140523 V.B

766 16 2
                                    

~Sms konversation~
Ville: Hej d/n❤️
Kom hem till mig klockan åtta i kväll så har jag fixat en grej till dig eftersom vi inte har setts på länge😘 Kraaaaam!

D/n: Hej älsk😘
Ehhh ok jag kommer, ska jag ta med mig nått?❤️❤️

Ville: Brukar man ta med sig nått till överraskningar?

D/n: Vad du skulle vara jobbig då😉

Ville: Puss på dig😘

D/n: Puss puss på dig oxå😽

Klockan 20.00
Du har precis kommit fram till Villes hus och du ringer på dörren. Vilhelm öppnar och kramar om dig hårt, ni möts sedan i en lång kyss. Han tar sedan med dig in till hans stora badrum. Där har han gjort iordning ett stort bord med choklad doppad frukt, godis, chips och läsk, han har även fyllt det stora badkaret med vatten och ditt absoluta favorit badskum. Ni tar av er kläderna och kryper ner i det varma vattnet. Ni sitter nära, nära varandra och bara njuter av tiden ni äntligen har tillsammans eftersom killarna nu har blivit väldigt stora och är ute på turné nästan varje helg. Helt plötsligt så flyttar Ville på sig och sträcker sig mot bordet som han har fyllt med frukt, godis, chips och läsk, han tar fram en liten rosa ask som är formad som ett hjärta. Han räcker över asken till dig och ber dig öppna den, du känner hur tårarna bränner bakom ögonlocken. Du öppnar asken och där i ligger ett halsband, det är silvrigt med en berlock formad som ett hjärta och i hämtar står erat datum 140523. Ville tar halsbandet och asken ur händerna på dig, han flyttar försiktigt undan ditt hår och lägger halsbandet runt din hals.
- Ville fattar du hur mycket jag älskar dig?
- Jag älskar dig oxå d/n
Ville placerade försiktigt sina fingrar under din haka och förde sitt ansikte närmare ditt och ni möttes i en romantisk kyss som senare övergick till en del hångel. Allt du vill är att den här kvällen aldrig tar slut.

Skyscraper ImaginesWhere stories live. Discover now