3. BÖLÜM

130 6 2
                                    

Sehun anıden bayılınca önce herkes içkiden olduğunu düşündü . Bir süre uyandırmaya çalıştır ama uyanmadı tek çareyi hastaneye götürmekte buldular . Sehunu muane ettikten sonra Uyanmasını beklediler . Herkes çok endişeliydi . Sehun uyanınca doktor onunla özel konuşmak istediğini söyledi . Sehun da bir bahaneyle diğerlerini dışarıya çıkarttı .

" Evet doktor bey sizi dinliyorum "

" nasıl söylüyceğimi bilemiyorum . Kanser olmussun ama artık mudale edemeyiz baya bir yayılmış . Son günlerini yaşıyorsun . "

Sehun duydukları karşısında şok olmuştu . Luhan ... Tek düşündüğü Luhan dı . Bir süre düşündü sehun ve kimseye söylememekte karar verdi . Normal yaşıycaktı sonunu düşünmeden .

---------------------

Ertesi gün hastaneden çıktıktan sonra Luhanla beraber vakit geçirdiler . Gerçekten Luhanı çok özlemişti . Yeni kavuşmuşken kaybetmek istemiyordu . 1 hafta boyunca beraber vakit geçirdiler . Sehun yine bir gün aniden bayıldı . Yine hastaneye getirdiler Luhanın Sehunun hastalığından haberi Yoktu taki doktor söyleyinceye kadar . Luhan diğerlerine haber verdi . Umutsuzca Sehunun uyanmasını bekliyordular . Ama sehun sanki inat yapar gibi gözlerini açmıyordu .

5 AY SONRA

Luhan umutsuzca sehunun uyanmasını bekliyordu Evet hala daha bekliyordu . Sehunun bu hastalığı atlatacağından emindi . Ama düşündüğü gibi olması bir Sabah uyandığında sehunun kalbinin artık atmadığïnı gördü . Artık onun icin atan bir kalp Yoktu . Luhan hıçkırarak ağlarken bir elin ona dokunmasıyla irkildi . Kafasını kaldırdığın kızarmiş gözlerle ona bakan chanyeolu gördü .

" Luhan bu defteri sana sehun bıraktı . Ona bir şey olursa sana vermemizi istemişti "

Luhan yavaşça defteri alıp ayağa kalktı Evet defterin içinde yazanları okuycktı .

ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin