☾this is veda☽

4.3K 207 101
                                    

teşekkür ederim.
Bu notu,
Bu hikayeyi,
Bütün saçmalıklarını okuduğunuz için teşekkür ederim.

Baştan uyarımı yapayım; bu nota oy vermeyin, oy kısmını sıfır olarak görmek istiyorum. Verdiyseniz geri alın. Lütfen yorum yapın. Yazdığım 44 bölüm için yorum yapın. Satırlarım, kelimelerim, saçmalıklarım, boka batırmalarım, hızlı veya yavaş yazmalarım...Hepsi için yorum istiyorum. Bir kelimeden ibaret bile olabilir.

Benim deyimimle bu zamana kadar 'saçmaladım', sizin deyiminizle 'yazdım'. Ne derseniz deyin, sonuç aynı yere çıkıyor.

Pat okuyucu kazanmışsın,
Pay okuyucu kaybetmişsin.
Pat çok güzel yazmışsın,
Pat boka batırmışsın.
Sanırım 44 bölümün bir özeti çıkarılacak olsaydı bu olurdu.

Finalden memnun olup olmadığınızı bilmiyorum. Bu benim beş yıl içinde yayımlamaya başlayıp finalini getirebildiğin ikinci hikayem. Kolay kolay kıvamına oturamam ve sizin bu hikayeyi sevmeniz benim için kocaman bir mucize.

Klişe bir konu, klişe olaylar. Buraya kadar gelebilmek bile zor oldu böyle.

Büyük ihtimalle finalde bana şimdiye kadar kendinizce verip durduğunuz 'bir şans daha'lar karşılığını alamadı, olsun. Sonunda ikinci hikayemi tamamlayabilmemin sevincini yaşıyorum.

Kendimle gurur duyuyorum. İyi yazmak falan değil, konu o olursa kendime kocaman bir sıfır verir, hatta üzerini çizerdim. Gurur duyuyorum çünkü hikayenin en başından sonuna kadar başımdan geçenlerin hepsini bir şekilde unutmuş, ilhamsız olsam bile en iyisini yapmaya çalışmıştım.

Şu an size -eğer bu yazıyı okuyorsanız- hiç olmadığım kadar minnettarım. Çünkü hatalarımı görmezden gelip buraya kadar okumuşsunuz yazdıklarımı. Yaptığınız benim için mükemmel bir şey, farkındasınız değil mi?

Oy vermeyenler için bile geçerli bu.

Wattpad'de şu ana kadar 3-4 hikaye okumuşumdur topu topuna. Hiçbirine oy vermediğimi son bölümlerine geldikten sonra fark ettim, bencillik değil bu, hikayenin akışı.

Sizi çok seviyorum ve şu an hikayeyi bu hale getirdiğim için oturup yüzümü tırnaklamak istiyorum.

Hikayeye tamamlandı etiketi yapıştırdıktan aylar sonra bile oturup ilk kitaptan son kitaba yaptığınız yorumları okuyacağım teker teker.

Teşekkürler, sizi çok çok çok çok çok çok çok seviyorum.

Don't Cry Tonight ☆ İkinci Kitap ☆ ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin