4. BÖLÜM

139 7 1
                                    

Luhan defteri alıp Sehunun odasına girdi sehunun her zamanki oturduğu koltuğa oturup defterin ilk sayfasını açtı ikisinin fotoğrafı vardı . Ikinci sayfayı çevirdi ve okumaya başladı .

( 12 NİSAN 2013 )

Hunnie Bugün beni terkedeli 1 hafta oldu . Seni çok özlüyorum . Her gün sen geliceksin diye bekliyorum . Ama biliyorum bir gün geliceksin ama ben o zamana kadar dayanabilirmiyim bilmiyorum . Bugün benim doğum günümmüş . Chan ve baek pasta almışlar . Çok bekledim seni gelmedin . Sahi neden gelmedin ? Bana her zaman en önemli günlerin doğum günleri olduğunu söylerdin . Hatırlıyor musun ? Önceki doğum günümde sensiz asla nefes alamam demistin iyiki doğduğumu söylemiştin . Hani iyiki vardım ?

Luhan tutduğu göz yaşlarını son cümleyi okuyunca bıraktı . Biliyordu okudukça camı yanıcaktı ama nolursa olsun okuycaktı. Sayfayı çevirdi .

( 14 NİSAN 2013 )

Bugünde seni özledim Bugün de hayalini kurdum Bugün de beraber çekildiğimiz Fotolara baktım . Ne kadar da mutluymuşuz . Sahi Mutluluk hep sonunda acı mı bırakır ? Hiç bir şey Bilmiyorum hunnie sadece seni çok özlediğimi biliyorum . Sana prenses demeyi özledim . Sana sarılmayı özledim . Seni öpmeyi özledim . Seninle pamuk şeker yemeyi özledim . Nolur dön artık ..

( 18 NISAN 2013 )

Hunnie bugün chanyeol ve baekhyun çıkmaya başladı . Gerçekten çok yakışıyorlar . Onları çok kıskanıyorum umarım bizim gibi acı çekmezler .

Luhan bir süre okudu kitabı bitirdikten sonra bağırarak ağlamaya başladı . Gittiğine lanetler etmeye başladı . Belki gitmeseydi şuanda sehunla birlikte visuels uyuyor olurdu ama gitmişti abisi Wu Yi Fan icin gitmişti . Keski sehunla gitseydi . Luhan artık Herşey için çok pişmandı hayatı keşkilerle doluydu .

12 yıl sonra

Luhan yine sehunun mezarına gelmişti . Elindeki çicekleri kenara koyup konuşmaya başladı .

"Hunnie ben evlendim . AMA sakin üzülme seni unutmadım . Hala daha sana aşığım . Bana kızmadın değil mi ?? Bir gün senden başkasıyla asla evlenmem demiştim sözümü tutmadığım için üzgünüm sana güzel haberlerim var Baek be Chan evlendi çok mutlular . Bana sormuşrun ya Her mutluluğun sonu acı mı diye belkide deildir . Hunnie seni çok seviyorum beni unutma olurmu bir gün gelip seni bulucam . "

The end ....

~~~~~~~~

BILIYORUM ÇOK BERBAT OLDU . OKUYANLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERIM . HIKAYENIN MINI HIKAYE OLACAGINI SÖYLEMIŞTIM . YENI BIR HIKAYEYE BAŞLAMAK ISTIYORUM KRISHO MU OLSUN SULAY MI ??

ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin