Du och din pojkvän Andreas ska idag ses och baka pepparkakor.
D/n: Andreas nu får du kommit där ifrån så vi kan börja, vi har inte hela dan på oss.
Andreas: Gumman vi har en hel fredagkväll, en hel lördag och en halv söndag på oss.
När Andreas sa en halv söndag gick nått sönder inom dig, för på söndag vid 16.49 går Andreas tåg mot Stockholm. Han ska till Stockholm för att jobba på nytt material och det kommer dröja innan ni ses igen.
D/n: Mm
Andreas: Gumman deppa inte ihop sådär, det är ju lång till söndag, vi ska hinna med både det en och det andra sa han med lite lagom sexig röst.
D/n: HAHHA oj oj låter som du har bestämt till 100% vad vi ska göra.
Andreas: Absolut älskling, jag lovar att du ska vara helt slut på söndag när jag åker härifrån.
D/n: Ok, men vad ska vi göra då?
Andreas: Det får du veta när vi ska göra det, det kan jag ju inte berätta för då kommer du säkert säga nej.
D/n: Jag skulle väl aldrig säga nej till att göra nått med Skyscraper Andreas!
Andreas: Nej nu, du vet vad jag tycker om Skyscraper Andreas halvskrek Andreas och började jaga dig runt i köket.
D/n: Hallå skulle inte vi baka pepparkakor eller du kanske har andra planer?
---------------------------------------När den här delen har fått 15 röster och 10 kommentarer får ni en ny del!
Kommentera med vilken kille ni vill att nästa del ska vara om!
YOU ARE READING
Skyscraper Imagines
FanfictionSkriver imagines alltså korta noveller/idéer om de fyra killarna Andreas, Anton, Vilhelm och Isak från Skyscraper. #1 i Skyscraper #7 i Imagines