Telefonumun sesiyle uyandım . Muhtemelen Chanyeol arıyodur . Ah Evet doğru tahmin .
" NE var chanyeol "
"Sehun akşama parti var ve sende geliyorsun "
"Benim yapıcak işlerim var "
Yoktu aslında Onu düşünmekten başka yapıcak işim yoktu .
"Işlerini ertele o zaman "
"Önemli "
"Bizden daha önemli olmadığı kesin "
" Öff tamam "
" o zaman ben sana yeri nesajla bildiririm . "
Telefonu kapatıp nasanın üstüne koydum . Yataktan kalkıp aynanı karşısına geçtim . 2 yıldır ilk defa aynaya bakıyorum. NE kadar da değişmişim. Gözlerimin altında morluklar oluşmuş . Saçlarım uzamış . BU benmiyim gerçekten . Aynada gördüğüm 2 yıl önce egosu boyundan boyundan büyük olan Sehun olamaz. Beni düşüncelerinden ayıran zilin sesi oldu . Kim gelmiş olabilirdiki .
Kapıyı açtığımda Kai ve Soo nun gelmiş olduğunu gördüm . Bi dakika onlar ne zaman dönmüşlerdi .
"Ne o bizi gördüğüne sevinmedin mi ? " dedi kai .
"S-siz ne zaman döndünüz "
" 2 gün önce Luhan yok mu ? " kalbimin paramparça yapan soruyu Soo sordum . Cidden Luhan yokmuydu ? gerçekten gitmişmiydi .
" Hey dostum iyi misin ? " dedi kai .
" Luhan Yok " dedim. Yoktu gerçekten Yoktu .
" Ne demek yok " gözlerim dolmaya başlamıştı Soo bunu farketmiş olacak ki
" Neyse sonra konuşuruz bizi içeriye almıycakmısın ? " dedi .
---------------
Partinin yapılacağı Solana gelmiştik . BaekYeol çiftini bekliyorduk .
" Bizz geldikk " Neşeyle bağırdı Baekhyun .
" Bir an hiç gelmiyceksiniz sandım " dedi soo
" Neyse şuraya geçip oturalım " ChanYeol Her zamanki gibi konuyu dağıtmayı başarmıştı .
--------------
LUHAN
Alarmım çalmadan uyandım Bugün 2 yıllık hasreti sona erdircektim Evet kararımı verdim Bugün Koreye geri dönücektim . Sehun .... Onu o kadar Çok özledim ki ... Acaba hala daha Beni mi seviyor ? Hyr bence unutmuştur beni . Ama ben onu unutmadım unutamam ki ilklerimi yaşadığım adamı .
----------------
Nihayet Kore'deydim . O kadar fazla özlemiştim ki bu ülkeyi . Az kaldı Sehun sana kavuşmama az kaldı . Hemen bir taksiye bindim . Başımı cama yaslayıp 2 yıldır görmediğim sokaklara baktım . Değişen hic bir şey yoktu. Beni düşüncelerimden ayıran telefonumun sesi oldu .
" Alo Luhan indin mi ? "
" evet şuanda taksideyim "
" tamam seni bekliyoruz . "
Telefonu kapatıp cebime geri koydum .
---------------
" Seni çok özledik " dedi Xiumin
" Aynen " Chen de onu destekledi .
" bende sizi özledim "
Sarılma fashı bittikten sonra içeriye geçtik .
--------------
TV izlerken Ayak sesleri duydum bi dakika bunlar nereye gidiyor.
" Luhan Biz partiye gidiyoruz sen yorgunsundur " diye açıkladı Xiumin
"Yorgun değilim bekleyin bende gelicem "
" Tamam bekliyoruz . "
---------------
Partinin yapılacağı salona girdik. Direk gözlerim Sehunu aradı biliyorum kesin gelmişti. Ah işte orda arkası dönük şekilde bir şeyler konuşuyor. Gitmelimiyim ? Ya beni gördüğüne sevinmezse . Ya sevgilisi varsa ama masada bizim gruptan başka kimse yoktu . Ama ya labobadaysa. Sehun ... Gerçekten seni çok özledim ama yapamam .
" HEYY LUHAN " ne olduğunu anlamadan herkes bana baktı sehun da dahil bu sesi çok ıyi tanıyordum Chanyeoldan başkası değildi ve Sehun beni görmüştü . Olamaz buraya doğru geliyor .
" S-SEHUN .. "
UMARİM BEĞENİRSİNİZ DEDİGİM GİBİ İLK FİCİM . =) İLK BÖLÜM OLDUĞU İCİN KISA OLMUS OLABİLİR DİGER BÖLÜMLERİ DAHA UZUN YAPMAYA ÇALISICAĞIM