u noćni klub.Pogledala sam ispod plahta i imala što za vidjeti.Potiho sam se odšuljala do kupaone i zaprepastila se svog izgleda.U odrazu ogledala sam vidjela djevojku krvavo crvenih očiju, razmrljane šminke, kose u stilu štakorskog gnijezda i naoteklih usana.Ispod kose su mi se smiješile hrpa masnica po vratu i  po prsima.Niže sam po nogama i rukama imala masnice u obliku dlanova, točnije prstiju.Zaprepaštena izgledom sam se istuširala i pokušala skinuti osjećaj odurnosti prema samoj sebi sa kože.Počešljala sam kosu i zavezala ju u rep te obavila ostatak svog juternjeg rituala.Obukla sam prvu stvar pri ruci što su bile crne traperice i bijela majca sa natpisom.Nije mi se dalo šminkati pa sam na oči samo stavila crne cvike.Oscar je još spavao na krevetu kao mala beba.Izašla sam iz sobe i pogelala na mobitel koliko je sati.Na početnom zaslonu je pisalo 11:30.Trebala mi je kava, i to puno kave.Najedom su se vrata od sobe do moje otvorila i van je izašao David.Pogledao me pogledom punim ljutnje, razočaranosti i zabrinutosti.

David : -"U moju sobu, odmah!" prosiktao je kroz zube i to mi je bilo dovoljno veliko upozorenje.Uletila sam u sobu brzinom munje i sjela na njegov krevet.Iana nije bilo  u sobi.

Zatvorio je vrata i zaključao ih tako da nitko trenutno nepoželjan ne uleti.Polako se okrenuo i prostrjelio me pogledom te izdahnuo.Otišao je u kupaonu i nakon 5 minuta izašao sa čašom vode i 2 aspirina.

David : - "Popij pa bumo porazgovarali"

Zahvalno ga pogledavši kroz crna stakla naočala sam na brzinu popila tablete kao da mi život ovisi o tome.Glava me polako prestajala bolit nakon 10 minuta.On je sjeo na krevet nasuprot mene.

David : - "I sada skini naočale da vidim te predivne, crvene okice" rekao je sa podrugljivim smješkom.

Preokrenula sam očima i polako ih spustila s očiju i bacila ih na krevet.

Lucy : - "Eto, nemaš kaj za vidit" rekla sam mu pomalo iritirana činjenicom da je moje mučenje njemu zabavno.

David : - "Pređimo na temu, koliko se sjećaš od prošle noći?"

Lucy : - "Jedva nečeg, zadnje čeg se sjećam je plesanje u klubu sa Oscarom"

David : - "E pa bilo ti je zanimljivo.Iz kluba si jedva odšetala do Oscarovog auta, smijući se kao serijski ubojica.Oscar je upalio auto i otišli ste nekamo i nas ostale ste ostavili tamo.Kada se ostatak nas vratio cijeli kat je slušao kako se ti i Oscar jebete...To je trajalo do negdje 5 ujutro."

Dok mi je to pričao sjećanja su mi se vraćala kao da me Božja strijela pogodila.Oscar, ja i puno užitka i vodke.Zarumenila sam se i uperila pogled prema pogledu.

Lucy : - "U sranje"

David : - "Totalno sranje, ajde vodim te na kavu izgledaš užasno"

Spustili smo se u obližnji kafić i sjeli za prvi stol te naručili kave.Za stol do nas je sjela grupa cura i nisam mogla da ne prečujem njihov razgovor.

"Jeste li čule da su brazilci tu u Zgrebu?Oni nogometaši?"

"Ma daaj, di su?"

"Tu blizu su išli u klub nakon poraza"

"ajmee, zašto ja to tek sada saznajem...Moglo mi se posrećit sinoć"

"Navodno je onaj na O s dugim prezimenom odveo neku kurvu kući"

"Kako se samo usuđuje...To sam trebala biti jaa"

"A baš, slikali su ih novinari, znaš kako je odurna"

"mogu si mislit"

"Da vidiš kakvu je jadnu haljinu imala, mora da ju je kupila u kineskom dućanu"

"hahaha a jadnica"

"Sigurno ima sidu, jadan dečko"

"Žao mi ga je"

Meni je polako pucao film i več sam si zamišljala moguće scenarije kako ih ja jednu po jednu davim dok me one preklinju za oprost.Stiskala sam šake i grizla jezik da ne puknem skroz.

David : - "Smiri se, ne želim masovni pokolj ovdje"

Lucy : - "Odjebi" pogledala sam ga ubitačnim pogledom i digla se iz stolice, okrenula i otišla zahvaljujući mu potiho za kavu.

Kada sam se vatila u sobu, otišla sam pravac sobu.Otvorila sam vrata i vidla da je sve na svome mjestu i na mjestu Oscara papirić za brojem mobitela i porukom "Ljubavi, kad se vratiš ja sam vjerojatno već u avionu za Brazil.Sinoć je bilo predivno, hvala ti na tome.Gore je zapisan moj broj mobitela pa me nazovi ako hoćeš xoxo - Oscar"

Papirić sam bacila na noćni ormarić i izvadila mobitel iz džepa te upisala broj.Sklupčala sam se na krevetu i počela plakati od tuge, bijesa i živćanosti.U toku toga sam zaspala i kada sam se ponovo probuila vani je bio mrak.Pogledala sam na mobitel i vidjela dam imam 3 propuštena poziva od Anne, 2 porpuštena od Ele, 4 propuštena od Emme i 1 propušten poziv od Oscara.

Otišla sam u kupaonu i umila se da se razbudim.Izašla sam van i otišla do Emmine sobe te se tamo zadržala do kasno.

__________________________

Nakon par dana smo se svi razišli.Ian je otišao sa Davidom u Francusku, Emma natrag U Milano, Kelly u Ameriku a ja sam naravno ostala u Zagrebu.Položila sam sve ispite sa odličnim u idućih par mjeseci.








Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 02, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Angel with a shotgun (DISCONTINUED)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora