1 Normal Bir Gece

57 8 7
                                    

Öncelikle okumaya değer bularak açan herkese teşekkürler
Ayrıca da bu benim ikinci hikayem ve belki görmüşsünüzdür aşk tedavisi adlı bir kitabım vardı ama maalesef ki sildim burdan bunun içinde özür diliyorum .
_______________________

Yine her zamanki gibi arkadaşlarımla bir eğlence mekanındaydım. Ama bugün bende bir değişiklik vardı. Eskisi gibi eğlenmiyor ve bu monotonluktan artık midem bulanıyordu. Birazcık nefes almak için dısarı çıkmaya ihtiyacım vardı.
Yerimden zorlukla doğruldum. Yavaş hareketlerle kalabalıktan sıyrıldım. Merdivenlerden inerken bir kadın gördüm. Bu kadın sanki tanıdıktı. Sanki eski bir arkadaşım bir dostum ya da akrabamışcasına
"Hey bir dakika dururmusunuz lütfen?" Adımlarını daha da hızlandırdı. Yönümü değiştirdim ve pesinden gitmeye başladım. Onu arka profilden göz hapsinde tutuyordum. Birden biri bana çarptı ve onu kaybettim. Her yere bakınıyordum ama onu göremiyordum. " pardon ben sizden çok özür dilerim yani ben " birden ona bakınca sözlerini tamamlayamadan sustu. " önemli değil hanımefendi lüften sakin olun"
Ben tekrar gizemli kadına bakınırken o hala yanımda suruyordu." Şey siz sanırim sizi tanıyorum yani siz gazetecisiniz öyle değil mi? Sizin fotoğrafınızı görmüştüm."
" Aslında yayın editörüyüm. Yani gazeteci sayılmam." Gülümsedi. "Neyse tekrar özür dilerim. Şimdi ablamı bulmam gerek izninizle" Cevabımı bile beklemişti. Ama kızı sevmiştim. Kız tıpkı az önce merdivende gördüğüm kadına benziyordu ve ve bu... aman tanrim ablam ablamm olabilir miydi ? Ablamın yanına gidiyorum derken benim gördügüm kadınin yanına gidiyor olabilir miydi? Onu tekrar aramaya başladım. Yeşil renli elbisesini arıyirdum ama bulamıyordum. Kahretsin Adam bunu daha önce fark edemezmiydin dostum? Ben düsüncelerimle boğuşurken biri adımı seslendi. Arkama dönüp bakarken arkadaşlarımdan biri olduğunu gördüm ve sesli bir nefes verdim. " Adam her yerde seni arıyordum. Neden masadan kalktın bir sorun mu var? " Kyle benim en samimi arkadaşımdı. Yani nasıl desem kıskanç olmayan tek kişiydi. Çunkü bu sektörde ayağını kaydırmak için uğraşan birçok kişi olabilirdi ama Kyle onlardan biri değildi. Dostum olmasının tek sebebide buydu.
"Kyle dostum hemen geliyorum. Beni biraz idare edebilir misin ?" Bana göz kırptı " hallettim say Adam " Tekrar başa dönmüstüm . Her yerde o kırmızi elbiseli kadını ve yeşil elbiseli ve onun kardeşi olduğunu düsündügum kızi ariyordum. Bir ileri bir geri... sonunda dayanamadım ve çıkışa ilerledim. Arabama atlayıp karısık LA trafiğinde kendime yol bulamaya çalısıyordum. Eve gidip başimı yastiğa koymadan kafam rahat etmeyecekti. Anahtarlarımi ararken 15 dk boyunca kapıda oyalandım . İçeri girdiğimde evim talan edilmişti. Her yer her yerdeydi. Çalısmalarim kıyafetlerim hatta mutfaktaki eşalarım bile yerde kırılmış vaziyette duruyordu. Ne yapacağımı bilemdim. Tanrım burda neler olmuştu. Böyle yavaşca içeri girdim. Belki de hala birileri içerdeydi. Hemen telefonunla 911 aradım. Ama merakıma yenik düstüğumden ötüru evin içini gezmeye başladim. Ama yatak odamdaki cansız kadın bedenini görene kadar ve bu kadın benim bügün merdivenlerde gördügum kırmızı elbiseli kadın ...

Evet u marım ilk bölümu begenirsiniz bu arada Adam bir isim o nedenle anlaşilsin diye koyu renkle yazdım ^-^ muck

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FLASHBACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin