Selam arkadaşlar. ÖNCELİKLE BUNU BİR GEÇİŞ BÖLÜMÜ OLARAK ALGILAYABİLİRSİNİZ.
Türk mantığı = başrol ölmez sjxjsjd. Evet bu seferlik türk mantığıyla hareket edeceğim. Ama başka zaman öyle olurmu bilmem. Bu bölum ilk birkaç sayfasi şimdi'den geriye kalan sayfalari ise 1ay sonra'dan devam edecek. Bu arada Ben Kıbrıs'ta yaşıyorum :) yani eğer Kıbrıs'ta yaşıyorsanız buluşup konuşabiliriz. Neyse bn çok konuştum.
İYİ OKUMALAR ^-^
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
*******Nergis -anneleri-'den*******
4 saat. Tam 4 saat boyunca ameliyattaydı. Ne olduğunu hâlâ bilmiyorum. Daha ameliyattan çıkmamıştı. Daha ne kadar sürecekti bu lanet ameliyat?
O büyük kapıdan bir doktor çıktı.
"Kızımın neyi var doktor bey? Biri bana birşey söylesin. Hiçbirşey bilmiyorum." Dedim. Galiba acınacak haldeydim.
"Öncelikle sakin olun hanımefendi. Beni takip edin odamda konuşalım."
Ben hemen doktoru takip etmeye başladım. Ama arkamda benden başkada adım sesleri vardı. Arkamı döndüğümde, O kızımın uçurumdan düşmesine neden olan gençler vardı.
"Siz nereye geliyorsunuz?" Dedim sakince.
Gençlerden esmer olan
"Bi-bizde yanınızda olmak i-istiyoruz. Kendimizi suçlu hissediyoruz" Dedi kekeleyerek."Zaten öyle olması gerekiyor" dedim. Geri önüme dönüp doktoru takip etmeye başladım.
Sonra doktorun girdiği odaya girdiğimde doktor önluğünü astı. Masanın arkasındaki deri koltuğa oturdu. Beni de eliyle masanin önundeki koltuğu gotsererek;
"Buyurun böyle oturun Nergis Hanım"
Koltuğa oturdum. Doktor konuşmaya başladı.
"Cem Bey'in durumu iyi. Onun ailesei yurt dışında olduğu için yarın öğlen gelecekler."
Bir dakika. Cem kimdi ki? Gece bana yalnız geleceğini söylemişti ama. Aklımdaki soruyu Doktor'a sordum.
"Cem kim?"
Doktor bana şaşkınca baktı."Cem; Gece Hanım'la aynı arabada bulunan bir kişi."
Dedi. Neyse bunu O'na iyileşince soracaktım.
"Cem bey koltuk, ağaç ve torpido'nun arasına çok sert sıkışmış. Yüzüne ve vücudunun diğer bölümlerine ise sert bir şekilde cam parçaları derince batmış." Dediğinde açıkçası şaşırdım, korktum ve tüylerim diken diken oldu. Gerçekten Cem ismindeki çocuğunda durumu ağırdı.
Tekrar konuşmaya başlayınca dikkatimi tekrar doktora verdim.
"Gece Hanım'ın ise durumu biraz daha ağır. Araba taklalar atınca camlar kırılmış, o sırada bir ağacın dalları Gece'nin göğüs kafesinin üstünü, mide boşluğunu, karın boşluğunu ve sağ böbreğinin 3 cm arkasına kadar kesmiş. Daha sonra ise bu kesiklerden kalın, uzun ve keskin cam parçalarıyla dikenli ağaç ve bitlikerin dikenleri girmiş. Daha sonrada dureksiyon ve koltuğun arasına sıkışınca bu cam ve dikenler iç organlara zarar vermiş. Hastamız fazla kan kaybettiğinden acilen kana ihtiyacımız oldu. Ve ailesi yani sizde yanımızda olmayınca kan alamadık. Ama arkanızdaki esmer olan gencimiz, Caner kızınıza kan verdi. Bence O'na bir teşekkür borcunuz var." Dedi. Ne? Ben kızımın uçurumdan düşmesine sebep olan kişiye teşekkür mü edecektim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANTİK AŞKIM
Teen FictionBir varmış, bir yokmuş. Ece varmış, Cem yokmuş. Gece varmış, Cenk yokmuş. Asya varmış, Yiğit yokmuş. İşte durumlarda böyle karışıkmış..