Chapter 2

225 7 5
                                    

*2 MJESECA KASNIJE*

''Lucy,Lucy...''zvala me je Kely.

''Whats up?''pitala sam ju.

''Imam iznenađenje za tebe'' rekla mi je veselo.

''ok,koje?''pitala sam.

''Imam karte za sutrašnju utakmicu''rekla je uzbuđeno.

''Super a gdje se odvija utakmica?''rekla sam već pomalo nervozna.

''U Zagrebu,Brazil i Hrvatska igraju prijateljsku!!!''jedva je čekala da mi kaže.

''Ok,kada krećemo?

''Noćas,već sam nam organizirala smještaj''

''Noćas,a daj ajde...''rekla sam ljeno XD.

''Očeš na utakmicu ili nećeš?''pitala me je pomalo ljuto.

''Ajde dobro,i da tko sve ide?''

''Svi idemo tako da spremaj krpe!''rekla je.

Uzela sam mini kofer i u njega sam stavila svoje adidas tenisice,kratku crnu haljinu sa zlatnim detaljima,visoke crne štikle,šorc od bijelog trapera,bijelu čipkastu majcu,crnu majcu na bretele,stvari za higijenu,šminku i naravno veliku hrvatsku zastavu.

Bila sam spremna u rekrdnom vremenu,ali ipak nije bilo dovoljno  brzo....

''Ajde,gdje si tako dugo?''derala se Emma na mene.

''Yes boss,dolazim...''rekla sam joj bezobrazno.

U Davidovom sivom audiju su bili ofc on XD,Ian i Isabella,a u mom autu smo bile Emma,Kelly i ja.

Na cesti nije bilo pa skoro nikoga pa sam izazvala Davida na utrku...Na kraju sam pobjedila ja XD.

U Zagreb smo stigli za 2 sata jer smo doslovno vozili 280 km/h.

* U HOTELU *

Bio je to hotel sa pet zvjezdica i bilo je predivno,ja sam bila u sobi sa Kelly,u sobi do nas su bili Ian i David,a u sobi preko pita nas su bile Isabella i Emma.Sobe su bile ogromne,bračni krevet,velika kupaonica sa čak i kadom,gigantski ormar i naravno balkon sa pogledom na fontane.

Odmah smo svi zaspali jer smo ipak tu došli u 2 ujutro...

Tu noć sam imala čudan san,sanjala 2 poznate brazilske face....

*JUTRO*

''Ajde uspavana ljepotice diži se.... ''pokušala me je probudit Kelly ali ofc nije uspjela.

Mislim da me  pokušava probudit  već 2 sata....

KELLY P.O.V.

Ne razumijem kako može tako dugo spavat,već ju 2 sata budim a ona ni da bi prstom pomakla...-.-

Sinula mi je ideja,pozvala sam Davida i Iana,Emmu i Isabellu...

''Ljudi znam kako ćemo je probudit''rekla sam sa zlobnim osmjehom na licu.

''Kako i daj se prestani tako smijat i mene si uplašila''rekao je Ian.

''Dog pile '' rekla sam im na što su se ni počeli kesit...

Tiho smo ušli u sobu  i 3,2,1 svi smo se bacili na krevet na što se ona zbudila i pogledala nas sa onom facom tipa i will kill you later...

END OF P.O.V.

LUCY P.O.V.

Ubit ću ih sve mislim si ali sam se ubrzo raspoložila...

''U koliko je utakmica?'' pitala sam uzbuđeno.

Angel with a shotgun (DISCONTINUED)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora