SEHUN
Havadan sudan konuşuyorduk . Ta ki Chanyeol "HEY LUHAN " diyene kadar . Şok oldum Luhan burda mıydı ? Arkamı döndüm . Evet Luhan Gerçekten burdaydı . Beynimin verdiği komutla ayağa kalktım . Ve Luhan'a doğru yürümeye başladım . Tam önünde durdum . Ne yani Luhan gerçekten gelmişmiydi . Gözlerimi kırpmadan karşımdakı titreyen bedene bakıyordum sanki gözlerimi kapatsam kaybolucak korkusuyla . Hiç değişmemiş . Yine her zamanki gibi çok güzeldi . Sahi neden gitmişti ?
"L-luhan "
"S-Sehun "
Sesi .... O kadar güzel ki hayatım boyunca dinlerim . Daha fazla dayanamadım ve önümdeki titreyen bedene sarıldım Evet bu sefer gerçekti rüya gõrmüyordum . Kokusunu içime çektim . O kadar çok özlemişim ki . Bir daha asla onu bırakmazdım . ASLA ...
Bir süre öyle kaldıktan sonra geri çekildim . Kolundan tutarak dışarıya çıkardım .
--------------
"S-sehun ben üzgünüm "
Şu anda gerçekten o konuyu konuşmak istemiyordum 1 gün bile olsa mutlu olmak istiyordum eskisi gibi ...
" Ştt sonra "
" Gerçekten üzgünüm " dedi . Bi dakika ağlıyormuydu ? Hemen Bambime sarıldım .
" Ştt tamam geçti . "
" Sehun nedenlerim var yani seni terk etmek istemedim "
" biliyorum Luhan biliyorum ans lütfen şimdi konuşmayalım eskiden olduğumuz gibi mutlu olalım . "
" T-Tamam "
Elimle çenesinden tutup bana bakmasını sağladım bir süre sonra 2 yıldır hasret kaldığım dudaklara dudaklarımı değdirdim . Evet özlemişim tahmin ettiğimden çok daha fazla özlemişim . Ama sahi neden gitti ??
-----------------
"Hunnie pamuk şeker alalım mı ?? "
"olur hannie alalım "
Bana hunnie demesini Bile o kadar çok özledim ki .
Pamuk şekerlerimizi alıp Han Nehrine gittik . Herşey burda başlamıştı .
Flashback ( 3 yıl önce )
Okuldan Luhan'la beraber çıktık . BU sefer Baek , chan , kai ve soo Yoktu . Bu fırsatı değerlendirip Luhan'a onun hakkında hissettiklerimi söylüycektim .
"Lulu Han Nehrine gidelim mi ?? "
" Olur "
Han nehrine geldiğimizde güneş batıyordu . Şanslıydık manzara çok güzeldi . Hadi sehun ya şimdi ya hiç .
" Lu sana bir şey söylemek istiyorum "
" evt dinliyorum "
" şey biliyorum kızcaksın "
" Hm o kadar kötü mü "
" hyr ama "
" hadi söyle "
" Ben ..... Ben "
" Evet sen ? "
" Seni seviyorum "
Bunu söylememle Luhan şaşkınca bana bakmaya başladı biliyorum kesin çok kızıcak hatta tokat atıcak .
" Lu "
Bir anda Luhan bana sarıldı . Itiraf etmeliyim ki çok şaşırdım . NE yani bu Evet bende seni seviyorum demek mi oluyordu ?
" Luhan Sevgilim olur musun ?? "
" Sorman bile hata "Bunu söylemesiyle beraber belinden çekip dudaklarından öptüm .
Flashback Son .
" Hunnie sende benim düşündüğümümü düşünüyorsun "
" sen ne düşünüyorsun "
" Herşeyin burda başladığını "
" Evet bende onu düşünüyorum "
-------------------YAZARIN ANLATIMI
Ertesi gün Sehun korkarak gözlerini açtı Evet korkuyordu gözlerini açtığında karşısında Luhanı görememekten korkuyordu . Tekrar terkedilmekten korkuyordu . Tekrar acı çekmekten korkuyordu . Luhansız kalmaktan korkuyordu . AMA Neyse ki karşısında Luhan tüm masumluluğuyla uyuyordu . Bir süre Luhan ı izledi gerçekten kendinden çok Luhanı seviyordu . Merak ediyordu kader onları bir gün Gerçekten ayırdığında geri de kalan Kim olucaktı ?? Sehun bunları düşünürken Luhan çoktan uyanmıştı .
" Günaydın Hunnie " dedi tatlı sesiyle .
"Günaydın sevgilim "
Sehun dayanamadı tam Sevgilisini öpücekken telefonu çaldı . Sinirle telefonu eline alıp kimin aradığına baktı . Annesi mi ?? Annesi neden bu saatte onu arıyordu ki ?? Açmadan bilemez di değil mi ?? BU yüzden hemen telefonu açtı .
" Alo Anne bir şey mi oldu ??"
" hyr sadece benim küçük bebeğim nasıl diye Merak ettim "
" iyiyim Anne sen Nasılsın ?? "Sehun annesiyle konuşurken Luhan üstünü giyinip mutfağa gitmişti . Sonra sehun da geldi . Beraber kahvaltı yapmaya başladılar . Sehun sonunda dayanamadı ve içini kemiren o soruyu sordu .
" Luhan gerçekten Merak ediyorum beni neden terkettin ?? "
" Sehun sana çektirdiğim acılar için üzgünüm gittim çünkü ailemin bana ihtiyacı vardı ."
BU açıklama şimdilik Sehun'a yetmişti . Tatsızlık çıkmasın diye konuyu değiştirdi .
" Hannie bugün eski günlerdeki gibi hep beraber bir yerlere gidelim mi ?? "
" olur "
------------------
Hep beraber bir bara gitmişlerdi . Eski günlerdeki gibi .. o kadar fazla içmişlerdi ki aralarında tek Chanyeol içmemişti her ihtimale karşı . Icip eğlendikten sonra Sehunun evine geldiler . Duşa girip ayïldılar . Biraz daha takıldıkdan sonra KaiSoo ve BaekYeol çiftleri gitmeye karar verdiler onlar tam kapïdan çıkarken Sehun anıden bayıldı ANIDEN ....
-------------------------
ASLINDA BU BÖLÜMÜ YARIN YAYINLIYCAKTIM DA DAYANAMADIM BU ARADA BEGENIP YORUM YAPANLARA TEŞEKKÜR EDERIM AZ OLSA BILE GERÇEKTEN MUTLU OLDUM . BIDE BU FIC MINI FIC OLUCAK =).